Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2009 22:41 - Hulk vs. Wolverine
Автор: damnation Категория: Хоби   
Прочетен: 5240 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 10.07.2009 14:16


Година : 2009
Издател :
Marvel Animation and Lionsgatе
Жанр : Фантастика

Хората се делят на два вида - запознати с историите на Марвъл комикс и незапознати. Ако сте от първите, пропуснете този абзац.
В света на Марвъл комикс има много супер герой, както и достатъчно на брой супер-злодеи, че да им бъде интересно. По известните от тях са наистина много популярни - не само от комиксите, филмите, сериалите и игрите, те просто са станали неразривна част от популярната поп-култура. За примери мога да дам Човекът паяк, Х-мен и Великолепната четворка. Освен че за всяка от групите герои си има собствена линия, в много случаи те се срещат, независимо дали като сътрудници или като врагове. И понеже явно има доста пари в супергеройските истории, някой от тези "супер" съперничества стигат и до екрана ( всъщност, има комикс "Пришълеца срещу Хищника" много прези създаването на филма. Има и няколко компютърни и конзолни игри по темата ).
Това кратко ( 40 мин ) филмче е ... хъм, почти лишена от история битка между двама от героите на Марвъл - мрачният, циничен и груб
Върколак ( пича дето го играе Хю Джакман в игралните филми по темата ) и объркания, много голям и много зелен Хълк ( е него не знам кой го играе в игралната екранизация ). Докато се бият, дефорестират няколко акра гори, разрушават секретен научен комплекс и като на шега нашамарват няколко от известните анти-герои ( Саблезъбият, Дедпул, Омега-ред и мацката с ноктите, дето не съм достатъчно фен явно и не знам коя е ).
Толкова за историята - приятно гледане.
image

image

image

image

Анимация : Типичното за Марвъл съвършенство. За секунди в началото има няколко пейзажа в които си личи майсторството на аниматорите. Иначе, като основен елемент - очакват ви мускулести мъжаги, секси жени ( и едните и другите с пропорции които не можеш да видиш в реалноста ), доста пушек, кръв, разрушения и съвсем лека доза загатната еротика. Оценката ми не е 6, само защото напоследък Марвъл правят човечетата в анимациите си също прекалено ръбати - боже, мразя тази мода в анимацията... Оценка : 5 от 6
Звук : Ами... Не се забелязва. Не е и лош. Впечатление прави само войсактинга на Върколака - слушайки го, ти е лесно да повярваш че би забил нещо остро в теб.
Оценка : 4 от 6
История : Зависи от гледната точка. Самото филмче наистина, почти няма история,  ала било то и за около две минути, се дава стабилна подсказка за създаването на върколака и Оръжие Екс - което си е хитър мотив при все че филмчето е излезнало 4 месеца преди поредния игрален Х-мен да удари широкия екран. Като фен на поредицата, с тиха въздишка на отегчение давам : 4,5 от 6

В края на крайщата - филмчето си струва. Приятно изгубване на малко по-малко от час, особено ако си фен на поредицата, та общата ми оценка е : 4,5

* според създателите, анимацията не е препоръчителна за лица под 13 години



Тагове:   комикс,   Marvel,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sparhawk - лошото е
01.07.2009 11:33
че мразя Хълк :) Фен съм на Спайди и Уолвърийн от "добрите" и на Гоблините от лошите.
цитирай
2. damnation - И на мен спайди и улвърина са ми фа...
01.07.2009 11:41
И на мен спайди и улвърина са ми фаворити, да :)
цитирай
3. ludpensioner - Бива си го филмчето, но
29.07.2009 15:37
според мен Hulk vs Thor е по-добрата част. За мен по-интересното в точно това филмче бе участието на Deadpool, въпреки че наемникът не блесна много. Имаше една-две забавни реплики и това е.
цитирай
4. damnation - Не съм гледал това с Тор за съжаление ...
29.07.2009 15:43
Не съм гледал това с Тор за съжаление - иначе дедпуул рулз, обаче тук го бяха нарисували прекалено длъгнест.
цитирай
Търсене