Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2009 20:19 - Размисли в жегата
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6141 Коментари: 17 Гласове:
13



По принцип, съм с по-студена кръв. Не толкова, че да имам нужда от слънчеви бани за да се раздвижа, като влечугите, но достатъчно по-студена, че да не ме хапят комари ( за редовна завист на околните. Всъщност послъгах - хапят ме, ако съм единствената форма на живот наоколо, но в компания май всеки друг е по-желана хапка ). Освен това имам русоляво-рижаво окосмение и много бяла кожа, осеяна с лунички.
...Или колко време и сили изхабих, за да кажа, че жегата хич не ми понася - освен че съм отпаднал, мислите ми се стелят баавно, баавно, като агонизиращи айсберги в последните си борбени напъни срещу глобалното затопляне.
Те затова и цял ден си чета книжки, вместо да блогвам.
Сега обаче захладни, взех си едно душче, подкрепих се с една ледено студена бира ( в хладилника ми гледам да не оставам без три неща - бира, прясно мляко, тофу - и трите са ми животоспасяващи продукти ) и ,о, еврика ! - взех че се посъбудих.
Пускам си телевизора, да надам едно око и ухо на новините и какво да видя и чуя - новия ни финансов министър Симеон Дянков ( който всъщност и като лице и като маниер ми е едно към едно с хер Флик от "Ало,ало" ) гордо съобщава, че заплатите и пенсиите няма да падат !
Куул. Всъщност - радвам се, наистина. Заплатите паднаха в толкова много страни, пък ние показваме мускули и смелост пред грозната паст на кризата. Е, има го момента, че средно-статистическия немец въпреки че му резнаха заплатата, пак е с стандарт на живот 5-6 пъти по-висок от този на с.с. българин ( мързи ме да пиша средностатистически.. ах, мамка му ! ). Важното е, че ние няма да намаляме.
Няма да продължаваме и с АЕЦ Белене, както се разбра от интервюто с него. Ами, аз съм на 23 години. Да кажем, от 13 годишен слушам за този АЕЦ и колко пари са отделени/отделят се/ще се отделят за него.
Никаквая файда, нет эффект, caput, null, zero, niente,nichts ...
Хер Дянков каза и че ще се разследва какво е станало с парите - още по-добре ! Време е да се разследва малко, мама му стара, пък и някоя друга ефективна присъда да се даде на някой ! Осъзнавам че гледката на мазната Доганова ил" Станишева физиономия зад решетките ще си остане само в мокрите ми сънища, ама хайде бат" Бойко, хайде Батмане, почвай да хващаш лошите ( т.е - синовете и дъщерите на триглавата ламя ).

Продължаваме с новините. Отново за свинския грип ! Повтарят ни бавно и с ударение на всяка буква, че вече имало 700 жертви по света - въх, армагедон, търчете и купувайте реленца и онова другото.
Хубаво де, респект, моите съболезнования за близките на жертвите, но малко данни на световната здравна организация :
90, 000 души умират годишно поради змийски ухапвания ( предимно в Азия )
2500-4000 души умират годишно от глупави инциденти - подхлъзване в банята, задявяне и подобно.
Близо 10 000 са жертвите, в глобален мащаб от всяка една не-свинска грипна епидемия.
Няма как да не се зачудя, и да не задам ( за пореден път ) въпроса - кой печели от създаването на истерия покрай новия грип ? Да се перефразирам - кой печели от създаването на новия грип ?
Доста агресивен маркетингов подход, няма как да не отбележа - но си има аналогии. Печално голяма част от компютърните вируси се разработват и пускат в безбрежната мрежа именно от създателите на анти-вирусен софтуер.
И в двата бранша е просто въпрос на време да създадат отроче, което да им отхапе главите от кръста.
Реленца няма да си купя. Имам си зареден чувал с чесън, и не ме е страх да го използвам !

