Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2009 22:41 - Хип хип ура
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2323 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Този радостен възглас бе заради нововъведението да можем да си слагаме Гугъл Ад Сенс към блоговете.
Да не ме разберете погрешно,  по мои оптимистични сметки, в последната година и половина съм изкарал криво-ляво стотина долара, та няма да се замогна от това. Така или иначе, пиша за удоволствие, за щастието да излея насъбралия се гняв, парещата обида, силната радост или просто да проверя как би понесла на невинни жертви поредната ми безумно смешна ( по моя скромна преценка ) реплика.
Тъй де, ако взема че напиша нещо, което реша че си струва, ще искам пари.
Много. :P

Но има хора тук, в блога, които наистина са творци. Хора, които отдават много от себе си за това да ни даряват с писания които ни докосват. Или поне забавляват. Като адаша cefulesteven, като fenris, като gothic. И много други.
И те, ако разбира се си сложат банерчета, заслужават дарената там стотинка или пък част от нея,  която за да им дадем, тъй или иначе не сме се преработили.
Пък и е кеф, да признавам си - кеф ми е да знам, че има и някаква практическа полза от това че пиша, тъй щото дори награждаваните ми творби са ми донесли само морални облаги.

Така че, браво на админите на blog.bg -супер направихте, че дадохте тази възможност.

Сега остава да пропиша, по-люто, по-остро и по-забавно, че да имам и печалба от това.

Сега да се върна към писането - тъй щото парите са гадна тема. Особено,  днес, в деня преди заплата, докато пуша предпоследната цигара бавно, тъй че да ми остане една за утрешното кафе, това ми е много гадна тема.

Много време се оправдавах, пред... хъм.... верните ми читатели ( които са все мои приятели, четящи ме по принуда ) че пиша малко и рядко, тъй щото нямам муза. Това беше така !

Сега муза имам, с прекрасни дълги коси и топли разтапящи ме очи, а покрай нея имам и вдъхновение, и настроение за писане.
Само дето, всяка една секунда, прекарана не със Нея, а пред компютъра, пишейки, ми се струва пропиляна безвъзвратно.
Така че, пак няма да пиша много и често - но пък, току виж, качеството се подобри.

Тази вечер няма да претендирам, че има поука в писанията ми. "Щото и сам не я виждам.
Но пролетта е тук, времето се оправи, а дори квиченето на Краси Аврамов и ремонтите на бат" Бойко все някога ще свършат.
Живейте и се радвайте. Не винаги трябва да има поука :)










Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. damnation - Никой :) Но нямам и гугъл адсенс, та ...
14.05.2009 23:23
Никой :) Но нямам и гугъл адсенс, та бях на косъм от използването на несъществуващото време минало-неосъществено :)
цитирай
2. damnation - Сложих си го, да не съм голословен :)
15.05.2009 18:45
Сложих си го, да не съм голословен :)
цитирай
Търсене