Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2008 20:33 - Когато МИ е Гот
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4679 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 14.01.2008 21:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Гот ми е. Много даже.

Обикновено , говоря  за секс , така де , за любов  - или за липсата и. Да ама не. Днес няма да става за това дума, въпреки че, да, романтичен съм, да секс от време на време , за по една вечер, не ме задоволява.

Неведоми са пътищата божий, и от пълна отрепка всичко почна да ми се нарежда перфектно - финанси, кариера, амбиции, отношения . Днес ходих на пазар...
Първо, едно е отношението в магазина за дрехи (еди-какво-си-джийнс ) като гледаш най-евтиното, друго е като отидеш, кажеш "искам дънки за голям мъж с голямо дупе" и като почнат да ти говорят за цени да отсечеш - няма значение. Пък като си подърпаш малко брадичката и кажеш - дето ще обикалям, я ми дай три чифта от тези *след като са станали на голямото ти дупе и изглеждаш секси * продавачките пускат усмивки по-широки от тази на Мик Джагър.
Ок дънките са купени, ами сега ?
Ах,да , вярно че се занимавам с уика.
Галоп до близкия супер маркет и пазаруване - сега съм готов не само за ритуални магии, ами и за режим на тока на тема свещи. Докато се колебая, звънят ми да ми предложат качествена трева на смешна цена. Купувам един сак свещи и на бегом - към дилърчето. Пробвам. Очичките ми светват. Купувам.
Сметки за интернет и телефон - плащам ги, за нета специално давам за два месеца напред, да не ме занимават с глупости. Заради светналите ми очички и дупето опаковано в черни дънки, както и заради кроткото вадене на 100-левка от явно издут портфейл и изричане на "нямам по-дребни" всички служители са МНОГО мили.
После кафе на крак и поглеждане - нямам какво да правя, я да мина по магазините.
Първо в магазин за техника, веднага си заплювам озвучителна система и плазмен телевизор. Кротко обсъждане къде работя и колко взимам - ама разбира се, че може да ги вземете на кредит !
Връцвам се и казвам че ще си помисля, то аз съм решил, ама нека не се изхвърляме.
По пътя към нас - мебелен магазин. Почти ме е пуснало от билките,та влизам и почвам да разпитвам за хубава, широка, удобна спалня и голяма солидна библиотека - пак са много мили. Говорим си за кредити  и пари - мили,мили,мили,мили.
Прибирам се у нас, паля свещи и ароматна клечка на будисткия олтар, наливам си водка. Правя сметка.
До април мога да си взема на кредит и спалнята, и системата,и ако се въздържа от кръчми - библиотеката. Телевизор не ми трябва, така или иначе наличния съм го пускал последно преди два месеца.
Правя ревю на семейството с дънките - всички са доволни. Споделям за покупката с разни бивши, настоящи и бъдещи любими - всички ми се радват. Наливам си пак чашка и си пускам филмче.
Гот ми е.
Пиша статия и я пращам на редактора на едно от списанията с което имам отношения. Готина е...
Ха дано не се връщам към предишното си мрачно и песимистично Аз  ...

*автора се извинява за тези писания,но има изгаряща нужда да покаже точно колко му е готино в момента



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. selensia - а пък аз
14.01.2008 20:50
се кефя колко му* е гот :>

поздрави :)

* на автора :D
цитирай
2. anabel4o - Все така да ти е гот.:)
14.01.2008 21:09
Все така да ти е гот.:)
цитирай
3. akasha85 - все така......
14.01.2008 21:22
и цялата година да ти е гот!:))))))))
радвам се за теб :) дано всеки ден да ти е такъв! :)
цитирай
4. liz - Вече ще се повтаря,
14.01.2008 23:02
ама ти си мойта гордост, вдъхновение и муз! (некак не си те представям като муза). Само се надявам да не настъпи някоя твърде рязка и радикална промяна и в музикалния ти вкус. Поздрави. ;)
цитирай
5. анонимен - И все пак...
15.01.2008 15:20
Много е мило споделеното преживяване, но все пак.......прави любов, а не ставай сноб. Снобизмът е не здравословен, когато си млад!!!!!!
цитирай
6. damnation - Не смятам да ставам сноб или тежкар, ...
15.01.2008 17:25
Не смятам да ставам сноб или тежкар, но от време на време е гот да бия адреналинова инжекция в сърцето на самочувствието си.
цитирай
7. анонимен - :)
23.01.2008 01:03
taka taka :)




batko guni
цитирай
8. zari - Правилно! За депресирания български народ една
23.01.2008 11:42
свръхдоза отвреме-навреме, стига да не пречите никому и стига да пазите баланс!
Поздрави!
цитирай
9. rotazia - Нека ти е хубаво !
10.02.2008 13:01
Нека ти е хубаво !
цитирай
Търсене