Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2009 22:10 - За парите по интернет.
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1872 Коментари: 2 Гласове:
0



Така и така прекарвам голяма част от времето си в интернет - реших да видя пък, какво може да се изкара - та тук са минали години от живота ми ! Би трябвало да съм научил нещо !

Няколко инициативи поех едновременно, та да сравня крайните резултати и да видя от кое има полза. Кой знае, казах си, има хора които се замогват покрай кисненето пред екрана - току виж, пъпа ми е хвърлен в глобалната мрежа ( бел.ред - не, пред парламента е хвърлен, мислете му ).

Нека започнем с Ad Sense - колкото познати имам, желаещи да правят сайтове, портали и малки сайтченца, тази дума им е в устата - споменават я като благословия, като един интернет "Амин".
Сложих го, почти едновременно тук и в втория си, англоезичен блог ( послъгах, засега само една от статиите си съм превел, другото си е на наш роден Български език ), осъзнавайки че много луди цъкащи по рекламите няма, ама пък - експеримент.
Разгледах и идеята за WordPress - но реших че два блога стигат, когато така и така нямам кой знае какво за казване в момента :)

Резултата е :
1024 разглеждания на писанията ми
14 цъкания
0,79$ приходи

Отделно, част от писанията ми се използват в lifestyle.bg; svejo.net и 1-2 по-малки портала. За там съм дал свобода да се използва, та приходите са 0.00

Уеб дизайн.
Добре де, не съм кой знае колко добър, пък и нямам време да се отдам на това. Все пак се намери желаещ да му пипна малко сайта. Самият сайт е написан изключително добре, та беше удоволствие за мен да се поровичкам.
Разносметката - за отнети ми около 2 часа - 20 лв. Не е зле, не е зле.

Онлайн залагания.
Старата ми страст. Разбира се, нямам нито времето да следя над тридесет първенства вече, нито нервите да чакам някой общински отбор в Литва да направи чудеса от храброст, та реших да вкарам в сметката си 5 евро, и да играя по малко и с разумни и обмислени залози.
Резултата, след сумарно три залога ( за единия от които благодаря на rostip ) е 8,50 евро.
Някаква печалба е, нали ?

Крайния, печален резултат е, че не се справям с изкарването на парички от нета :D
Така поне всички могат да са сигурни, че пиша за удоволствие.







Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - браво, продължавай все така, сп...
21.05.2009 22:15
браво, продължавай все така, според мен който харесва писанията е най-добре като даде глас да цъкне и на релкама :-) стига само с тая морална подкрепа де ;)
айде имаш цък от мене ;)
цитирай
2. damnation - Ахаха, благодаря ти, въпреки че ...
21.05.2009 22:18
Ахаха, благодаря ти ,въпреки че идеята не е да си прося цъкванията :)
цитирай
Търсене