Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2007 14:14 - Търси се котешко име :)
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 33249 Коментари: 70 Гласове:
0

Последна промяна: 10.11.2007 14:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Преди около две седмици си взех котка. От доста време с майка ми като добри самаряни изхранваме кварталните писани, напук на комшиите, но непрекъснато някоя от тях изчезваше за да я намерим я прегазена, я удушена, или пък изобщо да не я намерим.
Така се случи че едно от новите попълнения беше много красиво- с пухкава дълга козина, голяма прекрасна опашка, гальовно...
След двуседмично мрънкане от страна на майка ми и племенницата ми се навих и го прибрахме в къщи ,като първоначално и сложих името "Мърличка" - наистина и отиваше понеже беше цялата в паяжини, мръсна, одрана и имаше гадна рана на коремчето,в последствие опита на едно хлапе от блока да играе на футбол с нея *хъм...мразя ги малките копеленца,сигурно има защо да бягат с писъци когато влизам и излизам от входа"
Ден първи : Освен по чинийките и легенчето с пясък,по нищо не може да се разбере че в къщата има котка.След тършуване и внимателно претърсване човек може да види под дивана две светещи жълти очи.Ако не му пука за кожата на ръцете или има ръкавици може и да се опита да изкара котката от там.
Баня.Дори най-добрите домашни котани се превръщат в фучащо кълбо козина с N-на брой зъби и нокти когато дойде време за баня.В случая нямаме добра котана а озлобено малко чудовище,така че битката в банята е зловеща.След около час мъки аз и майка ми излизаме от там издрани,мокри и отчаяни,а котката почти суха, с лукав поглед и все още доста мърлява стои под дивана и се облизва.
Кучето ми е в депресия.
Вечерта решаваме да пробваме как са ни хигиенните навици.Странно,от първия път схваща какво е предназначението на легенчето с пясък.Имам съмнения че поне за малко котаната е била домашна.
През ноща спи скритa под дивана.
Ден втори :  вече доста по-смело обикаля из стаята.Позволява да си играем с нея и да я галим,ама спазва дистанция.Яде като разпрана.Спи през почти цялото време в което не е заета с ядене.
Кучето ми е още в депресия.
Ден трети : Ветеринар.Ваксинации.Съскане и дране.Каза че е добре развиваща се около тримесечна котка. Името още не е ясно,но се обмислят вариантите "Мая" и "Марта".Метълските ми изказвания за имена като "Дива","Фрея","Вампирела" и "Таря" не биват взети под внимание.Кучето още е в депресия и му се подмазвам с всевъзможни наденици и колбаси.
Първа седмица : Гадината се отпуска.Яде.Ака.Спи.Точно когато си спя най-сладко,решава да беснее, а любимата и игра е "Засилка през половината стая и бухване върху шкембето на големия брадат човек"
Искрено се надявам че котките не разбират псувни.
Ден 13-ти (фатален) : Докато си играя с мъркалото и отмарям след работа намирам нещо доста съмнително под опашката и.Галоп към ветеринар.Йеп.Имаме си топки.Котарак.
Докато останалите в къщи се чудят как да го кръстят ехидно подхвърлям "Азис".Така де,колко време мислехме че е женска преди да си покаже хъм... рогата.
Хари.Васко.Том.К"вото се сетите.Няма консенсус.
Преди малко тръгна да се ебава с кабелацията на компютъра ми,та с чувство го нарекох "педераст".
Идеи за име,за котарак който има всички показатели да стане много голям и дебел ? :D


Тагове:   име,


Гласувай:
0



1. varg1 - ква
10.11.2007 14:33
е котката
цитирай
2. galinabg - Предлагам
10.11.2007 14:39
Джиджо
цитирай
3. zero - :):):)
10.11.2007 15:06
Дон Чичи или Фори(ко) може би.
цитирай
4. gothic - Предлагам
10.11.2007 15:14
вариант за къпане на котка:
-Сипваш шампоан в тоалетната чиния;
-гмуркаш котката вътре, затвапяш светкавично като
предварително всички врати между тази на банята и
външната трябва да са отворени;
-пускаш няколко пъти водата;
-ставаш от тоалетната чиния и се отстраняваш от
вратата.
цитирай
5. tishinaaa - Фантик
10.11.2007 15:21
На галено - Фани.

