Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2009 10:26 - бла бла
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5046 Коментари: 20 Гласове:
5

Последна промяна: 30.07.2009 10:31


Кафето - от всичките ми вредни навици, това е този от който не бих се отказал без бой. Сутрин, докато чудотворното му въздействие не се прояви, обикновенно комуникирам чрез ръмжене и едносрични думи. Аромата на кафе пък, е нещото което ме вдига от ковчега най-бързо  ( следвано по петите от аларма за въздушно нападение и падащи заради земетресение предмети ). Днес сутринта обаче, кафето не ми е чак толкова вкусно - разочарован съм и това не ми дава мира. Разочарован от себе си ( а това е рядко явление за представител на зодия Лъв ).
Тъй де, снощи се опитах да преведа някой материали на английски - седнах пред компа, изпуках си врата и пръстите, запалих цигара и... хлъц.
Не става. След няколкочасови мъки, стигнах до варианти които се четат - и се разбира какво искам да кажа, ала чрез думи и изрази, които би използвало дете. Или тексаски фермер. Тъпо.
Днес в офиса ми правят компания една купчина учебници по английски, орисани да бъдат прелиствани отново и отново. Не че с получените варианти не мога да заинтригувам средностатистическия американец. Спрямо личното ми мнение, създадено чрез контакти, понякога и правенето на топчета от сополи може да запълни напълно вниманието на американеца за часове. Обаче, не смятам че смисъла на живота ми е да занимавам американци с простотии. Не е, както не е и да им оправям компютърните бакии предполагам.

Какво е смисъла на живота ? Хубав въпрос - много хора, доста по-мъдри от мен са прекарали години в обмислянето на отговора, без да стигнат до него, тъй че няма да се мъча. Предпочитам да търся самият смисъл, а не условностите около него. Пожелавам си успех.
Днес в офиса е дразнещо.
Един от колегите ми се мъчи да спира цигарите. За пръв път наблюдавам отстрани и осъзнавам каква мъка е. Горкото момче четвърти ден поред подскача като зайчето от рекламата на Дюрасел, подсвирква си и си повиква, до степен да се боря с поривите да му набутам една цигара в устата.
А аз просто си тренирам пръстите и "езика" в опит да се разбудя и да се оттърся от разочарованието.
По-късно ще се включа, с нещо по-стойностно.




Гласувай:
5



1. dorichela - Аз като спрях цигарите и малко след ...
30.07.2009 10:29
Аз като спрях цигарите и малко след това започнах да пия кафе много рядко... защото просто вече не беше същото :)
цитирай
2. damnation - Ммм. . . . спирал съм цигарите за 8 ...
30.07.2009 10:31
Ммм.... спирал съм цигарите за 8 месеца, но за щастие или нещастие, не ми повлия на отношението към кафето :)
цитирай
3. thedarkangel1977 - i az sam taka
30.07.2009 10:32
Кафето - от всичките ми вредни навици, това е този от който не бих се отказал без бой. Сутрин, докато чудотворното му въздействие не се прояви, обикновенно комуникирам чрез ръмжене и едносрични думи. Аромата на кафе пък, е нещото което ме вдига от ковчега най-бързо ( следвано по петите от аларма за въздушно нападение и падащи заради земетресение предмети ).
цитирай
4. damnation - :) всъщност, това е масово със...
30.07.2009 10:33
:)
всъщност, това е масово състояние :)
цитирай
5. djgator - стефане
30.07.2009 10:35
Аз ти желая хубав ден :)
Колко дни има до поредното ти остаряване, на мен ми остават точно 10 дотогава? Да си направим купоните..
цитирай
6. damnation - 20 дена двама велики мъже праз...
30.07.2009 10:36
20 дена
двама велики мъже празнуват в един ден - Бил Клинтън и аз :D
цитирай
7. kapricia - Спокойно!
30.07.2009 10:39
На всеки му се случва музата му дда излезе в отпуск. Рано или късно ще се върне - винаги го прави! :о)))
цитирай
8. damnation - А музата си е все така тук :) По-скоро ...
30.07.2009 10:41
А музата си е все така тук :) По-скоро се надявам, използвайки от време на време блога и като дневник, да си изясня някой неща - и все пак си е тренировка, използвам изрази които иначе в ежедневието ми липсват :)
цитирай
9. анонимен - ax кафетооо
30.07.2009 11:34
като се замисля,дори с електронна цигара,не мога без него :)))
цитирай
10. damnation - йеп, кафето си е нужда възголяма
30.07.2009 11:35
йеп, кафето си е нужда възголяма
цитирай
11. djgator - стефане
30.07.2009 11:53
Преди няколко дена предложих на вихра да си направим клуб на лъвовете в блог.бг - ти как мислиш?
цитирай
12. vselena777 - Всичко е наред - не бой се :)))
30.07.2009 11:55
1. Щом все пак със ставането издаваш някакви звуци и ръмжене - това е добре- не са някакви убийствени погледи. :)))
2. За мен повечето американци сас и малко глуповати, грандомани и се мислят за доста интелигентни, таак че мсиля че ти доста добре дългочасово ще ги заинтригуваш и баламосаш.
3. Музата ти/по моето лично скромно мнение/ не те е напуснала изобщо и ......виж колко много си написал и все философски неща - събуден си вече, в настроение/ не винаги постоянно трябва да сме ухилени :)))/.

