Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2008 13:55 - Лична равносметка за 2007
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1833 Коментари: 3 Гласове:
0



Close your eyes and take a
look at your life
Do you like what you see?
My eyes are open but I feel like I"m blind
It"s all returned to me
I want to know
Does a frozen river flow
Things we said
Fill my head

Kiss - Dreamin" (Psycho Circus 1996 )




Или поредната пропиляна година.

Физиология и психология :
Започнах годината 104 кг. приключвам я 88.
Започнах я с дълга коса вързана на опашка,приключвам я с съвсем къса коса.
Започнах я гладко избръснат,приключих я с едномесечна брада.

Кариера :
Започнах годината като барман в мизерно заведение,завършвам я като агент по техническа потдръжка в западна компания.Може да се каже,че поне от това съм доволен.
През лятото се провали едно начинание свързано с износ на краставици за Германия,както и едно с  принтери и скенери втора ръка.От второто още ми се въргалят няколко принтера из къщата.
Чисто финансово, и преди взимах достатъчно пари,и сега.Просто сега са ... по-достатъчно.

Емоции :
Влезнах в годината разнебитен от току-що приключила връзка,излизам от нея разочарован от неуспяла такава.Така като се замисля,най-дългото ми гаджосване през годината продължи около седмица, след което мацката,студентка в МЕИ от добро семейство,амбициозна мома ме отряза с думите " не мога да бъда с човек който няма планове и амбиции.Един мъж без бъдеще,не е мъж за мен".
Сигурно е права,знам ли...
Факт е че се видяхме преди около месец, и в общи линии гледаше с големи О.О очи моя милост в ролята
на млад и проспериращ IT специалист.Реших да не споделям че от сега работя върху повишението си, момичето не заслужаваше чак такъв шок.Репликата и "радвам се за теб,обаче тази работа не е ли прекалено скучна и обикновенна за тебе?" реших да си я запазя за по-обстойно обмисляне,някой ден.
Да,искам да работя като туристически гид в саваната или да бъда на археологични разходки в Египет, ама не става,сори мацка.Както съм брадясал може да си представяш че все още съм арт-нехранимайкото с който инцидентно се заби.

Секс :
Няма какво да му обсъждам.Винаги може и повече.
За пръв път спах с такова момиче,че на другия ден леко гузно да изръся "ебати дървото" пред най-добрата и приятелка.Това че се съгласиха с мен тутакси,не оправдава простащината ми.Както и да е,няма да се повтори.
Пробвах малко чуждо.Няма значение от кой континент е и на какъв език говори - под дрехите и на тъмно си е все жена.Епохално откритие,нале ?

Творчество :
С музика не се занимавам от години.Рисуването ... ограничавам се до скици и от време на време да помогна за сайта на някой приятел.Или да дам идея на един много близък мой човек - графичен дизайнер.
Литература - много на брой и много глупави статии.
Все още ме искат да пиша за едно-две издания.Най-фрапантна е офертата на "ДУМА" - за стажант, по цял ден да кисна в редакцията и да "уча" (WTF ?!? ) с заплата 200 лева - и това за половин година. Не че имам нещо против вестника на червената столетница,ама има риск да умра от глад зад бюрото с тази заплата.След нова година обаче ми се очертава добро предложение,като нищо ще за*** IT жанра и ще хвана "перото" - така или иначе се мъча да пиша от 7-годишен.
Участвах в два конкурса за кратки разкази.Спечелих първи награди и в двата - колкото да се успокои рода че продължавам литературните традиции.

Равносметка :
Абе,можеше и да е много по-зле.
Млад съм.Силен съм.Някой хора казват и че съм красив.
Умен съм или поне добре се преструвам на такъв.Имам разни таланти...в зачатък.
Взимам хубава заплата и от време на време - имам разни допълнителни приходи от странични неща.
Имам малко,но ценни приятели.

От друга страна - все още съм убеден че си губя времето,чувствам че съм много далече от призванието си и от пътя си.
И съм изключително самотен.Да сестра ми,признах си го най-накрая.Това не променя нищо.

Дано 2009-та, като седна да си пиша равносметка, да не се насилвам да представя нещата добри.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anabel4o - Хубаво е човек да получава от всичко ...
01.01.2008 14:09
Хубаво е човек да получава от всичко по малко, но аз ти желая новата година да е изпълнена само с положителни вълнения.
цитирай
2. akasha85 - 2008..........
02.01.2008 14:23
iили която и да е година винаги ще ни носят и радости и разочарования - в едната или в другата сфера............май-май в личната ще сме най-ощетени, ама за**и......... за всичко явно си има време.продължавай да търсиш онова, което ще те накара да се почувстваш ти самият :)
цитирай
3. cindy - Добре се равносметкваш, но две неща ми направиха впечатление
11.01.2008 10:51
"радвам се за теб,обаче тази работа не е ли прекалено скучна и обикновенна за тебе?" - репликата на мацката ми намирисва на чиста проба женска злоба и не си губи времето да я обмисляш по-обстойно

"И съм изключително самотен" - това вече даже не ми се коментира
Ясно за какво говориш, някой ден и това ще се случи. Бъди оптимист :)

цитирай
Търсене