Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2009 11:09 - Секс размисли по никое време
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2410 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 29.05.2009 22:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Няма да започна писанията си, цитирайки текст на някоя песен, защото в момента ме тормозят с Щурците, пък нещо ги недолюбвам.
Да не казвам и че са крайно анти-сексуални...


Та. Секс. Хъм.... отдавна не съм писал по темата. Пък тя е безкрайна и може да пишеш и пишеш и пишеш колкото си искаш. То с писане и говорене не стават нещата, ама пък спомага за побежаване на офисната скука.

Та, от сутринта съм заровил нос в разни популярни сайтове с секс съвети. И чета, за G точката например, и други важни неща и места.

Ок, да започнем с тази Г точка. Дето науката все още спори има ли я, няма ли я. Или я има, ама само при някой жени. Само в някой моменти. Ако си се постарал да я има.
Признавам си, не съм я търсил, та се заинтригувах. Може би, това е нещото което ще ми донесе слава на неповторим любовник ? Може би, твърдението ми, че има думи които гарантират женския оргазъм вече няма да е валидно ?
(бел. авт - да, има такива думи ! пробвайте по време на акта да и кажете " скъпа, аз ще сготвя, измия чиниите и изхвърля боклука. Освен това ми повишиха заплатата, та ти купих онзи пръстен с диамант от ebay.И да нямам нищо против майка ти да ни гостува за седмица, както и да имаме момиченце " - оргазма е гарантиран, или поне качествената му имитация ).

Да се върнем към г-точката сега. Разгледах и за картинки, къде е аджиба - еми, те повечето картинки различни неща показаха, ама нейсе. Усещам как накрая откривателския ми дух ще се събуди, и ще нагазя дълбоко в проблема. До лактите ако трябва.
Интересно, дали репликата "гъци, гъци, г-точке, ела че ми трябваш", ще помогне ?

Обаче, проблем. Греда, както е модерно да се казва. Пише че прекомерното търсене на тази точка  и разочарованието при неоткриването и, са пагубни за мъжкото самочувствие и либидо. Последно, да я търся ли, да не я ли търся ?


Явно е настъпило някакво сексуално иконоборство - няколко статии намерих, описващи как любовната игра не е важна. Даже има и графики колко време трябва да продължат различните периоди от хъм... цялата секс програма.
Баси, ми аз следващия път като правя секс, ще си взема таблица с графика и хронометър. Представете си репликата " ааа, сори скъпа/и няма да те целуна, изоставаме с две минути от графика, вече трябваше да сме на задна..."
Хмъ....
Интересно. Според една от статистиките, американците правят секс средно 7 минути - от началото до края. Баси, че то защо си хабят времето така, направо да си купуват оргазми полу-фабрикат от някой МОЛ.

Тааа..... поредното нещо което ме очуди, сексуално разкритие.
Мъжкият оргазъм продължавал 7 пъти по дълго от женския. Жените изпитвали удоволствие за 1,7 секунди - мъжете за близо 12.
Освен това жената изпитвала сумарно около един час оргазъм през живота си, а мъжа около девет. Брех, от давна не се бях радвал толкова че съм мъж.
Това също ми се види малко невярно. Ама пък, то науката е доказала че има много недое**** докторки и психарки по земята, та нищо в тази насока не ме изненадва. Мили дами, освен това изписано по-горе, ние и пикаем прави !!! Как да не ни завидите сега ?

Каква е поуката ?
Правете секс, забавлявайте се, обичайте се. И статии за секса четете само когато нямате нищо друго за правене ;)


Тагове:   sex,   Sense,   оргазъм,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене