Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2009 22:16 - Други шест неща
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3601 Коментари: 23 Гласове:
13

Последна промяна: 24.07.2009 22:42


Не съм сигурен кой точно подхвана вълната да описваме шест неща които обичаме - но който и да беше, благодаря му. Стотици хора в блога доказаха, че още могат да се радват и да оценяват това, което имат. Докато има хора, които не са безкрайно привързани само към вещите си, към парите, секса или власта, има и надежда. Сега искам да пробваме нещо друго, доста по-трудно - не задължавам никого да се включи, но призовавам приятелите си в блога поне да опитат.
А именно :
Шест неща в другите които харесвам и ценя. Трудно е да харесваме каквото и да е било в реалноста ни на вечна надпревара и надцакване. Трудно, ала не и невъзможно - стига да се замислим и да успеем да го кажем

1. Любовта - едва ли има нещо, което може да ми оправи настроението по-бързо, от гледката на двама които наистина се обичат, и не се страхуват или срамуват да го показват. Няма грешна любов, няма забранена любов, няма неправилна такава.
2. Честността - готов съм да простя наистина лоши неща, ако извършилия ги се отнесе честно с мен. Изключително силно я ценя и се радвам когато видя че някой я притежава - дори ако и истината да боли понякога. Донякъде се припокрива и с честта.
3. Борбеността - историята е доказала, че и сакати хора, незрящи или болни, или в отвратително лоши ситуации - винаги има изход, винаги може да продължиш напред - незавимо с плавен ход или влачейки се по земята. Щастлив съм когато видя някой готов за препятсвията които живота ни поставя, непреклонен и готов да се бори.
4. Интелекта - харесвам умните хора. Боже, има хора които иначе не мога да понасям и сме в вечна опозиция, но в същото време малко или много ценя заради интелекта им.
Щастлив съм, когато гледам умни постъпки и мъдри дела.
5. Верноста - трудно е да си верен на каквото и да е в наши дни - има толкова много проблеми, има толкова много изкушения. Така че, радвам се когато съм обграден от хора верни - независимо в какъв аспект - на себе си, на идеите си, на вярванията си, на партньора си.
6. Приятелството - най-скъпия дар който можеш да дадеш на някой, е искренното приятелство. В времена, в които то се среща все по рядко, стойноста му е наистина наистина висока. За мен верния  приятел е като близък роднина и няма как да се ме прави щастлив, когато виждам истинско приятелство - дори и ако аз самия нямам никакво участие в него.

Е това е. Казах какво харесвам и ценя в другите.



Тагове:   вярност,


Гласувай:
13



1. krotalka - Смятам,
24.07.2009 22:21
че това е валидно за всички!
Тези неща са предпоставка, за да харесаш даден човек и той да ти е приятел.
цитирай
2. damnation - И както винаги си съвсем права. Ала ...
24.07.2009 22:23
И както винаги си съвсем права. Ала не винаги приятелите ни са около нас, дори не винаги имаме такива - но сме заобиколени с човешки същества - които познаваме или не, са част от животите ни.
цитирай
3. cefulesteven - Приемам предизвикателството и ...
24.07.2009 22:26
Приемам предизвикателството и скоро ще напиша пост. Много добро, много добро предложение.

За сега:

1. Благородството

2. Емоционалната интелигентност

3. Въображението

4. Красотата /най-вече душевна, за духовна просто не мога да имам претенциите, че познавам толкова добре/.

5. Чувството за хумор

6. Любовта, преди всичко тя, а цифричките сложих само за удобство. В случая е невъзможно степенуване.

цитирай
4. damnation - Радвам се, че се включваш Стеф :)
24.07.2009 22:27
Радвам се, че се включваш Стеф :)
цитирай
5. tili - И за мен се
24.07.2009 22:34
получиха общо 12 неща зад които заставам 100%. Страшни сте, момчета!
цитирай
6. damnation - Благодаря ти Тили :) Давай де, опиши ...
24.07.2009 22:35
Благодаря ти Тили :) Давай де, опиши ги по-обстойно, пък нека са и повече от 12 :)
цитирай
7. kalinkamarinova - позитивност
24.07.2009 22:37
Мисля,че позитивността трябва да се нареди на едно от челните места, защото без нея много иначе чудесни качества няма да могат да се проявят. Когато човек е негативно настроен той изважда на повърхността най-лошото от себе си и обратното. Иначе съм съгласна с изброените от теб 6 неща, но може би бих ги подредила в друга последователност.
забележка:сложи двойно ТТ на честността и борбеността.
цитирай
8. rudebox - ще се включа и аз
24.07.2009 22:37
харесвам:

