Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2009 13:04 - Да спасим мъжа !
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 21108 Коментари: 48 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Всъщност,  тези ми мисли се размотават из черепната ми кухина от доста време - и просто дебилната реклама на Каменица се появи в подходящия момент - разбрах, върти се от доста време, ама като не гледам телевизия ...

Да, мъжът е изчезващ вид - имаме нужда от спасяване. Като не извеждането на кучето и пазаруването в мол-а са това което ни застрашава. Живеейки в времена, в които равенството на половете е достигнато, обществото, незнайно защо, и доста неосъзнато се стреми към уеднаквяване на половете.

Гледам връстниците си, гледам по-малките от мен, гледам и малко по-възрастните, и честно, се ужасявам.
Защото, повечето от тях, не умеят нищо. Да, може да имат някаква професия, може да са богове в програмирането или в маркетинга.
Но не умеят нищо.
Не могат сами да си оправят бушона или контакта. Не могат и сами да си изгладят ризата или да си зашият едно копче. Ако им се наложи да си сготвят сами, недай си боже - мятането на полуфабрикат в микровълновата се смята за геройски акт.
По лошото. Не могат да вържат две приказки на кръст, освен по 1-2 строго определени теми ( коли, компютри, футбол, любим стил музика, с това май се изчерпва списъка ).

Мълча и си прехапвам ядно езика да не изтърся нещо, гледайки как мой връстници не могат да забият пирон без да си изпотрошат пръстите или да пробият дупка на колана си.Скубя си замислено брадата, гледайки мъже с лак, обезкосмени, с оформени тънки вежди и дънки с ниски талии. Скърцам със зъби, наблюдавайки как не могат да вземат и най-простото решение, без да го обсъдят с околните и за всеки случай с гугъл, как не могат да поемат и малка отговорност, без да изприказват един тон шитове как всъщност нищо не зависи от тях и ако нещо се обърка, нямат вина.
Защо се превръщаме в това ?

Мъжа не е само това което прави, и може. Мъжа е и това, което Е.
Смел. Силен. Отговорен. Благороден. Самостоятелен. Достоен.

Или поне, би трябвало да е такъв.
Но не.
Смелоста я проявяваме само в най-долнопробните и форми - когато трябва да покажем колко сме велики, когато трябва да нараним и да проявим агресия - и то пак съвременния мъж гледа да е смел само когато е сигурен в победата и надмощието си. Или просто, е пиян.
Сила ? Да, фитнес залите са достъпни, както и химията. Но не за тази сила говоря. Няма воля, няма решителност, няма спортна злоба. Обкръжени от мекотели, всеки който стисне малко зъби и реши да се бори с живота, се превръща в знаменитост, па макар и от ниска величина. Тъй щото е нещо рядко.
Да, лесно е да се оставиш на течението, лесно е да разчиташ на грешките на другите и да дебнеш за шанс в който да блеснеш, било то и прегазвайки някой. Но не е мъжко. Не така са изградени цивилизациите и не така хората са стигнали до тук.

Отговорност от връстниците ми, може да очаквате само ако е нещо пряко засягащо и тяхното добро. И то не в всички случай. Тъй щото, съвременния мъж в българия е и доста мързелив, и доста непридвидлив.
Отговорност в отношенията ? Бога ми.
Да, мили другари мъже - смятаме че сме нумеро уно, хванали сме Господ за шлифера, когато заковем нещо 17-18 годишно за една вечер. Горди сме, ако му запомним и името. Почваме да се потим, ако стане дума за чувства.
И същевременно, съвременните мъже разчитаме на маймунски номера и недомлъвки за да привлечем женското внимание. Тъй щото, страх ни е да си кажем и поискаме директно. Пък и не сме уверени точно какво да кажем, нали ?
Е, тук има равновесие - жените ни, малко по малко се превръщат в мъже. И си ни ловят като шарани.

Достойнство ? Чест ? Думи, които дори не се включват в съвременните тълковни речници. Тъй щото са изчезнали от разговорния български. Това не е само от времето в което живеем, типично българска черта си е - подмолност, страхливост, покорство. Смесена с агресия към околните, колкото да си излеем някъде насъбраната злост. Писах за тролите. Четох статистики из нета. Над 70% от тролите в глобален мащаб, са мъже. Намерете си по-добра работа, хора !


Нека кажем Не на мъжа който не може да си избърше задника и да си изпере чорапите ! Нека кажем НЕ на лакирания и гримиран мъж ! Нека кажем НЕ на отдалия се на мизантропия, расизъм и тесногръдие, за да се спаси от собствените си комплекси и страхове мъж. Нека кажем НЕ, на мъжа който отговаря предимно с "ъ" и "аха", защото по дългите думи го затрудняват. Нека кажем НЕ и бъдем мъже.




Тагове:   мъж,   отношения,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sparhawk - в интерес на истината
30.05.2009 13:10
намирам поста ви за неразбран. Не мисля, че мъжествеността се изразява в това да забиваш пирони. Напротив, смятам, че много по-ценно е да разбираш от "коли, компютри, футбол, любим стил музика", бих добавил също книги, филми, политика, култура, философия. Поради това не одобрявам наистина едносричните отговори. Не знам какво имате против това кой какъв външен вид си избира - аз лично съм с брада като Карл Маркс, но не ми пречи, ако някой си е избрал друг стил. Ако нещо не одобрявам, това е като кокошки всички да правят едно и също - хубаво е всеки да има свой собствен стил.
цитирай
2. damnation - Напълно прав сте - колкото по-бо...
30.05.2009 13:13
Напълно прав сте - колкото по-богата е културата на човек, толкова по-богат е самият той. Но замислете се, за варианта в който наистина - няма други теми на които може да говориш, освен изброените :)
цитирай
3. анонимен - На пръв поглед може и да се каже, че ...
30.05.2009 13:26
На пръв поглед може и да се каже, че това е истина, но... нека да помислим върху възможностите на съвременния мъж. Аз съм жена и може да се каже, че бих могла да съм майка на автора на статията. Имаше времена, в които всеки правеше всичко, купувахме си вестници "Направи си сам" и бяхме широки "специалисти". Времената се промениха и ние се променихме. Ежедневието ни е динамично, рядко работният ден е 8 часа..., трудно намираме време и за нас самите, за семейството, за приятелите, а другата страна на проблема е защо с моите аматьорски познания трябва да хабя време и нерви, а не да се доверя на специалиста в тази област, а аз да си гледам моите ангажименти и да се развивам в моята област??? Всички бягаме от отговорност, не само мъжете се плашат от чувства може би защото те създават проблеми, все пак не е като неангажираща връзка или секс за 1 нощ... Темата е много, много хубава и не може да се обхване в 2 изречения. Ще кажа само нека да бъдем хора
Диана
цитирай
4. damnation - Разбира се :) Нека оставим стере...
30.05.2009 13:29
Разбира се :) Нека оставим стереотипа с "домашния майстор" далеч в миналото. Но има неща, които трябва да можем.
Да нацепим дърва, или да си сменим крушката. Защото, ако и за това търсим "тесен специалист" ? :)
цитирай
5. tani4ka73 - Поздравления за темата!
30.05.2009 13:47
Радвам се,че все пак има и мъже,които мислят по този начин.Вече се бях очаяла,че със старото поколение /над 43г/ си отиват завинаги истинските мъже.Не е въпроса толкова в способностите като домашен майстор,колкото за понятията като чест,достойнство,твърдост,отстояване на позицията и решението.Ето това липсва - наистина напоследък срещам само мъже които са се превърнали в лелки - колебливи,несигурни,мрънкащи.А най-много ме отвращават тези,които смятат,че някой винаги,винаги и на 30 и на 40 трябва да се грижи за тях.
Благодаря ,че ми върна надеждата!
цитирай
6. kapricia - Да си призная,
30.05.2009 13:52
аз тези неща като цепенето на дърва и сменянето на крушката си ги мога и сама, нищо че съм жена.
Обаче за рекламата... наистина колкото повече се върти, толкова по-дебилна ми се струва. Не на това, не на онова... По тази логика истинският мъж май трябва да енещо средно между Вуйчо Фестър и Кинг-Конг. М-не, мерси! Оставам си стара мома.
цитирай
7. damnation - kapricia, страхотно е че ги можеш ! ...
30.05.2009 13:53
kapricia, страхотно е че ги можеш ! Но все пак, не ти ли става топло, ако мъжа до теб ги направи.
За теб ?
А не да стои с палци на халките на колана :)
цитирай
8. анонимен - Браво за темата
30.05.2009 13:55
Учудена от темата, побързах да "хвърля едно око" на профила на автора и останах доста изненадана, когато видях годините (имам предвид - приятно). Съгласна съм с много от нещата, написани в този пост. Може да не очаквам от мъжа до мен да е добър "домашен майстор", но очаквам решителност и отговорност. И не на последно място - способност да впечатли една жена с любовта си, а не да чака тя да се превърне в хищна амазонка и да го "ловува", понеже иначе той няма да посмее да пристъпи и на метър от нея... Поздравления за коментара и продължавай напред.
цитирай
9. gothic - Евала!
30.05.2009 14:04
20 години съм по-стар от теб и като те чета, съм сигурен че мъжкарите не са измряли. Достойнство и чест ги има в речника ми, чорапите, бельото и ризите ми не познават перална машина и си падам да готвя. А, да не забравя, фен съм на Ливърпул и обичам да пия бираОще веднъж, чудесен постинг!!!
цитирай
10. damnation - Благодаря ти gothic. Словата ти в ...
30.05.2009 14:06
Благодаря ти gothic. Словата ти в блога, сами казват че си мъж на място. Пък като спомена за Ливърпул и бира... :D
цитирай
11. malkiatprintz - Да, има такова нещо, че мъжете май ...
30.05.2009 14:12
Да, има такова нещо, че мъжете май започнаха да поизчезват :) Вярно, че и житейската конюнктюра подпомага този процес, но все пак... не мисля, че един мъж трябва задължително да може да се справи с всичко, но е задължително да бъде на ниво и ако не умее нещо, не да се "прави на мъж", а да може без притеснение да поиска съвет, думата му да е една, а за благородството и достойнството изобщо не би трябвало да се коментира. Хубав ден :)
цитирай
12. анонимен - Не искам да обиждам никого и ако може ...
30.05.2009 14:15
Не искам да обиждам никого и ако може не публикувай въпроса, но ти решаваш
Мислиш ли, че е толкова неописуемо по мъжки да си переш чорапите, бельото, ризите и т.н. на ръка... Явно аз нещо не съм в час за мъжкото в мъжа...
Хубав ден
цитирай
13. damnation - До анонимен 12. Да мисля че е много ...
30.05.2009 14:17
До анонимен 12. Да мисля че е много мъжко- не, нем мисля, но човешко е и ежедневно.
Ала, знам че не е мъжко да си безпомощен и цял живот да висиш за полата на жената до теб - майка, жена, дъщеря недай си боже ?
Хубав ден
цитирай
14. анонимен - След като го публикува очаквам и ...
30.05.2009 14:17
След като го публикува очаквам и коментар от твоя страна :)
цитирай
15. анонимен - Извинявай и благодаря за коментара ...
30.05.2009 14:19
Извинявай и благодаря за коментара :)
цитирай
16. damnation - Няма за какво да се извиняваш - и аз ...
30.05.2009 14:20
Няма за какво да се извиняваш - и аз благодаря за въпроса :)
цитирай
17. gothic - damnation,
30.05.2009 14:24
повод за по бира някой път...Аз черпя :))))
цитирай
18. damnation - ще ти напомня преди следващия мач на ...
30.05.2009 14:25
ще ти напомня преди следващия мач на Ливърпуул ;)
цитирай
19. gothic - Винаги. . . лошото е че премиера с...
30.05.2009 14:30
Винаги...лошото е че премиера свършва :(((
цитирай
20. damnation - Просто малко почивка :)
30.05.2009 14:44
Просто малко почивка :)
цитирай
21. gothic - О, да...и пак отново ;)
30.05.2009 14:46
О, да...и пак отново ;)
цитирай
22. анонимен - Чрез теб до Gothic
30.05.2009 15:00
Хубаво е, че се шегувате и забавлявате, рядко се среща дори и тук. Но аз искам да се извиня на Gothic и го правя чрез теб, защото неговата страница допуска само регистрирани, а аз съм си анонимна - не исках да бъда злобна, уважавам ексцентризма дори когато се отнася за пране на ръка, а не с пералня. Всеки има право на своите странности...
Диана
цитирай
23. анонимен - "Да бъдеш мъж днес"
30.05.2009 15:16
Това е заглавие на книгата на Робърт Блай. А ето и цитат от нея:
“Нecпoлукитe на мъжeтe пocтoяннo cа наpаcтвали oт началoтo на индуcтpиалната peвoлюция и днec тeзи нecпoлуки cа дocтигнали дълбoчина, кoятo нe мoжe да бъдe пpeнeбpeгвана. Днec мъжeтe губят cвoитe пpава и cтpадат - ocoбeнo младитe мъжe. Навcякъдe ce cблъcквам eдин фeнoмeн, кoйтo мoжe да ce наpeчe “дeликатни, чувcтвитeлни мъжe”. Te запoчнаxа да oбpъщат вниманиe нe cамo на тялoтo на жeната, нo и на нeйната душа. Дopи култивиpаxа eлeмeнти oт жeнcката пcиxика у ceбe cи. Te cа oбщитeлни, oткpити, c тяx лecнo ce pабoти. Изoбщo имат маcа дocтoйнcтва, кoитo пpавят oбщecтвoтo пo-cтабилнo и пo-малкo cклoннo към агpecия. Eднo cамo e лoшoтo - чe пoвeчeтo oт тeзи мъжe cа нeщаcтни. На тяx им липcва жизнeна eнepгия. Te ce защитават oт живoта, нo нe cъздават живoт. Пpи pаздялата cъc cмятанитe за нeизмeнни атpибути на мъжкия xаpактep - гpубocтта и агpecивнocтта, тe изглeжда cа загубили и oщe нeщo. Нeщo, кoeтo лeжи мeжду гpубocтта и мeкoтата, мeжду агpecивнocтта и жeнcтвeнocтта. И пpиказката на Бpатя Гpим за Жeлeзния Xанc мoжe да ни пoмoгнe да oткpиeм кoe e тoва нeщo. "