Разглеждам нюза - хайде поредното "ежедневно" заглавие - Пиян блъсна дете в Пловдив.
Бат" Бойко, о иконо, и тиранозавре наш, о учителю на Люк Скайлокър - крайно време е да се направи нещо за това. Такива невероятни катили, които не биха издържали на запад и тест за управление на триколка, тук ни избиват безнаказано. Стегни малко шиите на инструкторите, да не ти казват директно колко искат за книжката, посритай малко ушковците ( тъй де, прекалявам с сленг-а, полицаите ) , да прибират пияни катили, а не почерпки и направи така че най-накрая правосъдието да ги вкарва на топло. Амин !

Попрочитам още малко новини. Иска ми се да не го бях правил. Гушвам отново книжката и изкубвам едновременно кабела на нета и кабелната. Не искам да чета и слушам повече.
Пожелавам на всички приятна неделна вечер ! И нека скоро има по-хубави новини :)


post scriptum - Хайде кажете кой-кой е ! :)
image

image




Гласувай:
13



1. cefulesteven - Приликата е поразителна:)))))...
26.07.2009 20:38
Приликата е поразителна:))))))))))))))))))
цитирай
2. damnation - Аахахаха, мда - припизнах го от пръв ...
26.07.2009 20:56
Аахахаха, мда - припизнах го от пръв поглед :)
цитирай
3. tili - Е, хер Флик от
26.07.2009 23:41
Гестапо е по-готин!
цитирай
4. анонимен - хахаха
26.07.2009 23:48
строши ми главата с тези снимки,брат!!!
цитирай
5. damnation - Тили, нашето момче не е толко пре...
27.07.2009 10:13
Тили, нашето момче не е толко претръпнало, та затова му липсва леденото арийско излъчване :D
Сега, като го поюрка малко оберщурмфюрер Бойко, току виж се промени това :D
Ортодокс, недей бе брат, не съм искал нищо да троша :)
цитирай
6. kass - damnation
27.07.2009 12:21
Не излъчване, а класа му липсва според мен...Хех, поразителна прилика наистина, ама Бг си личи от сто километра...
цитирай
7. damnation - Кас, може пък да се окаже по-кадъ...
27.07.2009 12:25
Кас, може пък да се окаже по-кадърен. Хер Флик до колкото помня, все оставаше с пръст в уста :)
* Всъщнот, засега ми харесва всичко което казва човека, та искам да подчертая - това е добронамерена шега :)
цитирай
8. dorichela - хахаха, как съм изпуснала тази з...
27.07.2009 13:01
хахаха, как съм изпуснала тази забава?! :)
цитирай
9. kass - damnation
27.07.2009 13:02
Разбира се, все пак единия е артист, другия финансист... Дано се окаже кадърен, аз лично намирам качества в него поне по думите, но да видим делата...Поздрави...
цитирай
10. анонимен - Дали ...
27.07.2009 13:02
Ла Рошфуко има една велика мисъл :
" Повече печелим, като се показваме такива, каквито сме, отколкото като се опитваме да изглеждаме такива, каквито не сме."
Дали е прав ?
цитирай
11. damnation - dorichela, не знам как. . . . shame on ...
27.07.2009 13:20
dorichela, не знам как.... shame on you :)
kass ще поживеем, ще видим. Поздрави :)
andreshko, подозирам - прав е бил.
цитирай
12. tili - Ааайде, честито ни ново
27.07.2009 14:41
правителство!!! Най-ми е гордо че съм българка като зная кой ще се грижи за братята в чужбина. Хер Флик ще ни се види бела питка в сравнение с Професора.
цитирай
13. damnation - Тили, нека поживеем и им дадем поне ...
27.07.2009 14:42
Тили, нека поживеем и им дадем поне шанс - после ще да ги съдим спрямо делата им :)
цитирай
14. set - Аз се обърках...
27.07.2009 15:03
... ами сегааа!
цитирай
15. damnation - *подсказка - чистокръвния ариец си ...
27.07.2009 15:05
*подсказка - чистокръвния ариец си личи отдалеко по нездравословната липса на тен :)
цитирай
16. romanov - И двамата са загледани...на никъде.
27.07.2009 15:28
Единият със сигурност ни разсмива, за другия тепърва ще се разбере:) Дано не ни разплаква :)
цитирай
17. damnation - Дано не ни разплаква, дано : )
27.07.2009 15:32
Дано не ни разплаква, дано : )
цитирай
Търсене