Ще има ли награда на кръстника?


цитирай
6. nik666 - +
10.11.2007 15:23
Стамат? Ще му ходи, особено ако е с тенденция към увеличаване на живото тегло ;-)
цитирай
7. akasha85 - :) стамат е яко :)
10.11.2007 15:33
моят котарак е голям и дебел 6-месечен звяр и го кръстих Бонукс! име с богата история..........мога да ти предложа и имена като Дъдли и Сиско,първото малко трудно се произнася,ама се свиква!

ако не просто му викай Писи! става за мъжко и за женско...........а за женско вчера понеже гледах Карибски пирати и се зарибих по името Калипсо! много ме кефят тия имена на богини,кралици пр. ако котаракът отново размисли за пола си,можеш да използваш Калипсо :)

а учудващо,не че си ме питал,ама аз да си кажа,моят Бонукс като взема да го къпя и заспива,ако не го държа ще се свлече в легенчето и ще заспи във водата и ще се удави..............голям изрод............всичко котешко му е чуждо :)
цитирай
8. анонимен - Нека да се казва Спас!!!:))
10.11.2007 15:36
Нека да се казва Спас!!!:))
цитирай
9. анонимен - ми..
10.11.2007 16:00
стеф- младши :) или чефо
хихи :)

в краен случай ..лудомир. примерно.
:D
цитирай
10. gamina - котарака
10.11.2007 16:01
Ozzy!

Аз исках моя да е Ози, но не стигнахме до консенсус навремето. Стана Билбо, само че никой не го нарича така. Отговаря на Буба и котьо...
цитирай
11. анонимен - Някои предложения:
10.11.2007 16:11
Балтазар

Бухчо (галено Бухи)

Мишо (ако е сив)

Мъри

Харалампи (галено Хари)

цитирай
12. marystaneva - АЦИК ?
10.11.2007 16:51
Имала съм два котарака. Ацик /нещо между Мацик и Антрацит/ беше чисто черен, лъскав и хитър, само на корема имаше един снежно-бял триъгълник. Беше се научил сам да отваря всички врати и шкафове. Другият, Пуфи, беше пухкав рижав "тигър" с бяла яка, страхотен ловец и "женкар". Когато нямаше женска, символично "оправяше" един стар червен пуловер. А когато го заведохме при наши близки в едно село, одираше плъховете,преди да ги изяде. Минеше ли по улицата котка, зарязваше храната и изчезваше за по няколко дни. Софийска му работа!
И за твоя котарак ще се намери име! Наблюдавай характера му и съм сигурна, че ти сам ще измислиш нещо, което да му пасне.
цитирай
13. анонимен - котарака 4o4o !
10.11.2007 17:10
4o4o,
цитирай
14. анонимен - котарака 4o4o !
10.11.2007 17:10
4o4o,
цитирай
15. cookies - Какво ще кажеш за
10.11.2007 17:26
Манчо или Жечко?
цитирай
16. анонимен - хахах
10.11.2007 18:10
имаш коти, поздравления. изкуших се и аз да предложа нещо. има една норвежка група gate. надали някой у вас е чувал за тях :)
цитирай
17. desify - ДК:..
10.11.2007 19:00
Фреди е ok, мисля :]
Ако държите да е made in Bulgaria - Андрей :Р
цитирай
18. анонимен - първото,
10.11.2007 19:05
което ми хрумна след като про4етох последното ти изречение,беше Гарфиилд...
цитирай
19. trevistozelena - ми аз имах
10.11.2007 19:07
ми аз имах котарак Антон като малка. след Царството на Антон последваха две дами - Румяна и настоящата Алберта (Али). но щом е мъж, трябва да е нещо категорично, звучно и в никакъв случай лигаво:)
цитирай
20. maymi - Имахме един величествен ангорски красавец
10.11.2007 19:23
Преди десетина години, когато трябваше да се ражда синът ми, безуспешно се опитвахме да намерим на кого да го подарим. След месец разговори, питания, предлагания, той изчезна сам, скачайки през един балкон (от нисък етаж, но никога преди това не го беше правил). Много дълго време бях с усещането, че ни е чул разговорите и желанието да се отървем от него. Казваше се Лорд Пършор. Ако ти харесва, ползвай го. Ще ми бъде приятно.
цитирай
21. анонимен - Мимито
10.11.2007 19:28
Ами аз предлагам да си кръстиш котенцето(ако вече не си го кръстил)-Котйо,Мърчо(нали мърка..),Топчо,Трътлйо(ако е много наедряло),Галчо(нали е галйовно),Палавко..
За друго сега не се сещам...
цитирай
22. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
10.11.2007 19:57
Кръсти го Гаргантюа- накратко - Гарго, ще му ходи на размера, да знаеш.
цитирай
23. анонимен - Сложи го
10.11.2007 20:00
в средата на стаята с гръб към теб и почвай да изреждаш имена, на което се обърне така го кръсти котето
цитирай
24. norman - ми
10.11.2007 20:25
официално по документи може да го кръстиш Маршон или Мършон, и може да си го наричаш фамилиарно Мъро, Мършо :-)
цитирай
25. anothercat - ние
10.11.2007 20:46
имахме красив, пухкав черно-бял котарак Топчо. взехме го бебе и изглеждаше като топка :-)
нека да е Том. пък ако не ти харесва, може и Джери ;-)))
цитирай
26. fugitive - -
10.11.2007 20:54
Луцифер. Луц на галено.
Мойта твар беше Боно за няколко седмици, после стана Бонка... Котешка им работа...
цитирай
27. bla - Аз имах преди година и половина един ...
10.11.2007 21:28
Аз имах преди година и половина един Смаки,кръстен на кроасаните,за съжаление,се разболя и почина,много тежко го понесох :(
цитирай
28. анонимен - хихи
10.11.2007 22:03
Мн сладка историйка:)
Имам приятелка с мъжка котка на име ЧОЧО. Смятам, че е мн симпатично име за котарак, особено ако е тлъст и мързелив. Поздрави и успех с дивака.
цитирай
29. albizia - Oх, чак срам ме хвана, като зачетох ...
10.11.2007 22:06
Oх, чак срам ме хвана, като зачетох коментарите. Поне с 2 от имената са ме наричали мен...
Иначе като предложение бих дала Евстати. Знам, че звучи откачено, но това име беше дадено преди време на една цикламена плюшена котка и като я/го сравня с твоето коте, откривам бая прилики :D
цитирай
30. sladurana86 - Имах коте, което много си го обичах, ...
10.11.2007 22:14
Имах коте, което много си го обичах, но уви...отиде в небесното котешко царство и надявам се там да прави нещо, което никога не е правило тук, на земята, а именно - да лови мишки. Та се казваше Мосю Поаро и беше дебел, много дебел и много космат, направо като една мека и пухкава плюшена играчка, а имах и една друга котка(е още я има де), тя се казва...Олюмпи!
цитирай
31. анонимен - Нашият разбойник се казва Моби, с ...
10.11.2007 22:26
Нашият разбойник се казва Моби, с производни Мобо, Злоб4о,Мобастър... На мен името ми допада адски много.
цитирай
32. aseng - Идеи от мен и гаджето:).
10.11.2007 23:46
Аз предлагам да го кръстите Бъди. От Бъд Спенсър, щом ще е гомя и дебел:).
Приятелката ми има някои по-човешки предложения, предполагам и твърди, че Бъди е име за куче. Тогава-Спенс:).
Подкрепям ми Мосю Поаро:)!

