Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2009 13:16 - Уикенда ми
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3578 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 22.06.2009 13:20


Мдаа, колкото и да ми е неприятно, почивните дни минаха като миг - докато успея да се наспя и протегна - хоп. Пак съм зад монитора и оправям компютърните и ментални проблеми на тълпи потребители ( с съотношение между двата типа проблеми 50:50 ).

В събота станах рано, не по-късно от 09:30, пих кафе с любимата и излезнах по задачи. Първо да си платя интернета. Винаги съм ходил до отдалечения офис на провайдъра си - от повече време е, и съм му свикнал, но заради прекрасното време реших да променя маршрута. Това се оказа грешка, почти успях да се изгубя в собственият си квартал. Както и да е, след малко обикаляне и задаване на тъпи въпроси,а, и псуване на градоустройствения план, съумях да открия заветния блок и да си платя пущинията.
Даже - за 3 месеца напред, понеже има промоция.
Купих си джапанки, даже два чифта - за домът си и за къщата на любимата. Купих и на нея, за у нас. Купих си и кецове, колкото да се брои че имам леки, спортни обувки.
Минавайки покрай една скара-бира, аромата ме сломи - сдобих се с половин кило пържена цаца, а от супера и с стек бирички. Спретнах си един почти морски обяд.
Остатъка на деня го прекарах в четене на комерсиална фантастика и игра на още по комерсиални игри.

Неделята се събудихме малко по-късно, да речем в 10. Отново пихме кафе, в близката сладкарница, след което оставих милата да учи за изпити и се прибрах. Доста време умувах над поредния ми "злободневен" пост, за да стигна до под кривата круша и да се откажа - по натам ще е.
Отново цял ден четох и си играх игрички ( този път - стойностна литература и игри включващи малко мисловно усилие ).
Вечерта гледахме филмче и заспахме сравнително рано, та ето ме сега тук. Освен това, е третия пореден ден в който не пуша - реших да ги спра за един месец - според учените доктори е достатъчно обонянието ми да се възвърне и да намразя и в червата пушачите - да видя и на другия фронт как е, един вид.

Скучен, лежерен и доволно мързелив уикенд.
Другия ще е по-деен, най малкото ще има гей парад, а познайте кой ще е първа писта там да гледа шоу и да събира впечатления :)

Усмихнат ден !


Тагове:   уикенд,   мързел,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Е не можеш да се оплачеш.....
22.06.2009 13:24
Помързелувал си:)))
А за гей парада и аз се замислям......голям майтап ще е:)))Дано се оправи глупавото време!!!
цитирай
2. damnation - Майтап ще е, да. Само се опасявам че ...
22.06.2009 13:27
Майтап ще е, да. Само се опасявам че ще има повече скинове, националисти, богослови и други подобни, чудещи се как да блеснат с мъжество и чест ( пред обратните ли точно бе, мушмороци ? ) и полицаи, пазещи гейовете от скинарите и скинарите от собствената им глупост, от колкото хора които да се веселят.
цитирай
3. damnation - Селинасън, чистенето бе петък в...
22.06.2009 13:28
Селинасън, чистенето бе петък вечер след работа. Имам си една максима :
Като работя - работя наистина.
Като почивам - почивам наистина. :)
цитирай
4. анонимен - То ако ги няма другите маймуни,няма да е интересно:)))
22.06.2009 13:45
Ще се нагледаме на щуротии.....Лично на мен педалите хич не ми пречат,ама тоя гей парад им е в повече.....все едно викат:ела вълчо,изяж ме..:))
цитирай
5. damnation - хм, по оста на тази логика, аз оти...
22.06.2009 13:47
хм, по оста на тази логика, аз отивайки да гледам сеир, лешояд ли съм ? ( тъй де, покрай маймуните и вълците ) :)
цитирай
6. анонимен - Разбира се,че си лешояд......
22.06.2009 14:04
и аз и ти и всички останали сеирджии,ама то няма лошо......щом ни го поднасят на тепсия...:))))
цитирай
7. sowhat - :)
22.06.2009 16:17
чакам да видя до къде ше я докараш с цигарите
цитирай
8. damnation - До под кривата круша. Вече съм готов ...
22.06.2009 16:20
До под кривата круша. Вече съм готов да убивам... :)
цитирай
9. анонимен - Ирония Идиотова казва:
22.06.2009 16:32
Супер викенд, спор няма, ама мен ме интересува частта в която казваш,че се опитваш да спреш цигаретите. Ако да не би да ти е толкоз неудобно и сложно- би ли споделил точно как смяташ да извършиш таз дейност, поради големия ми интерес ( личен) към същата? И поради моите (лични отново) неуспешни опити. Благодаря:)))Апропо- честити джапанки:))
цитирай
10. damnation - С нерви, въздържание и торбичка ...
22.06.2009 16:40
С нерви, въздържание и торбичка "Виолетки". Когато не помогнат - с Табекс, 10 кинта е опаковката от аптеката :)
цитирай
11. анонимен - Ирония Идиотова казва:
22.06.2009 16:49
"Табекса" го знам. Явно ще наблегна на дъвките, с "виолетките" не си говорим от лани:) Мерсаж все пак:) Още по-мързелив следващ уикенд желая:)
цитирай
Търсене