Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2009 23:06 - Какво не мога да понасям
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1964 Коментари: 2 Гласове:
0



Хъм. В разрив е с хипарщината ми в последно време, но пък е добро обяснение за някой от думите и делата ми. Които са били, и които ще бъдат.

Защото, всеки от нас си има набор от неща, които го дразнят, които не може да понася - и респективно, сблъсквайки се с тях, има избора или да избяга, или да се бори. Случва се да бягам. Гледам да избягвам конфликтите в повечето случаи ( и съветвам и околните да го правят ). Това не значи, че нямам "зъби и нокти".

Та, на първо място, като нещо към което имам почти клетъчна непоносимост, поставям фанатизма. В всичките му прояви. Религиозен, расов, политически, идиологичен. Фанатикът за мен е човек, с тотално промит мозък и липваща душевност. Грозна развалина.
За мой нарастващ ужас, все повече фанатици се въдят.
Недорасли пъпчиви тийнове, стрижещи празните си глави и размахващи рахитични юмручета под свастики и лика на Хитлер, знаещи че мразят, но не знаещи нито кого, нито защо. И водачите им, обикновенно също тъй безмозъчни мъже, уж на възраст но с манталитет на 12 годишни, обикновенно с досиета и провиснали тумбаци.
Това ли е идеала на бялата раса ? От утре подавам документи за негър.
Развяващи светото писание изкуфелници, търсещи греха тук и тук, и там, гъгнещи заплахи и проклятия, забравящи главните думи на Иисус - "обичай ближния си".
Не че подскачам кой знае колко по църкви и събори, но към "войните христови" в блога мога да кажа - вие принизявате вярата си. Ако имаше Бог, а най-вероятно няма, той би отвърнал погледа си от човешкия род, не заради неверниците и тези на които не им пука, а заради такива като вас - гаврещи се с името му, използващи го за извинение на дребнавите си, пропити с омаза душици.
Това ли е вашата светлина ? Имам православно кръщение, ала от утре се записвам за будист и мормон, ако знам че няма да съм на вашето ниво.
Реално, не мога да разбера и фанатизираните хомота. Да, повечето хора ви приемат. Да имате права, равни сте. Не, не ме кефи да ми изкачате от всякъде. Според мен кой с кого спи, си е лично негова работа. И както не бутам в хорските очи своя сексуален живот, тъй и не искам да знам за техния. Така че това с парадите е глупост.

Много висока нетърпимост имам към глупоста. Би трябвало тя да е един от смъртните грехове ( и е, ала в една по-друга библия ). Глупоста с която избираме едни и същи управници мандат след мандат. Глупоста с която търпим и мълчим докато те, мутрите, полицията, институциите и всичко в държавата ни тъпче хората. Глупоста и на управляващите, не осъзнаващи че рано или късно, все пак на хората ще им прекипи.

Нетърпимост имам и към мързела. Ама много го мразя, а е една от най-присъщите на българина черти. Работлив народ сме ? - митове и легенди. Само циганите са по-мързеливи от нас, което, за жалост, не е за хвалене.

Това са нещата които не мога да търпя. И от позицията зад екрана, колкото и да е ниска и смешна, аз се опитвам да се боря срещу тях.
Срещу имбецилите, не умеещи да напишат едно изречение без правописна грешка, но виещи за "мъст" я срещу обратните, я срещу турците, я срещу евреите.
И срещу профаните, обясняващи ни, от висотата на наглоста си, как не трябва да се вдигат заплатите ( ала трябва да се вдигат цените). И как всъщност имало много добро за България в спирането на АЕЦ-а и в вдигането на цените, и в набирането на виетнамски работници.
Или, толкова е глупаво и ненормално, че се чудя да се смея или да плача, срещу самоуките учени, лекари, мистици, политици, срещу наглите шарлатани които ни заобикалят и смучат от вярата ни, от страха ни, от парите ни продавайки лъжи.
Като например "езотерика" еди-кой-си за който четох тук, в блога - и който обяснява как писането на български думи с латински букви докарва болести и психични проблеми.
Неприятно е, неудобно е, грозно е. Но болести ?
Vzemi se pregledai pich...
Не съм особено умен. Нито силен. Но пък имам глас. И с него ще вия и лая срещу грозотата и тъпотията, докато мога.





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sparhawk - много хубав постинг
26.06.2009 23:12
но уви, аз също не съм от работливите...
цитирай
2. damnation - И аз не съм пчеличка sparhawk. Но и не ...
26.06.2009 23:13
И аз не съм пчеличка sparhawk. Но и не лежа, чакайки някой да ми помогне и някой да ме изкара от дупката. Боря се, пък и ако трябва малко да ме подритват хората държащи на мен :)
цитирай
Търсене