Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2008 12:48 - Какво искам ?
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1937 Коментари: 2 Гласове:
1



Има няколко (две) причини поради пиша това.

Първо, казвайки си черно на бяло какво искам, ще ми е по-лесно да го постигна. Хубаво е когато целите са ясни.
Всъщност, това е което филми като "The Secret " искат да ни кажат - знай какво искаш, мисли за него, търси го - ще го имаш.
Същото е примерно, и в системата с печати "сигили" на Хаос окултизма - използват се символи и мантри за да си набиеш в подсъзнанието какво искаш, какво целиш.
Тъй щото ти е трудно да си повярваш че имаш, него което нямаш. И е трудно да мислиш за него, без да прибавяш и частички " ма нямам пари" или нещо отрицателно.
Та, бидейки самовлюбен Лъв всеки ден си препрочитам блог- а и помествайки тук желанията си, ще ми е по-лесно да си ги следя. И да си мисля хубави неща за тях.


Освен това, аз доста години повтарях, търсейки обяснение на сравнително катастрофалните си връзки, че жените не знаят какво искат. Грешах , разбира се. Напоследък пък, чувам от определен брой дами че мъжете не знаели какво искат.
Истината е, че и мъжете, и жените знаят какво искат.
Просто има малко мъже и още по-малко жени.
Преобладават съществата които просто са се родили с полови органи съответстващи на единия пол.

Та, АЗ ИСКАМ :

1. Дом. Мой си, обзаведен по мой си вкус. Издраскал съм страшно много схеми и планове как точно искам да са ми разположени стаите, как да е обзаведен. Какъв цвят да са тапетите и плочките.
След като дори майка ми се учуди колко добре съм подредил кухненските уреди и мебели, значи ми е хубаво планчето.
Всъщност, не съм алчен. Двустаен апартамент искам, с два балкона, да не е на първи етаж. Да не е в Надежда.
2. Което води до финансите. Оценявам факта че съм добре финансово, гордея се че го дължа само на себе си. Обаче, самия факт че точка 1 я пиша тук, показва че има още какво да се желае. Определено не искам някакво... нескончаемо богатство - писал съм и по-рано, щастието не е в парите. Те просто помагат да оцелееш търсейки го.
Рано или късно някоя от идеите ми ще сработи. Тогава - пазете се .
3. Разбира се, искам да намеря и точната жена. Което изглежда доста невероятно, при все списъка ми с изисквания, но пък...
Първо, да е Жена. Не момиченце, не недорасла пикла, не ... тъпа софийска баница. Това е рядко срещано явление.
Не е до годините, нито до възпитание, както показва опита ми с доста по-големи "каки" и надути щерки на културни дейци. И до пари не е, въпреки че да, тази която търся все пак трябва да може да се издържа сама.
Трябва да е добра домакиня, невероятна любовница и верен приятел.
Да има своя воля и съзнание, а не да ми виси малоумно увесена от врата. И същевременно, да не се мъчи да ми се налага.
Да можем спокойно да обсъждаме някоя изчанчена теория или авангардна изложба. И същевременно, да е стъпила на земята.
Да е честна.
4. И да, казвам го... сравнително лесно, понеже съм още по пижама и няма какво да ме души - искам деца. Две. НЕ СЕГА ! Все още съм на блаженно-лентяйската възраст 23 та, да кажем... след 3-4 години може ?
5. Искам и да напиша нещо което си струва.Искам го. И знам че мога. Това също го виждам по-натам обаче :)
6. Ах, да, като си говорим - за по-натам имам в предвид, искам да запазя добра форма ( то това от мен си зависи). И да не оплешивявам рано, моля ви се сега ( а всичките приказки за секси плешивите мъжлета, моля да ги пратите в "Градски Легенди" ).

Сигурно искам и други неща.
Само че това е главното.
Искам. Помня. И знам как да го постигна.

Надявам се, и всички вие да знаете какво искате. И да имате късмет в реализацията му.



Тагове:   Какво,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kleopatrasv - Поздрави !
12.11.2008 16:02
Сега напиши " Аз мога ! 1. 2. 3. .......!" !Давай по - смело !
цитирай
2. ivanita - ти харесваш тапети !
13.11.2008 23:28
знаеш ли какви чудеса стават с латексите със спирит - ефект и перлак !
цитирай
Търсене