Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2007 22:22 - Последната нощ зад бара
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1950 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 28.10.2007 22:51


Това е.Вече не съм барман.За добро или за лошо снощи беше последната ми смяна прекарана на тази позиция.Даже не можах за последно да си направя веселото - избори,ден за размисъл,не се продава алкохол.И за това цяла нощ зяпах HBO наливах се с кафета и хрупах пуканки.
Какво научих за двете години там ? Какво получих ? Какво изгубих ?
Спрях да вярвам на хората.Не напълно де,но съм много по недоверчив от колкото преди това.И започнах да се вслушвам много по внимателно в това което казват.Информацията наистина движи света.
Преди това бях като изваден от кутийка -чист, светъл, позитивен, алтруст и в общи линии балък.Превърнах се в ... *тук следва малко замисляне,отпиване от бирата и зареждане на Metallica в Winamp-a* в леке.Отракано леке,нагло
и борбено,умеещо да реагира в всякакви ситуации.Да-пия.Да-пуша и то не само цигари.Лъжа понякога.Играя еврофутбол.Псувам.
Не отстъпвам.От нищо.И никъде.
Същевременно,сякаш се научих да помагам.Да разбирам.Да изслушвам.Да правя разлика между истината и лъжата в очите и думите на околните. И да научих се да "натоварвам" сметките.Както и да правя компромиси за бедни и закъсали клиенти.
Научих се как се ръководи заведение,тъй щото шефовете бързо надушиха че съм изпълнителен и работлив,та малко по малко все по- голяма част от нещата за вършене бяха оставени на крехките ми плещи.Научих се как да ръководя персонал.Да го сплотявам.Научих се да поощрявам и да глобявам.
И да подмолствам, отстранявайки от пътя си елементите които по един или друг начин не ми се харесваха.
Промених изцяло режима си .Това ми коства много- от личния живот предимно.Будувайки зад бара и чудейки се какво да правя качих доста килца, определено изгубих форма и получих плашещи сенки под очите.
Но пък придобих неоценим опит в "кръчмарски мелета"Ха дано не ми се наложи да го ползвам някога,но все пак май е +. И се научих да гледам много страшно :)
Изкарах страшен късмет,та не ядох нито веднъж бой.Някой колеги не могат да се похвалят с същото.
Да се подмазвам и да си изпросвам почерпка и бакшиш.И да успокоявам развилнели се клиенти само с думи-къде благи и спокойни,къде с ръмжене.
Да се оправям с налични средства и да импровизирам.Когато нещо се е развалило,или липсва,или е развалено,или просто нещо неочаквано е станало.А заведението трябва да продължи да работи и зад бара съм сам.
Научих много неща.Спечелих интересни познанства.Изгубих шанса да ходя на доста концерти,мачове и една годеница която не искаше да стои сама по цяла нощ и да се чуди дали ще се прибера.
Всъщност,след смяната ми днес останах ужким да пия кафе с една от колежките.Факт е че е готина...После останах да уча едно от новите момчета как да пуска еврофутбол.Факт е че е балък.После пък останах да...
Факт е че не ми се тръгваше.
Обаче в един момент го направих.И не смятам да се връщам.Едва ли имаше по-добър момент Джеймс Хетфийлд* да запее "Turn the page" ....
*James Hetfield -вокалист и ритъм-китари нa Metallica


Тагове:   нощ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. akasha85 - ако търсим символика................
28.10.2007 22:30
последната си вечер си я оставил зад бара прекалено примерно,по една или друга причина,но замисли се,че се променя животът ти,средата в която ще работиш...всичко!и тази последна вечер те е подготвяла за това....................нормално е да не ти се тръгва.СПОМЕНИ. от там си навлязъл дълбоко в дебрите на живота.........welcome в света на куртоазията! =)
цитирай
2. анонимен - :)
02.11.2007 14:21
Аре да си ми жив и здрав {}
цитирай
3. анонимен - ...:)
04.11.2007 21:47
... хубава песен но не се ли очакваше нещо не толкова травиално? успех в новото ежедневие ...
цитирай
4. pach - Желая ти успех в живота суров и к*рав! :-)
09.11.2007 09:45
И от мен да знаеш - това което си научил е в главата ти и в ръцете ти , и никой не може да ти го отнеме !
Така изброено в постинга - явно си научил много , а натрупването на опит си е като начално натрупване на капитал , а умствения капитал е в основата на всичко!
Желая ти успех и не ни пропускай тук!
цитирай
Търсене