Проблемът, най-общо казано, бил в бащите - младите мъже нямало откъде чисто физически да "попият" мъжественост, защото липсва пълноценно общуване между тях.
Пожелавам на автора да отгледа истински мъж, но когото да предаде "прозренията си" по темата.
цитирай
24. damnation - И автора си го пожелава :) Да, н...
30.05.2009 15:19
И автора си го пожелава :)
Да, наистина, къде е изгубената граница между грубата, агресивна първичност и слабото окаяно създание, носещо по случайност пенис между краката си ?
цитирай
25. gothic - Диана,
30.05.2009 15:43
въпрос на принцип, скъпа...това съм го научил още в казармата и ми се е превърнало в навик а не странност. Ако мислиш че е мъжко да си изхлузиш чорапите и да ги метнеш та жена ти после да ги търси за да ги изпере, грешиш...
цитирай
26. hara73 - хубава тема ...
30.05.2009 15:45
и то подхваната от мъж. Времената са се променили от времето когато мъжът е бил просто ловеца, а жента просто пазителка на огнището и майка. Войната между половете я е измислил някой зъл гений на който му е било скучно. В днешно време е нормално да приемем, че сме просто различни а не да търсим под, вола теле. Колкото до дървата и крушката и аз мога да се справя сама с това, но ако имам мъж до себе си, ще се гордея с него, ако ме отмени. Харесаха ми размислите ти, поздрви!
цитирай
27. damnation - Именно - различни сме. Не по-добри ...
30.05.2009 15:47
Именно - различни сме. Не по-добри или по-лоши едни от други.
Не съм сигурен кое е по-лошо, войната между половете или уеднаквяването с което се мъчим да я потушим
цитирай
28. gothic - damnation,
30.05.2009 16:32
проблема, според мен е, че улисани в измислената "война между половете" забравихме, че сме преди всичко ЧОВЕЦИ. И ако в отношенията на една двойка доминира именно човешкото, а не "мъжкото" или "женското" - проблеми между половете НЕ съществуват.
цитирай
29. damnation - Всъщност, доста проблеми възни...
30.05.2009 16:37
Всъщност, доста проблеми възникват точно заради измислянето на "войната".
Боже, виждал съм скандали започнали защото , според теорията, трябва да започнат.
Всичко е до разбирателството - и винаги е било.
цитирай
30. gothic - Именно.
30.05.2009 16:45
Естествено, не става въпрос за уеднаквяване. Иде реч за това ние да приемем че е нормално половинките ни да прекарват с часове на по кафе и клюки с приятелки, докато ние поркаме бира и гледаме ШЛ. Да приемем че както ние не можем без новото гедоре или домашно кино, така и дамите ни не могат без нова чанта или обувки. Обратното е също задължително. Човешкото е именно да разберем, че сме различчни, с различни интереси и желания и да го приемаме като нещо нормално, а не като повод за конфликт...
цитирай
31. lubopitstvo - Радвам се, че разсъждаваш така.
30.05.2009 17:17
И се радвам, че прочетох този пост. Напоследък хич не ми се пише многословно, нещо ми мина мерака от много писане тук :)
И ще кажа само - прав си. На 23 години си погледнах, имам племенник на 20-нищо не може, горкия, не го виждам как ще се оправя в живота. Но..., имам и дъщеря на 15-и от нея засега нищо не става. Та си мисля съвсем логично, ако моята щерка се вземе с някой като моя племенник, което е най-вероятно, как ще се оправя това семейство?!
Ха, сигурно от мен ще чакат...:)
