Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2009 14:16 - За музиката
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2183 Коментари: 4 Гласове:
0




Музиката. Обожавам я. Не мога без нея.
За мен всеки има своя песен, свой тон, всеки от нас има свой химн с който звучи в безкрая. Всички сме просто песен.
Музикален помияр съм, въпреки че предпочитам да слушам рок. В всеки стил има нещо красиво, нещо което да се усети. Всяка песен е породена, макар и преди да мине през звукозапис и ПР оценка, от чиста емоция.

Мога да пресъздам с песни повечето емоции, мога да намеря подходящата песен за подходящия момент за хората които познавам. До степен че се случва да ме потърсят с " тъжно ми е, искам да слушам нещо" или "яд ме е, кажи ми какво ми се слуша". Казвам. Слушат. Минава им.

Една от най-големите ми драми е, че не мога да пея. Да, имам красив глас, силен и плътен, но някак си не мога да налучкам тоналноста. Същото, като в живота тъй като се замисля. Може да имаме всички нужни качества, но да не успеем. Да не съумеем да се възползваме от възможност, да пропуснем момента, да зациклим на едно място.
Но когато пея като бек вокал, когато съм в дует с някого, е, тогава всичко е друго. Същото като в живота. С партньор/и е по-лесно. Почти всичко.


Навремето бях написал една приказка. Инфантилна такава, пълна с розова мъдрост и плюшен оптимизъм. За момче, готово да продаде душата си, за да може да пее. В крайна сметка, героя си взе малката изстрадала душица, победи "лошите" и за капак си намери с кого да пее в дует. Малко фалшиво, може би, но пък без да им пука - казват че който пее зло не мисли. И злото не мисли за него.

Наскоро, тази приказка попадна в момиче. И тя ми предложим да пеем фалшиво в дует.
Пяхме. И беше фалшиво. И да, песента свърши. Но хубавите емоции от нея останаха. А има песни които не свършват. И дуети които не звучат фалшиво.

Та, пожелавам ви успех в това да търсите своя тон, своята песен и своя партньор. Ще ви стискам палци. И не спирайте да слушате музика пред това време :)

vbox7.com/play:2eae4d60


Тагове:   музика,   тон,   емоция,   оптимизъм,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gauri98 - Страхотен пост! Благодаря! П...
26.04.2009 14:37
Страхотен пост! Благодаря!
Повечето от мислите които си споделил са и мои!
Дори и за пеенето - най-голямата ми мечта - да имам хубав глас и да мога да пея!
Раздавсе на щастливото ти изживяване когато си пял в дует , макар и фалшиво :)
цитирай
2. milamam - Мисля си, че и ти ще запееш някой ден...
26.04.2009 22:18
Случайно ще откриеш с кого да сте в дует, без да си го търсил, то ще те открие, просто, защото е дошло времето - да пееш. Прекрасни песни, песни от душата, песни, които няма да забравиш, никога. Даже ще се чудиш, ти ли пееш в един момент или някой друг. Внимавай обаче, какво си пожелаваш, казват, защото може и да се сбъдне :)))
цитирай
3. анонимен - Хубава песен
27.04.2009 14:42
пеенето и на мен ми е мечта, но как да се отпусне да пее човек, особено ако не пее вярно, като знае че съседите ще гу чуят :)
Have a nice day to everybody
Катя
цитирай
4. анонимен - 10x :-)
27.04.2009 15:46
Твоите "...розова мъдрост и плюшен оптимизъм" осмислиха моя понеделник!

Жар Гарга
цитирай
Търсене