Предложенията, които очаквах да са по-чвешки, са:
Сириус, Хенри, Мрънски, Фърн, Ширан, Томаш... това са човешките оферти:).
цитирай
33. jones - Джохар Додаев
11.11.2007 03:03
!!!
цитирай
34. bird - :) Мосю Поаро ми харесва.
11.11.2007 11:55
предлагам ти имена зад които има по една котешка история :
Туфо - името е откраднато от една детска книжка "Туфо рижия пират" където се описваха патилата на риж котак, впечатлила ме е, два от котараците които съм кръщавала са носили това име. Имала съм Трънчо и Мазнислава - в случая може да го помъжкарим и да ползваш Мазнислав - Мазнислава беше най-гальовната котка, която съм виждала. От месец приятеля ми си гледа коте - котак - Мацко.
Това са предложенията ми : Туфо,Трънчо, Мазнислав и Мацко.
цитирай
35. анонимен - haker
11.11.2007 12:09
Щом харесва компютъра- Хакер- ще му казваш на галено Хаки.
цитирай
36. damnation - Засега домочадието май се спря на ...
11.11.2007 16:36
Засега домочадието май се спря на името Васко.Аз не съм много доволен,ама кой ли пита ?
Благодаря на всички за идеите :)
цитирай
37. rotazia - Досущ същата история ни се случи ! ...
11.11.2007 17:47
Досущ същата история ни се случи ! Едно улично превъзходно котенце се омота между краката ми ,пратено от ГОСПОД! Четиригодишния ни сиамец почина от камък в уретерчето му ,едвам го преживяхме с моя мъж ! Та новото коте решихме ,че е женско и го кръстихме Мими, докато видвхме как сладко си облизва оная работа ! Остана си Мими,какво като е 6 кг лъскав черно-бял красавец ,супер темпераментен и любвообилен ! А сиамеца беше кръстен на Мики Рурк и му казвахме Мики !
цитирай
38. анонимен - имената на котките
11.11.2007 17:55
Имената на котките - Томас Елиът
Ей-там виждам човек, що изглежда смутен
и словата ми май сам не ще разгадае!
Лъжа ли се или има някой пред мен,
дето, котката Мяу що е, явно не знае?!
Що е котката Мяу?
Що е котката Мяу?!
...
За да кръстиш ти котка, добре подготви се,
не е просто това като детска игра
и с риск да помислиш, че навярно ме втриса,
ще кажа, че Мяу имат три имена!
Първо – името, със което във къщи ги знаят
като Питър, Огъстъс, Алонзо и Рет,
като Виктор, Амелия или Джорд и Алая –
имена, що използват се често навред.
Ако искаш, и други – по-изискани, има –
подходящи за дама или джентълмен –
като Платон, Електра, Цицерон, Артемида,
ала пак имена, що се срещат през ден!
А пък Мяу се нуждаят от име сензация,
име мистерия, че иначе как
ще се движат из двора с достойнство и грация,
ще вирят опашка и сучат мустак?!
Имена от тоз сорт ще ви кажа веднага:
Манкустрап, Джелилоръм и Корикопат,
Тантомайл, Тамбълбрутъс или Рам Там Тагър;
само котка една се кръщава със тях!
Но освен тези двете имат също и трето
и туй име друг никой не ще да открий
нито в някой справочник, нито пък в досиета –
него котката твърде ревниво го крий.
Щом съзреш котка ти, дето в транс се намира,
то причината, знай, ще е само една:
че скрития смисъл пак сега преоткрива
на това,
на това,
на това име тя!
Име тайнствено, странно, загадъчно,
що известно е само на Мяу!
Мяу! Мяу! Мяу!...
цитирай
39. liz - Ех, братко
11.11.2007 19:18
Ще рече човек, че си ми брат като ви гледам котешките неволи, почти идентични с нашите в славните времена когато мъкнехме котки вкъщи и умолявахме майка ни (иначе хранеща котките от целия квартал и притесняваща се когато някоя от тях не се весне за вечеря) да го задържим и т.н. Последното такова животинче си остана при нас и сега е едно порядъчно дебело същество, носещо странното име Бебе Коте (всички като го видят питат това животно какво е и после "Егати бебето, егати котката!"). Така и не се сдоби със свястно име горкото. Гледам - сходни дилеми. Веднага ми хрумва Робърт, ала не... Ако се има предвид нрава на твоята животинка бих препоръчала Гаднярчо Злобарчев, на кратко Гади или Злобчо, ама щом Вампирела или Дива не са се признали... А може би Пухи Дебелака или Търкаланчо/Облизанчо... или просто Дзвера. В краен случай може и Мърчо. А пък в още по-краен - съмнява ме на животинката да й дреме особено как й подвикват, стига храната в купичката да е налице. Поздрави! И късмет с кръщването, после ще го полеем.
цитирай
40. joylovesnow - Мустафа
12.11.2007 10:13
го кръсти:)
цитирай
41. pui - Damnation,
12.11.2007 10:14
бъди сигурен, че в рамките на няколко месеца добитъка вече ще има около 5 имена;) Та не преживявай Васко, симпатично е името.
Моите имат средно по 10 имена често използвани и множество други, запазени за специални случаи.:))
цитирай
42. viovioi - Кишо или Рони...
12.11.2007 10:22
Като му подвикваш на галено : Киш, Киш,Киш......, или ила, ила Роннниии... Готино е!!!
цитирай
43. presly - Предлагам
12.11.2007 10:48
Харалампи...галено Хари.:)
Ние също имаме котарак на 7 г. казва се Емил, но никой не му казва така, а има партизанско име Пуйчо и само него си знае.
цитирай
44. candysays - :)))
12.11.2007 10:49
И аз имах голям бял и дебел котарак, който бяхме кръстили Лъки (не смяташ ли, че името е страхотно? ;) Кръстихме го на котката на Алф ;)))
Но той се разболя и умря, за съжаление..

