Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2007 18:06 - Душевно изпразване
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2271 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 26.12.2007 22:11


People saying
Just give it time
And everything will work out and be fine
But they don"t know no
Can"t understand
I"d damnify my soul to turn back time
And make you mine
Again

Soulidium - About you


Обикновено сядам да пиша с конкретна идея и общо-взето готов,поне в главата ми материал.Този път не е така.Имам нужда да пиша.Не знам къде ще я свърша.
Истината е,че скучая.Адски много.В моменти като този осъзнавам,че живея празен и безсмислен живот,едно безкрайно носене по вълните и гонене на точката в която има най-малко съпротивление.Сигурна работа,сигурен флирт,сигурен залог.Самият аз съм станал сигурен човек.
И когато се прибера от сигурната си работа, в сигурната си къща,се оказва че мога или да си общувам с сигурното си семейство,с което така и не се научих да се разбирам,или да седна на сигурния си компютър и да пиша блогове .
Да имам приятели.И обичам да чета.И да гледам филми.За аниме да не говорим.И да слушам музика обичам.Пък колко ми е гот да се напивам с споменатите горе приятели,докато слушаме музика и си говорим за аниме, само аз си знам.
Ама...
Нещо ми липсва.Въпреки,че отстрани изглежда като че ли всичко ми е ок,се чувствам все по-непълен, все по безмислен,все по-малко жив.
Може би,проблема е в самотата ? - си казвах.Е,ок приятели си имам,и са много готини,но явно говорим за другата самота.Мацка.Някой да ме завива,че да не настивам през ноща,и да ме подритва като хъркам.No problemo amigo.
Мацки дал бог.Руси и черни,глупави и умни,отворени и свити.И да,харесва ми флирта.И да обичам секса.И да,нямам проблем да си взема това което искам.
И....да, харесва ми компанията и топлината.Нещо обаче,поне след провалилия се годеж,който ме остави доста пропиянчен, озлобен и с около 20 кила над нормата, не мога да се отпусна.Не мога да се отдам.Не мога да се доверя.Да почувствам....
Чук,чук,чао.Добра рецепта,изпитана,стара като света.
Само дето не ме кефи особено.На сутринта се събуждам,виждам спящата до мен жена и се питам - коя си ? какво правиш тук? и какво правя аз при теб ?
Така или иначе,рядко се среща секс за една вечер който да си струва времето,парите и нервите.Пък и при положение че имам две опитни и обиграни ръце...
Та,мацките ги оставяме в кашона.За по-натам.Кой знае,някой ден може пък да срещна такава която да ме заинтригува ?
Домашни любимци ? Ето това лекува самотата,казах си,и после направих равносметка че вече имам куче,сестра и племенница.Хъм.Нямах котка.Взех си.
Погрижих се за нея.Ветеринари,ваксини,храни,къщички,играчки.Паспорт.Кастрация.И се превърна в ходещо мъркащо нещо,което ми се мота из краката и от време на време ми пречи да спя.Явно не е това отговора.

"...Sometimes I cannot take this place.
Sometimes its my life I cant taste.
Sometimes I cannot feel my face.
Youll never see me fall from grace
Something takes a part of me.
You and I were meant to be.
A cheap fuck for me to lay...."

KoЯn - Freak on a leash

Бъдеще ?
Кой знае,сигурно имам такова.Наскоро си говорих точно за бъдещето,с една много симпатична млада дама.За бъдещето и за мечтите.И за това как едното така или иначе идва, без да те пита, а другото или умира,или се сбъдва и следователно - пак умира.
Тя ме пита какво съм искал да стана като дете.Или не,първо аз я питах.Не знам защо се бях отдал на почти романтично настроение, когато знам че е безмислено.Жалко.Комарджията в мен е готов да заложи голяма сума,че тя,с времето,би могла да ме изкара от летаргията.
Като дете исках да стана лекар.Първо - хуманитарен,а с годините,като разбрах в общи линии какви са хората и колко струват - ветеринар.Нейсе,оказа се че не ставам за доктор,та се отказах от идеята на около 14 години.
А какво искаш да си сега? Какво искаш за бъдещето си ? - попита ме.
Мълчание.Какво искам ? За какво се боря ? Къде искам да стигна ?
Да пиша ? - отговорих не много убедено.Искам го,ама не мисля че това ми е призванието.
Това вече го правиш.Какво друго искаш ?
Те тука не можах да отговоря и тактично смених темата.Не знам какво искам.Не знам и за какво се боря.Нито на къде съм тръгнал.А мечтите ми се ограничават до прости материални неща,по скоро нужди,от колкото мечти - нов монитор, нов телевизор, нов телефон.Бла.Тъпотии.И най-ужасяващото е че са неща, които мога да си купя,но не смея.За да не остана съвсем без мечти.Човек е толкова голям,колкото са големи мечтите му.Наистина ли съм такава мижитурка ?

"...And I often cry
I often spill a tear
Over those not here
But still they are so near

Please ease my burden..."