И наистина словоизлиянията помагат на сами те нас - да се уж разберем по-добре......А аз се притеснявах, че само аз съм така - понякога себенарзбираща се

Спорен и усмихнат ден от мен - твоя огнена зодиакална фенка - стрелец съм
цитирай
13. nkf - Цигарите съм ги спрял от години, но ...
30.07.2009 11:56
Цигарите съм ги спрял от години , но от кафето никой не може да ме откаже.
цитирай
14. damnation - djgator- бройте ме. Ама ако станем ...
30.07.2009 12:01
djgator- бройте ме. Ама ако станем много лъвове в прайда, да не вземем да се хапем накрая ? :)
Вселена - да съм толкова благ и възпитан рано сутрин ме приучи главно събуждането до любимата - също Стрелец. Сърце не ми дава да я гледам лошо. Спокоен и усмихнат ден и от мен :)
nkf казвам ти - кафето е животоспасяващо братко (или животНоспасяващо в моя слъчай ) :)
цитирай
15. vselena777 - знаех си :)))
30.07.2009 12:06
във всеки див ЛЪВ се крие нежно мъркащо и пухкаво котенце :)))))
цитирай
16. damnation - Не издавай такива неща пред хора ! ...
30.07.2009 12:08
Не издавай такива неща пред хора ! Отиде ни на кино репутацията :)
цитирай
17. vselena777 - опсссссссссссс
30.07.2009 12:13
ти най-добре знаеш колко "тактични" сме стрелците и не се усещаме за някои неща. Сега ще замажа положението :
Хора, не всеки може да се оправя с ЛЪВчетата :))))
Правят си какво си искат - сега и веднага, твърдоглави и конмандира са....
така добре ли е ;)
цитирай
18. damnation - Ахахаха, да, така е много по-добре ( ...
30.07.2009 12:14
Ахахаха, да, така е много по-добре ( мърка доволно ) :D :D :D
цитирай
19. vselena777 - ама на тва мъркане ли му викаш...
30.07.2009 12:20
та ти ръмжиш като разярен звяр ;)....-така май е още по-добре - хихихихихи
Сега съвсем сериозно - много ми хареса бла-бла..... и ти кат мен от тема в тема влизаш/хихихи/, пък и умните хора разбират и разгадават какво философско нещо искаш да изкажеш ;)
цитирай
20. damnation - Благодаря ти :) Надявам се, че ме ...
30.07.2009 12:26
Благодаря ти :) Надявам се, че ме разбират, въпреки че на самият мен не винаги това ми се отдава :)
цитирай
Търсене