А наскоро с приятеля ми си взехме (пак от улицата) едно сладко черно писанче- дяволче, женска е този път, и аз я кръстих Поли ;)

Та- моето предложение е: ЛЪКИ :)

Успех в начинанието, damnation, прекрасно е човек да се грижи за коте у дома! :)))
цитирай
45. анонимен - L U C K Y
12.11.2007 10:51
Поздравление за доброто ви отношение към животните-жалко че има такива хора като вашите съседи.Вашият котарак е късметлия че е намерил дом и семейство което се грижи за него-така че заслужава да носи името Л Ъ К И
цитирай
46. sinay - Една супер идея...
12.11.2007 11:04
Нека котето ти да се казва "Преслава", защото тя много ще ни липсва. Здездата на "Пайнер Про Мюзик" е в затвора... :(((
цитирай
47. drona - Писанчо
12.11.2007 13:11
:))))))))))))
цитирай
48. анонимен - :)
12.11.2007 13:46
е как бе, на батко си - Гуни! :)
цитирай
49. demoniceye - Котарака на моето гадже
12.11.2007 14:15
Носи гръмкото име Торин. :))) Сигурно затова е най-дребният 2-годишен котак, който съм виждала. :))) Подбери името внимателно в този ред на мисли. :P
цитирай
50. banicat - Билбо
12.11.2007 14:37
Билбооо
цитирай
51. анонимен - хмм
12.11.2007 15:08
А няма ли една снимка на въпросния котарак да видим? :)
цитирай
52. анонимен - Пич, така като ти гледам снимката и ...
12.11.2007 15:43
Пич,така като ти гледам снимката и дрешките - Кърт (от Кърт Кобейн) :)
цитирай
53. divini - какво
12.11.2007 16:17
му е лошото на Мърльо... така и така е бил Мърличка известно време ...
цитирай
54. vehtimajstor - Идея!
12.11.2007 18:43
Здравей! Не смогнах да проследя цялата линия на развитие на поста, та направо - имам познат, който си кръсти котката Турулик! Кво ш кайш, а? Смазващо!
Подхожда на разбойник, като твоя.
Аз пък имах един хайванин, когото бяхме кръстили Снагълс - щото беше ивънредно нагъл!
цитирай
55. mishiesquarepants - :]
12.11.2007 19:25
Аз пък да имах коте щях да го кръстя Суши XD
Мисля че Лъки наистина е много миличко
Особено ако идва от името на котето на Алф :D
цитирай
56. анонимен - Грибо
13.11.2007 07:42
...мдамм...каква идея да очакваш от фен на Пратчет, я? :-)

