Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2008 13:21 - Свалка в бара ?
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2707 Коментари: 8 Гласове:
0




Свалка. Флирт. Кандисване. Игра на котка и мишка, щом се отнася до моя милост.

Забавно е. Флирта си е самоцел. Всъщност, той е най-интересната част. Напоследък ми казват, че се държа като злобна жена.
Защо ли ?

Ами, когато флирта свърши, и аз спечеля, а аз винаги печеля, си тръгвам.
По-натам не е интересно.

Обаче в случая, ще говоря за запознанствата в заведения. "Щото така ми диктува музата, а аз се радвам макар и темата да е глуповата. Поне не е свързана с шизофренични видения.

Имам си едно приятелче, готин младеж. Навремето, когато бяхме неуки и неразумни, ходехме заедно да "сваляме мацки" .
Добре де, и сега сме неразумни, но пък вече имаме бирени коремчета...

Картинката тогава, беше горе-долу, следната.
Отиваме в заведение. Сядаме и си поръчваме нещо. Аз стоях и обяснявах как всъщност си ни е достатъчно добре с чашките, а той дебнеше за "плячка".
Набелязваше я, посочваше ми я и почваше да ме прикотква - " хайде бе, нека и този път го направим".
Аз отказвах твърдо за около две минути, след което си оправях дрехите и косата, и се запътвахме към момичетата.
Странно , аз по принцип съм по-притеснителния от двамата, но винаги аз започвах разговора.
Запознавахме се, говорехме си. Взимахме им телефоните и се уговаряхме за срещи.
Чиста работа.

Е, отне ми няколко години на го науча да взима телефона всъщност. За името така и не успях.

Това беше отдавна.

Наскоро пак се срещнахме, хахо-хихи, биричка, картофки .
И той изръси " пич, хайде да ходим на лов, като едно време".

Почнах много разпалено да протестирам. И двамата тъкмо бяхме оставили зад гърба си дългия работен ден. Не бях нито в настроение, нито в кондиция. Спеше ми се, имах сенки под очите и почти никакви пари в джоба. Освен това идеята за запознанства в заведение ми се струва все по-лоша.
Не е като да не съм бил барман...
Добре де, отидохме.

За мое огромно щастие, не си харесах нищо. Освен съдържанието на чашката де, та се запознах много отблизо с него. Но моят човек си хареса една млада дама. Така и не разбрах какво и хареса, но с него винаги сме имали крайно несъвместими вкусове щом става дума за жени.
Това е едно от условията за здраво мъжко приятелство...
Нищо не направи, пича изложи се. Всъщност, изложи се точно три пъти.
Първо като отиде ухилен до уши, с стегната ленива походка и похотлива усмивка на лицето да се запознае с нея.
Отрязаха го, макар че, не мога да не призная на мацката - напълно учтиво и с усмивка.
След това , вместо да си признае поражението, той седна, почна да обръща чашка след чашка и да я гледа предизвикателно. Тя дори и не погледна втори път в наша посока всъщност, та пича размахваше юмруци на празен ринг.
Третата излагация, която ме накара да почна да му наливам акъл ( никога не ме е слушал, ама... ) беше да отиде да подкупва барманчето да ги запознае и да му каже нещо повече за мадамата.
Е, барманчето спечели от цялата тая работа.

Има ли рецепта ?

Имате ли рецепта ?

Не съм красив мъж, пръв сам бих си го признал, но пък никога не съм имал проблеми с флиртовете.
Грубо но факт, остана ли насаме с представителка на нежния пол, след десет минути разговор ми е в кърпа вързана.
То с другите така или иначе рядко имам за какво да си говоря цели десет минути.
Сега си го представям от женска гледна точка, или поне се опитвам.
Идва при теб някой пиян-залян и почва да досажда. За да не го изгониш, смущавайки личното ти пространство, трябва и ти самата да си пияна заляна.
Или много самотна.
Или пък просто да не ти пука.

Та да пием ( образно казано ) за красивите самотни жени, непукистки. Че иначе запознанствата в бара ще останат само по филмите.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. akasha85 - nazdrave!
31.08.2008 13:39
nazdrave!
цитирай
2. julllinkata - хаххаа
31.08.2008 15:04
Разбира се, че има рецепта - харизма й викат. Не ти помогнах много, налиии??:Р За мен въпросът е друг: Никога не съм се смятала за красива, но много ми са се лепили. Ок, контактна съм си - запознаваме се. И после???? Трудно е да задържиш и осмислиш вниманието,не да го привлечеш. Дзън:)
цитирай
3. fenris - не човече
02.09.2008 15:09
няма да останат само по филмите, повярвай ми! Да земеш името на жена или телефона и, напоследък е по-лесно да отнемеш бонбон от устата на бебе, защото бебето се дърпа и не дава....:))))Хубава темичка!
цитирай
4. laura - Нещо не ми стана ясно:
29.09.2008 11:43
"Ами, когато флирта свърши, и аз спечеля, а аз винаги печеля, си тръгвам." Значи само работата до телефона ли опира, това ли е печалбата или не съм чела внимателно? :)
Какъв е смисълът не ми е ясно - и другояче казано "Ега ти печалбата!" :)
Или нещо премълчаваш... :)))
цитирай
5. damnation - не си чела внимателно :) което е х...
29.09.2008 21:53
не си чела внимателно :) което е хубаво, понеже ако хората почнат да четат внимателно глупостите ми, ще почна доста да се притеснявам :)
цитирай
6. laura - Не се притеснявай,
01.10.2008 11:23
много съм разсеяна :)
цитирай
7. анонимен - sisi
01.10.2008 16:40
i na men mnogo ne mi haresa tazi samonadeqnost.. az vinagi pe4elq .. e vse 6te ima parvi pat , kogato nqkoq macka 6te te sloji na mqstoto ti..
цитирай
8. анонимен - JUTRJFpLX
03.06.2011 23:30
Wow, your post makes mine look fbeele. More power to you!
цитирай
Търсене