Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2007 21:58 - За възпитаните англичани и невъзпитаните хора от континента
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3868 Коментари: 9 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вече от един месец работата ми ме задължава да работя единствено с жители на Обединеното Кралство.Въздържам се да казвам англичани, понеже,макар и да е звучи странно, според статистиката ми един на всеки четирима клиенти има англо-саксонско име,преобладават имената тип Джъу Лин и Радж Муххамад .
Както и да е.Свят широк.Отворени граници.Много хора.
Няма да споменавам езиковия проблем.Все си мислех преди да започна,че английския ми няма да е на ниво.Не ми е минавало през ума че ще ми се наложи да настройвам Vista на японски по телефона с
клиент чийто познания по английски не стигаха много по-далеч от "Yes" и "What ? ".
Нито че ще си скубя косата и брадата,защото от 30 минути обяснявам нещо елементарно на Пьотр или Мутомбо отсреща и той не разбира,а нямам право да кажа "айде докарай ми някой който говори англисйки".
Всъщност много неща нямам право да казвам.На първо място е думичката с F... и всички подобни.Нито да издавам някой данни.Нито да казвам че не знам какво да правя,дори наистина е така.И определено не мога да говоря за футбол,колкото и да обичам Висшата Лига ( е да,ама не,онзи ден с един пич 15 мин. обсъждахме куция сезон за Ливърпуул )

Открих няколко неща.Англичаните лъжат.Англичаните не искат да плащат.Англичаните псуват.Че те били точно като нас бе :)
И все пак има разлика.Докато преселниците директно почват да отправят пожелания за най-близките ми роднини,диагнози за менталния ми капацитет и предложения за интимни интервенции, то англичаните почват да се държат иронично и саркастично.Най-много от "dude" или "dear Stefan" да стана "listen to me,mister..."
И в благодарноста им има разлика.Докато,да кажем,гръцкия преселник ми казва едно кротко и скромно "благодаря" англичанина ме занимава сумати време с благодарности,благословии и пожелания за приятен ден,вечер,уикенд,месец и направо приятни доживотни присъди.Да не споменавам че непрекъснато използват "моля";"ако може";"бихте ли могли";"ако ви е възможно"; "ще ви бъда признателен"..едва ли си представят че от другата страна на телефона стои брадясал типаж с махмурлух и тениска на Iron Maiden.Сега като се замисля,аха да ми стане гузно.Добре че никой в офиса не ходи костюмиран.
Та,каквото и да си говорим,дори като си затворим....ушите... за акцента,е много лесно да се разбере дали човек говори с англичанин или не.
Толкоз размишления за англичаните...


Тагове:   невъзпитаните,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gamina - hehe
22.11.2007 22:05
и аз с англичани комуникирам от лятото насам. Определено има сума ти Мустафи, Ахмедовци, Сейламовци и подобни :D Да не говорим за "Oh, thank you dear, you're a star shining bright on the sky" Понякога искрено се забавлявам с тях :D
цитирай
2. joker - Well,
22.11.2007 22:49
Would you be so kind as to give me the opportunity to inform you.... smile:)
цитирай
3. damnation - Dear joker, i would be glad to assist ...
22.11.2007 22:54
Dear joker, i would be glad to assist you and guide you throught the proces...bla-bla-bla
Явно си наясно за какво иде реч ;) Cheers !
цитирай
4. vkolev22 - All`s well
22.11.2007 23:02
that ends well, I`m affraid as a matter of fact... frown:)
цитирай
5. анонимен - Posting
23.11.2007 08:46
http://emotewar.com/users.php?user=triping
цитирай
6. анонимен - няма разлика
23.11.2007 09:23
поне не е тази. Това е нацията с най-голям superiority complex на Стария континент. Зад многото благодарност и любезности всичко е fake. Те си мислят, че като имат кралица, до един са със синя кръв и мразят, ама много много мразят "хората от континента".
хубава сутрин ви пожелавам
Лора
цитирай
7. dude - смешното е
23.11.2007 13:47
че те имат страх от румънците и българите, които щели да нахлуят да бачкат при тях, а са пуснали всякаква измет там- араби, индийци, кви ли не боклуци , та дори си ходят с тюрбаните на главата.
цитирай
8. анонимен - Pozdravi, prince
25.11.2007 10:24
Лъчо е. Гледам, че добре си прекарваш в работата :)
цитирай
9. laura - И аз гледам,
26.11.2008 20:01
че си караш кефа, само го правиш да прилича на оплакване :)
цитирай
Търсене