Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2008 00:37 - Мрежа от ...
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1779 Коментари: 2 Гласове:
0



" Dear PX, I feel you are the one
What"s your name? Where are you from?
I"m in love, though we never met
Looking for clues, i search the net

Dear PX, I"m waiting for your name
Check every hour, to no avail
Been up all night, couldn"t get to sleep
No way out, I"m in too deep ".

Ayreon - Web of lies.

Набедиха ме, че видиш ли, съм бил много успешен онлайн "сваляч", но никак не съм се бил справял добре на живо.
А аз съм много, ама много несъгласен с това.
Признавам си, без бой , че с бившата си годеница се запознахме в mIRC. Но искам да подчертая, че а:/ първите ми думи към нея бяха псувни, защото б:/ мислех че е мъж и при това се опита да се заяжда с мен.
Иронично е, нали ? С псувни започнахме, с псувни и завършихме.
Заблуждението идва от факта, че непрекъснато водя дълги скайп флиртове – не за друго, но вися пред компа по 8-9 часа на ден и това е начина за комуникация който ми е най-достъпен.
Предпочитам го наживо, о, да...

Все пак, решен да съм искрен с себе си, пък и да извърша някакъв зачатък на мисловна дейност, реших да видя какви възможности ни предлага интернет ( или по-скоро, МИ предлага, поживях си, видях че има хора наистина всякакви) .


Сайтове за запознанства :


Всичките там вариации на „готин/сладък/секси.ком“ и „гепни ме/цепни ме/ %$%& ме.нет“.

Признавам си, че имам профили в повечето от българските, че и в доста чужди ( доста профилирани някой от тях, за готик фенове и гейм маниаци... така и не мога да намеря привлекателна фенка на УоУ ).
За изследването си подбрах 2 от големите „кой ме иска?“ сайтове, 40 !!! невинни жертви и моя милост, за примамка ( то... не че съм кой знай каква съблазън, ама ме домързя да правя профил на мега-готиния пич, пък и трябваше да е ЧЕСТНО сестра ми ... ).
Постарах се, профилите да показват симпатичен и забавен млад мъж, с добро финансово състояние и широки разбирания, демек, поставах се да съм себе си :D
Снимковия ми материал не беше много богат, но пък разни камери и фотоапарати дал бог, както и почти професионални умения с фотошоп-а, та скалъпихме нещо.
Жертвите, по 20 от всеки от двата сайта избрах на случаен принцип. Критериите на търсене бяха : София, от 18 до 32 години, с снимка.
Прелистих набързо каталозите с плът, пардон , списъците с членове, и си гепнах каквото ми хвана окото :

На по 10 момичета от сайт писах :

„ Здрасти ! Разгледах профила ти и съм доста заинтригуван – изглеждаш готин човек, а освен това си и привлекателна :P . Искаш ли да си пишем ?“ . Това че в някой профили нямаше и грам информация за момичето е маловажно сега, може пък да имам силна интуиция...


Това не е много умно, ама хайде сега, нали го играя пич средна ръка.

  • може би за да съм пич средна ръка в България трябваше да използвам – Яка си, аре" да те рутим у кревата ?



На другата десетка жертви, писах „ Йо-хо-хо :)“ . Не знам как го измислих, но аз ако получа нещо такова, ще отговоря дори без да гледам кой е изпращача, забавно е.


Резултатите бяха... плачевни, както и да го погледнеш :
От двадесетте съобщения „Йо-хо-хо“ не получих нито един отговор. Хайде бе хора, къде ви е чувството за хумор ? ( ред тъжни емот-иконки ).
От двадесетте „ пич“ съобщения получих 11 отговора. Сега имам да го мисля за какво по ангелите ми е толкова много ... комуникация.
Жени, ТОЛКОВА малко внимание ви ли трябва, за да станем интересни ?
ТОЛКОВА лъжливо лъскателство ли Ви стига ? * визирам един определен профил, в който се вижда само снимка на дупе, апетитно, признавам си – е, че от това разбрах че е „готин човек“.
Ако имах време, пък и нужната злоба, бих се пробвал с още по разтапящи думи, само към профили без грам... показване на друго освен на меса. Ама някак си, ми се струва безидейно.
Нищо против сайтовете за запознанства ! Само дето чакам някой да ми обясни ползата от тях...


Чат, Скайп, МСН, АйСиКю и тн. :


Странно, като изключим чатовете, винаги си мислех че те се ползват по-скоро за комуникация между вече познати хора.
В чатовете, особено по-тематичните, наистина се завършват запознанства. И някой от тях наистина стигат... далече.
Моето обяснение е, че докато се обсъжда дадена тема, интересна на всички присъстващи, малко или много хората се опознават – и така могат да намерят допълвания един в други и привлекателни черти. До колко са реални тези неща, е друг въпрос – все пак, лесно е да бъдеш някой друг зад монитора, обаче.... къде е смисъла ?


Форуми :


Признавам си, без бой, имам много интересни запознанства покрай разни форуми.
Много от тях са завършвали с запознанство и на живо.
Някой и в леглото.
...Ок ?


Това е същото като чата, като се замислиш. Само че, имаш повече време да осмислиш това което казваш и това което другите казват – спам вълната не го отнася в небитието.
А и ако решиш, можеш да прегледаш постовете на някой/я си назад до лето господне еди кое си и да си направиш по-обстоен психологически профил за човека.


Истината, както я вижда автора :

Абе, ако ще да сте се запознали в астрала или в дружеска размяна на писма с държава от третия свят, докато не се видите на живо, очи в очи, close & personal , човека срещу вас си остава само една снимка, един псевдоним , няколкостотин страници бинарен код.
И не сестра ми, нямам проблеми с общуването офлайн, имам проблеми с свободното време офлайн.
Поздрави на всички, и ви желая приятна комуникация ! :)



Тагове:   мрежа,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. akasha85 - Йо-хо-хо...
24.08.2008 11:02
и бутилка ром :)

така бих ти отговорила. :Р
и аз се запознах с гаджето си в един такъв сайт за запознанства. И когато се регистрирах, единствената ми цел беше безцелно губене на време, защото освен компа, друго нямах пред себе си, а едно такова общуване е доста забавно.
НО! ...Винаги съм била против връзки, основани на он-лайн запознанство, защото е най-лесният начин да излъжеш...но оптимистично погледнато адски много свестни хора, също като теб, нямат достатъчното време за запознанства фейс-ту-фейс...така че всички сме в едно и също пространство...въпрос на време и късмет е да се намерим :) може би интернет пространството е новият начин за социален живот, може би това е новият ни емоционален свят - "само една снимка, един псевдоним , няколкостотин страници бинарен код."
цитирай
2. анонимен - сестрата
25.08.2008 11:42
Брат ми, ще ти подаря гумена кукла!
{}
цитирай
Търсене