Cradle of Filth - Sleepless

М
узата.Винаги е била с мен.Дали ще е за разказ,за стих,за текст за песен или картина.Дали ще ме събуди през нощта и ще ме накара да седна зад синтезатора, или да хвана молива и тетрадката и да почна да опивам родилата се в главата ми история,тя винаги е била около мен.Беше.
Сигурно продължавам да съм интересен,под различни псевдоними и формати,хората продължават да ме четат.
Само че,няма я искрата.Няма я емоцията.Независимо какво ме вдъхновяваше - страх,надежда,обич или омраза,радост или тъга,имаше вдъхновение.
Сега,колкото повече нараства празнотата и сивотата,толкова по-малко стават и емоциите ми.И толкова по скапано творя.
Разбира се,явно съм майстор на манипулацията с злободневни дежавю-та и изсмукани от пръстите клишета,понеже дори без искра,изщраканите по клавиатурата безсмислици продължават да се четат и да се търсят.
Имам предложения да пиша - къде в сериозни издания, къде в "несериозни ".Някой от тях не мога да приема,заради малката заплата, втори заради страха че ще трябва да пиша " по поръчка", трети ( тези които ми харесват, дори и да не става въпрос за плащане) - понеже ме е страх че нямам какво да кажа, и да напиша.

...( продължение по-натам.Въпреки че от егоистична  гледна точка, по-добре е да се оправя и да няма продължения ) ...

(край на душевното изпразване на празния човек.За сега)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. candysays - damnation, знаеш ли как ме натъжи с този пост..
10.12.2007 21:30
Докосна нещо в мене...
Разбирам. Донякъде.. Защото аз съм в обратната ситуация (за щастие)- човек, преливащ от емоции (почти както преди, в тийнейджърските години), открил тепърва, че човек може да мечтае.. И мечтите му да се сбъдват, и това да го прави щастлив.. Истински щастлив.
И все пак те разбирам. Всичко казано така искрено, така откровено, със (само)ирония, до болка.. Всичко такова, успявам да разбера.
Мисля, че проблемът се крие в това:
"Нещо обаче,поне след провалилия се годеж,който ме остави доста пропиянчен, озлобен и с около 20 кила над нормата, не мога да се отпусна.Не мога да се отдам.Не мога да се доверя.Да почувствам...."
Това те е накарало да се затвориш в себе си явно, да се боиш от собствените си емоции и да ги потиснеш. А това винаги води до чувството за празнота.. За голяма душевна празнота. Без емоции, само "съществувание"..
Не искам въобще да звуча като някой психолог (и без това не съм такъв), нито като човек, който дава съвети.. Исках само да ти кажа, че те усетих много добре и разбирам.
Мисля, че трябва да си дадеш време.. И нещата ще потръгнат отново.. Някой ден. Надявам се да е така.. Желая ти го.
И не, не ти трябва просто някоя "мацка".. Трябва ти любов. Човек, който да ти е опора в живота, както и ти на него, човек, с който да споделяш всичко, и с който да си давате взаимно смисъл.. Смисъл за живот. А не за съществувание..
Не си мижитурка, сигурна съм. Просто мечтите ти са дълбоко заспали.. Онези, големите мечти.. Които окриляват, и те карат да се бориш.. И в мене бяха дълбоко заспали, затова те разбирам.
Но те се събуждат един ден.. Събуждат се.
Желая ти го.. Да се събудят и твоите..
И тогава отново ще пишеш със плам. И няма да мислиш, че това, което си сътворил е "шаблонна творба за шаблонно издание..."
цитирай
2. rotazia - И аз бях години наред човек на тая ...
22.12.2007 09:53
И аз бях години наред човек на тая пуста муза, докато в един миг моето хубаво изчезна ,пълен срив .../в личната ми пролет-неочаквана слана/ ,дори и музата ме изостави ...Щастие,стихове,текстове,награди...Класическа самота ,от която допомъдрявам и се държа като удавник за надеждата ,че хубавото предстои !
цитирай
3. анонимен - Somanabolic Muscle Maximizer Assessment - Natural Approach To Amplify Muscle
25.10.2012 10:33
Method two: Exact daily amount (you do not have to load your creatine) <a href="http://www.alivenotdead.com/emeryfrisk291/Does-Consuming-A-Lot-Of-Drinking-Water-Reduce-Blood-Pressure-Level-profile-2779375.html">muscle maximizer free</a> I need to start a web site to write about every little thing that happens at school and with friends...anonymously...any sugestions?.
цитирай
4. анонимен - Ideal Ab Training For Guys - Suggestions And Methods
26.10.2012 05:07
Somanabolic Muscle Maximizer Assessment - What Specifically Is It?
http://groups.diigo.com/group/hfvcphqxpwgvttsnqrqc/content/precisely-what-is-my-somatotype-how-can-it-influence-my-muscle-developing-system-6345633
цитирай
5. анонимен - Stable Suggestions For Creating A Extra Muscular Physique
28.10.2012 01:06
I put a WordPress website on my website a few times ago, and i was just curious about how it works. So I just want to know if all the blogposts are saved right into a one file or if they are separate for every single publish. Then I also need to know where by they can be found on my server. Thanks.
цитирай
6. анонимен - Tricks Concerning How To Create Muscle Mass!
02.11.2012 09:25
One a lot more big bonus is that a man or female will find out the very fact to have a nutritious way of life and a nutritious self confidence on nearly anything undertaken, like staying capable to get pleasure from the sports and recreation that curiosity them
цитирай
7. анонимен - Creating Muscle - Anything You May Need To Now About Muscle Creating And How To Get Commenced
04.11.2012 10:16
Eggs and Dairy <a href="http://viableplugin.com/wiki/index.php?title=The-Somanabolic-Muscle-Maximizer-Smm-Evaluation---Does-It-Actually-Operate?-Kyle-Leon-Plan">kyle leon's muscle maximizer reviews</a> Verify your diet plan also
цитирай
Търсене