Не, темата е много по-дълбока всъщност и опира до това, че сега не се възпитават личности, които с борба постигат своите победи, а се отглеждат паразити, които чакат наготово.
цитирай
32. gothic - mihala,
30.05.2009 17:27
според мен Котоошу си взе японка по диаметрално противоположната причина ;)))
цитирай
33. анонимен - :D
30.05.2009 17:46
taka si e .Vreme e da ima istinski maje :D
цитирай
34. cefulesteven - Това което се рекламира не е бирата, ...
30.05.2009 17:51
Това което се рекламира не е бирата, а начина на живот. Не е толкова търговска реклама на определения продукт, колкото пропаганда на налагащ се като модерен, твърде удобен модел на поведение. Не толкова мъжкото се губи, колкото човешкото. Нищо лошо в тези радости, страхотни са даже, стига да не се налагат тесните им рамки, като еталон за нормалното, както и става напоследък.
цитирай
35. damnation - Това ясно - просто бирата беше ис...
30.05.2009 18:50
Това ясно - просто бирата беше искрицата която ми трябваше.
цитирай
36. анонимен - РАВЕНСТВО МЕЖДУ ПОЛОВЕТЕ НЯМА. ...
30.05.2009 18:57
РАВЕНСТВО МЕЖДУ ПОЛОВЕТЕ НЯМА.ЗАЩОТО АКО ИМАШЕ МЪЖЕТЕ ЩЯХА ДА ПОМАГАТ НА ЖЕНИТЕ КАКТО В РАБОТАТА ТАКА И В ДОМА.ЖЕНИТЕ БИ ТРЯБВАЛО ДА БЪДАТ ЗАЩИТАВАНИ ОТ ВСЯКАКВО НАСИЛИЕ ОТ ФИЗИЧЕСКО ДО СЛОВЕСТНО ВКЛ. В РЕКЛАМИТЕ ПУБЛИЧНО. ТРЯБВА ДА НЕ СЕ ГЛЕДА НА ЖЕНАТА КАТО РОБИНЯ, ТРЯБВА ДА ИМ СЕ ПЛАЩА ЕДНАКВО КАТО МЪЖЕТЕ ДА ИМ СЕ РАЗРЕШИ ДА РАЖДАТ СЪС СЕКЦИО. И ДА СЕ ПРИЕМАТ ЗАКОН ЗА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ИЗПЛЛАЩАНЕ НА ИЗДРЪЖКА ЩОМ МЪЖЪТ ИМА ДЕТЕ ИНАЧЕ ЗАТВОР ЗАЩОТО ЖЕНИТЕ НЕ СА ДЛЪЖНИ ДА ИЗГЛЕЖДАТ ЦЕЛИЯ СВЯТ И ПОСЛЕ ПАК ДА ИМ ТРИЯТ СОЛ ЧЕ НЕ РАЖДАЛИ ИЛИ ТЕМ ПОДОБНИ.
цитирай
37. анонимен - Прав си! И аз съм ужасена в какво се ...
30.05.2009 20:04
Прав си! И аз съм ужасена в какво се превръщат мъжете, но и жените също! Някога жената е била нежно същество, нуждаещо се от внимание, грижи и закрила, а сега... сега се гордеем, че сме мъжки момичета, че няма нещо, което да ни се опре, че с всичко се справяме сами. Е, да от една страна е хубаво да си независим, но понякога се чувстваш толкова самотна, защото няма на кой да се довериш. Така че истината е в баланса. И аз не харесвам грубияните, които се наливат по цял ден с бира и не помнят кога са се къпали за последен път, но в съвремените гримирени и лакирани момченца не е останало нищо от истинския мъж. Истинският мъж е някъде последата. Той знае кога да е силен и смел и кога да е нежен. Винаги подържа добра лична хигиена, но не се превръща в посмещише използвайки повече козметика от приятелката си... предполагам стана ясно за какво говоря. Но за съжаление този вид мъже са съвсем на изчезване и какво вървята нещата и налагането на модела на метеросексуалния мъж след 50-60 години ще има само жалки подобия на мъже.
А иначе съм съгласна с 38, това за равенството между половете са само приказки. На практика жената работи много повече от преди. Защото някога тя е била само домакиня и майка, но сега освен всичко това тя е и служителка, т.е. отговорността й и задълженията й са двойни. Така, че никой няма право да обвинява жените, че раждали късно или че имали по-малко деца от бабите и прабабите си.
цитирай
38. damnation - Ами. . . както трябва да има граница ...
