Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2009 21:38 - Мили троли
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5032 Коментари: 12 Гласове:
0




Сега ще понапиша малко за човешката злоба. Не е готина тема, ама пък има храна в нея.Специално за подрода на homo sapiens - homo trolus ( трол  ) известен и като "масов идиот ".
Израстнал в род на ... хъм... литературни дейци, от малък поназнайвам това онова. Дядо ми, Димитър Бозаков, бог да го прости почина без да подозира че имам каквито и да е писателски мераци, веднъж каза - читателите са жестоки. Малко ни в клин, ни в ръкав ми се стори тогава.

От малък се мъча да се занимавам с изкуство - то не беше театър, после рисунки, после комикси, като тийн развявах буйна грива в банда, а после разбира се - и прописах. Срещал съм се с неодобрение и одобрение поднесени по всякакви начини, и честно казано, съм претръпнал.

Когато започнах да водя блог, първоначално бях изненадан от тролстването - ок, критика към писанията си приемам, та и гледам да се поучавам от нея. Странно ми бе, когато хора криещи се зад гордото звание анонимен започнаха да развиват теории за сексуалния ми живот, менталното и психическото ми здраве, че даже и тежкото ми детство ?
Е, лесно се отървах от това, безгрижно триейки тролските възгласи и  пропускайки реалната критика ( разбира се, това е тук - статиите ми се използват в демократични сайтове, където може да се тролства на воля ) а и развих някакво леко мазохистично чувство за хумор, гледайки как точно бивам "разкъсван" от тълпата. Тук е момента да цитирам една от любимите си мисли по темата - не е важно дали те харесват или не, важно е, да продължават да те четат.

Наскоро, почнах да се ровя по-насериозно в блоговете, и открих нещо дори по глупаво - има хора ( троли ) които са се посветили на това да изкарват на бял свят лични данни и съкровенни моменти на пишещите ! Що за долно същество трябва да си, за да го направиш ( не съм от потърпевшите, но все пак съм ужасен ). Идват ми много лоши думи наум за да ги окачествя тези хора, такива думи каквито добро русо момченце като мен не би трябвало да използва.

Мили троли ! Майната ви, без извинение ! Това че вие самите нямате талант, не ви дава право да оплювате чуждия ! Това че, вие самите, имате ограничена интелигентност, не ви позволява да нападате чуждата ! Това, че вие живеете бедни, сиви и безмислени животчета, не ви оправдава да се бъркате в чуждия !

Надъхващи послания за жертвите на тролите няма да пиша - този, който е посмял да оголи сърцето и душата си пред публика, едва ли се страхува от малоумието.





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Чудесен пост !
22.05.2009 22:08
Аз им викам не "мили троли", а "гнусни помияри" съвсем заслужено ,тъй като съм жертвата им от 6 м. в блога . dradtazhen ,alika , seloveselo tlnet нямат място с престъпленията си в блога. Оправдавах ги ,че са с диагнози ,но се уверих ,че са покровителствани от модерацията . Не може да се оправдае това ,което вършат с личните ми снимки копирани от блога ми и пускани целенасочено в свои постинги срещу мен . Не се посвениха и снимки на починали мои приятели да окачат и оплюват ,като си мислят ,че се изявяват блогерски ! Виж http://kosa4kata.blog.bg откри тези некромани побъркани !
Seloveselo и gradtazhen са едно и също лице . Това са помиярите в блога ,които си остават безнаказани да вилнеят под крилото на модерация ! Приятна вечер и ме извини за дългият коментар !
цитирай
2. damnation - ами, не съм визирал теб като жертва, ...
22.05.2009 22:35
ами, не съм визирал теб като жертва, явно тролл-тероризма е масово явление
цитирай
3. milamam - А ние като какви се изживяваме тука? ...
23.05.2009 00:15
А ние като какви се изживяваме тука? Да попитам?
В крайна сметка, това нашият дом ли е? Ако сме решили да пишем, пишем, ако ни четат - добре, ако не какво? На кого държим сметка, по дяволите, на себе си, на личното ни пространство, на това, че някой е нарушил душвната ни хармония? Какво се случва, бе човече? Ние кои сме? Като какви се изживяваме, в крайна сметка? Не е ли така?
цитирай
4. damnation - Всеки от нас оставя по нещо от себе си ...
23.05.2009 00:55
Всеки от нас оставя по нещо от себе си тук. И, когато това нещо е преднамерена и безмислена злоба, смятам, всяка критика е слаба.
цитирай
5. liz - Истинската конструктивна критика
23.05.2009 01:54
е с цел да се покажат силните и слабите страни на даденото писание, с цел да се покаже с какво то може да се подобри. Останалото са жалки оправдания и отровни плюнки на хора, които дори не могат да формулират защо нещо не им харесва.

Стеф, мисля, че най-добрата ваксина против троли е пренебрежението - без нужното им внимание само ще се задушат в собствената си злоба. Тъй че нека си дрънчат и си мислят, че правят нещо. Тук фрази от рода на "Пиши си и не им обръщай внимание" не вървят, защото съм сигурна, че така или иначе точно това правиш. Поздрави!:)
цитирай
6. анонимен - 1
23.05.2009 02:23
глей за кво стаа въпрос "В крайна сметка, това нашият дом ли е?" бахти филмарите .. през кура да са ти бе .
цитирай
7. milamam - Добре, оставяме по нещо, а какво ...
23.05.2009 08:10
Добре, оставяме по нещо, а какво може да ми направи този "трол"? Да ме "съсипе", да ми "открадне" мислите, да ми изтрие постингите, да не ми дава възможност - за какво? Тук няма авторско право. Пишеш го, с пълното съзнание, че някой ще се "възползва" от това, което пишеш. С хубаво или добро намерение. Не е ли така? А злоба има навсякъде, не само тук, тя само чака да и обърнеш внимание и става още по-голяма. Защо и даваш храна?
цитирай
8. damnation - liz да, права си :)
23.05.2009 09:35
liz да, права си :)
цитирай
9. damnation - wtfftlol че те с ми през там, когато ...
23.05.2009 09:36
wtfftlol че те с ми през там, когато се заяждат с мен :)
цитирай
10. damnation - milamam да, права си давам и храна. ...
23.05.2009 09:38
milamam да, права си давам и храна. Но пък и просто изразявам мнение - единствения начин, да не даваш енергия на нещо е да го игнорираш.
ала ако игнорираме всичко, то по-добре да не пишем ? :) както и да е, генерирам злоба към мен, но мисля че мога да я понеса :)
цитирай
11. gosho568 - БРАВО
24.05.2009 19:54
Браво много хубав пост!!! :П
цитирай
12. kapricia - :о)
29.05.2009 17:15
Май се оказвам на правилната позиция, а именно "Майната им на всички!" Или поне на тези, на които не им пука толкова какво пиша, а дали има къде да поизлеят малко негативизъм. По отношение на въпросните "троли" съм възприела доста лесна за формулиране форма на защита: "Като ми пееш, Пенке ле, кой ли ми те слуша!" Гледам, това обикновено убива мерака за злобеене. В края на краищата не е забавно да дразниш някой, който не те забелязва.
Поздрави за чудесния пост! :о)
цитирай
Търсене