Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2009 12:14 - Кой ме иска ?
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1971 Коментари: 1 Гласове:
0



Веднага да подчертая - не става дума за автора. Той не е много за искане, пък и си има вече стопани.

Както съм писал и по-рано, майка ми е посветена на каузата за спасяване на уличните котки, с дългогодишни грижи за тях се е превърнала в една котешка Майка Тереза, а пред някой от комшиите предполагам, и за квартална кукавелница. Те ( комшиите ) обаче нямат право на глас, така че няма да ги споменаваме повече.

Та, поредната инициатива на майка ми, бе да прибере на топло, за през последните дни от зимата, една наистина много гальовна котка, именувана Ани и горд представител на рядката порода улична превъзходна, с подобрения. Котката Ани обаче се оказа бременна, истеричните ми викове как наистина не смятам да газя из котета бяха пренебрегнати, та преди две седмици чудото стана - и сега съм горд.. хъм... чичо ? на три малки котета от същата тази рядка порода.

Въпреки че, е малко раничко, това е призив да се намерят стопани от София, котетата ще дойдат с ваксини, паспорти, хигиенни навици и ако е нужно - кастрирани.

Снимки ще кача този уикенд, ако не реша да заместя агнешкото с котешко покрай Великден.

Освен това, заявявам публично че  ако манията на мама се задълбочи, и аз си търся стопани. Идвам с хигиенни навици, ваксиниран и при нужда - кастриран.


Тагове:   домашни любимци,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milamam - :)))) Понякога е много трудно да ...
16.04.2009 08:36
:))))
Понякога е много трудно да приемаш странностите на някой друг, па макар и собствената ти майка. Имам си улична превъзходна, нещем друга. Но може би ще се намерят стопани за малките калпазани. Последния път като ми роди четири парчета, пуснах обява в интернет, много хора ми се обадиха и ги раздадох успешно. Успех в търсенето и намирането на дом за "племенниците"! :))))
цитирай
Търсене