1. чувстовото им за хумор да е саркастично

2. демонстрацията им на лична важност да е обратнопропорционална на реалната им такава

3. мръсно подсъзнание

4. остър език

5. да разбират смешното в нещата смешни за мен

6. да са обсебени от поне едно ирационално занимание

има още.. но нали 6 трябва ;)
цитирай
9. damnation - Калинкамаринова - колкото повече, ...
24.07.2009 22:41
Калинкамаринова - колкото повече, толкова по-добре. Ала реших да съкратя своите до по-малка бройка. Благодаря за поправката, това с двойните т-та все ми бяга :)
Сайлънсмурмур, хей - това се и получава, написаното от мен редовно всява хаос и объркване :)
Бат Веско, оригинален си както винаги - и да, подкрепям всяко едно от "твоите шест" :)
цитирай
10. gratcia - темата ти е точно в синхрон с наст...
24.07.2009 22:43
темата ти е точно в синхрон с настроението ми и с удоволствие ще се включа, НО поради заетостта ми, надявам се да нямаш против това да стане утре вечер :)
Желая ти прохладна вечер :)))

цитирай
11. damnation - Грация, какво против бих могъл да ...
24.07.2009 22:44
Грация, какво против бих могъл да имам ? Поздрави и приятна, прохладна вечер :)
цитирай
12. djgator - стефане
25.07.2009 09:28
Вчера установих още нещо, което е общо между нас с теб - скоро имам рожден ден......................
Цял клуб ще основем- да знаеш.. :)
С вихра най-отпред!
цитирай
13. damnation - Братко, много сме, силни сме :P В...
25.07.2009 11:02
Братко, много сме, силни сме :P Времето е наше ! * тамън до 22-ри Август :D
цитирай
14. tashy - Харесвам твоите 6 неща които най...
25.07.2009 13:05
Харесвам твоите 6 неща които най-много цениш у другите,само бих добавила чувството за хумор:)
цитирай
15. damnation - За него не се сетих на прима-виста, ...
25.07.2009 13:07
За него не се сетих на прима-виста, може би защото самият аз съм с оперативно отстранено такова :)
цитирай
16. mamas - Ценни качества,
25.07.2009 19:28
добра идея.

cefulesteven ме предизвика да се включа и аз с удоволствие ще го направя, но по-късно.
Приятна вечер!
цитирай
17. damnation - mamas, когато можеш и ако искаш :) ...
25.07.2009 19:30
mamas, когато можеш и ако искаш :) Приятна вечер :)
цитирай
18. hel - Поздрав за идеята.
25.07.2009 21:55
Ще ве включа, но по-късно.
цитирай
19. damnation - Разбира се Хел когато можеш :) По...
25.07.2009 21:56
Разбира се Хел когато можеш :) Поздрави !
цитирай
20. candysays - Ето и моите 6, damnation :)
26.07.2009 14:33
http://candysays.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/07/26/moite-6-za-onova-koeto-cenia-u-drugite.369805

Поздрави!
цитирай
21. blagovestie - Ще опитам и аз :)
29.07.2009 11:40
Освен вече изброените неща или именно заради тях, ето и моят списък:
1. Оптимизъм и желание да се видят и оценят и малките хубави неща от живота, на които да се радваме и за които да благодарим
2. Стабилност и постоянство, психотичните и неадекватни реакции ме разстройват и плашат
3. Лоялност към отношенията ни, без "фурнаджийско-лопатски" истории
4. Оправност - правилна реакция според ситуациите, адекватност, без паника и хаос, без лигавщини
5. Незлобието, липсата на завист и клюкарстване
6. Добра комуникативност помежду ни - най-добро сцепление се получава с хора от същата порода, с които говорим на "един и същ език", имаме сходни интереси и възприятия.
Преди години много исках да се харесам на всички, но с времето и опита започнах да подбирам контактите си, а още повече приятелствата си. При тях гледам на качеството, а не на количеството и определено ценя и другите, и себе си и времето ни ;)
цитирай
22. damnation - благодаря че се включи Благовестие ...
29.07.2009 11:41
благодаря че се включи Благовестие :) Поздрави !
цитирай
23. blagovestie - Ааа, удоволствието беше изцяло мое ;)
29.07.2009 11:43
Успешен ден!
цитирай
Търсене