Пиши после как си го кръстил. :-)
цитирай
57. kartinki - Дзвер
13.11.2007 11:45
от това дето прочетох най-подходящо ми се струва - Тайфун :)
а и това не е много често срещано име за домашен любимец :Р
цитирай
58. naddii - Мяу мяу
13.11.2007 12:35
Моя котарак се казва Фреди. За котка според мен е хубаво. В главата ми се въртят още - Томи и Цезар,
цитирай
59. falca - Duncan
13.11.2007 14:04
Kato Duncan Mcleod ot roda Mcleod.
цитирай
60. falca - Duncan
13.11.2007 14:04
Kato Duncan Mcleod ot roda Mcleod.
цитирай
61. анонимен - Мушхушко
13.11.2007 14:13
виж какво звучно отривисто име само:):D
цитирай
62. анонимен - Perfect name
27.11.2007 10:16
Моят котарак се казваше Гонзо. За твоя предлагам Пранкстър ;)
цитирай
63. анонимен - kotaracite
18.12.2008 21:21
moety kote gi krastix marlu(na galeno marzelivko)
цитирай
64. анонимен - Iliana
26.04.2009 13:27
Koito haresva futbola moje da si krysti doma6niq lubimec na otbor.Naprimer ku4eto mi se kazva Chelsi.Na edin priqtel ku4eto se kazva Barsi (na Barcelona).moje i RONI (na Ronaldinho) i mn drugi...a za kotence,mislq,4e e nai podhodq6to TIARA.Haresva mi mnogo i Sonq i Viktoriq (zvu4at mi silno). :PpP da ne govorim,4e stava o6te BMW,Mercedes MG ... xaxa 4ao i uspeh
цитирай
65. анонимен - richi
23.07.2009 15:35
moeto se kazva jeri i tova stava
цитирай
66. анонимен - richi
23.07.2009 15:37
moeto kote se kazva jeri

цитирай
67. анонимен - imena
09.09.2009 00:07
Ръсти,Силвестър,Аксел,Андрю,Хектор,Арчи(балд) :)
цитирай
68. анонимен - -
16.10.2009 23:52
Prycko, Bakstyr , Zevs , Pupi , Stinki (Smrydlio - taka iskah da krystq moq kotarak nooo ostana Gencho :D ) , Divak , Festyr , Kuku , Hihi , Bari , Trytlioo
poweche ne se seshtam ako nesho ti haresaaa ::)
цитирай
69. анонимен - Вики
03.06.2010 23:17
Здравейте казвам се Виктория, на галено ми викат Вики...Днес си взех едно пухкаво приятелче.Женско е.Много е сладинко жълтичко.Може ли да ми дадете идеи за името@ :):):)
цитирай
70. damnation - Вики, да ти е живо и здраво котето :) ...
04.06.2010 10:13
Вики, да ти е живо и здраво котето :) За име, де да знам, като е толкова жълтичко може Гарфиела ( Гарфи ) като женска версия на Гарфийлд :)
цитирай
Търсене