31.05.2009 00:30
Ами... както трябва да има граница при нашата еманципация, така и при женската.'Щото мацката наливаща бири и раздаваща шамари, може би е готина на кино екрана, но едва ли някой я иска в реалния живот.
цитирай
39. vesistefanova73 - Тъкмо се чудех, кога ли някой мъж ще ...
31.05.2009 07:36
Тъкмо се чудех, кога ли някой мъж ще се сети, че тази реклама обижда именно мъжете.
Ще си позволя да вмъкна линк към моето мнение по този въпрос.Надявам се да нямаш против.
http://vesistefanova73.blog.bg/tq-i-toi/2009/05/31/myje-i-jeni-21-vek.341975
цитирай
40. linkuln - поста ти е страхотен
31.05.2009 10:47
сблъсквам се с много такива мъже в ежедневието си . Една приятелка скоро смени крана на мивката защото капе с огомни усилия, защото мъжът и като се прибере от работа иска да си почива пред телевизора, а на нея разбираш ли почивка не и трябва. Да не говорим за забиването на пирон, смяна на крушка или монтиране на етажерка и т.н. примери колкото искаш. И когато им свършеш всичката работа те пак са недоволни защото си мрънкала. Между всичките битови проблеми , готвенето и чистенето ще е късмет ако ти остане време да се наспиш , а той недоволсва за капак че не си му обръщала внимание....
цитирай
41. gheni - Изобщо
31.05.2009 12:18
не повярвах на очите си, на няколко пъти проверявах тва мъж ли го е писал верно... Защото обикновено се криете зад вашата си солидарност и оправдавате всичко...
Темата иначе е дълга и сложна. Струва ми се, че всичко за което пишеш в около 60-70% е въпрос на възпитание. Трябва у едно дете да се култивира желанието да се развива и стремежът към съвършенство. И пуснеш ли го по тези "коловози" отрано - само стой и гледай! По - нататък е въпрос на лични качества и кой колко може да извади от себе си, за да е по-, по- и най. Струва ми се, че трябва да се култивира и желанието да си по - съвършен, дори и когато знаеш че няма шансове за материална отплата за това... Трябва и малко идеализъм... Който доста поумря в последните няколко десетилетия за жалост...
цитирай
42. yanasharana - това с мъжествеността... може да е мит
03.06.2009 17:10
Имам предвид мит, който никога не е бил верен, но са ни научили да свързваме определени качества с определен пол. Похвално, че мъж пише нещо не-ласкаво за собственото си племе. Аз съм жена и много съм плюла по мъжете (с качества подобни на описаните в поста). Навик ми беше станало. Даже съм се чудила - след като съм се размножила успешно (имам двама сина от различни бащи), след като успешно ги отглеждам (без бащите), след като за всичко, което е "мъжка работа" мога да си намеря майстор и да си платя... за какво служат мъжете въобще, освен за секс? Ама ако сведем функцията им само до сексуалната, то просто трагедията става още по-голяма. Не за друго, ами добрите любовници са голяма рядкост.
Обаче имам двама сина, та реших, че по-добро занимание за мен би било да търся в околността мъже, достойни за подражание. И между другото това, което си написал за достойнството най-много ми хареса! Може би защото е една такава тема: полу-ретро, полу-табу.
цитирай
43. анонимен - damnation, много добре написано. ...
08.06.2009 23:01
damnation, много добре написано. Разрешаваш ли да "препечатам" текста в моя блог?

Николай - http://nikivasilev.blogspot.com/
цитирай
44. damnation - Да, разбира се :)
08.06.2009 23:06
Да, разбира се :)
цитирай
45. анонимен - успокояващо
11.06.2009 13:17
Малко ми олекна като прочетох написаното... Значи все пак все още има мъже, които имат спомени какво значат полезни думички като: "Смел. Силен. Отговорен. Благороден. Самостоятелен. Достоен."... Мислех, че тези "понятия" са просто отжевелица...
Ужасно е, че мъжете започнаха да мислят като жени, да усвояват все по-бързо всякакви "курвенски номера", а като финал да се събевъзприемат като жертва... без значение на какво - на жените или жената, на средата си, на семейстовото си, на шефа си, на приятелите си...

Аз лично уважавам мъжа и искам да го уважавам, но понякога ми е трудно даже да обясня както значи да се бориш на някои мъже... :(

Доста разхвърляни разсъждения, уви... и все пак, просто исках да изразя съгласието си и може би надеждата, че мъжът може да бъде спасен :S за да не се превърне в цвилеща, вечно недоволна, болно кокетна и отказваща да мисли девойка. Всички не ги харесваме! Да живее мъжкото благородство :), за да може да пресече всякакви, до преди време характерни за жените, интриги и жалки конфликти...
цитирай
46. pnp5q - Поздравления!
21.06.2009 22:10
Бъди! :)
цитирай
47. анонимен - Проклятие,
13.02.2010 17:47
явно ти damnation си последния истински мъж.
цитирай
48. damnation - Анонимен 47, за моя огромна радост - ...
13.02.2010 22:44
Анонимен 47, за моя огромна радост - грешиш. Има доста мъже останали из родината ни. Вярно, повечето не носят ланци, не карат BMW X5 и са прочели поне една книга през живота си, та не се забелязват лесно. Но ги има :)
цитирай
Търсене