Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2009 21:15 - След уикенда
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3914 Коментари: 12 Гласове:
8



Колкото и да не ми се иска, почивните дни преминаха като миг - даже ми отне и цял понеделник да го осъзная. Разбира се, това с бързото преминаване на уикенда си е в реда на нещата - като се замисля сега, още четири дена и тук ще са следващите почивни дни.
Съботата, както си бях обещал, се заключих, спрях си телефона и скайпа, запасих се с бира, чипс и тютюн, и разделих вниманието си между преките предавания по Диемите и онлайн букмейкърите. В края на деня бях уморен, преял, препил, изнервен до краен предел и с малко повече от 200 лева по-богат. Може би, можех да си спестя усилията, ама съм на принципа - докато печеля, играя. А него ден печелех много.
В неделята, бях обещал да глезя любимата - за целта изкупих половината 345 в Надежда, че даже се сдобих и с допълнителна голяма тава. Готварските ми планове бяха осуетени от майка ми и сестра ми, които решиха да се подмажат на "снахата" и в общи линии бяха приключили с готвенето докато се добера до нас.
Е, затова няма и кулинарни снимки, когато аз сготвя - тогава :)
Та, след като нямаше да се готви, деня бе приятно разпределен между гледане на филми, слушане на музика, съвместно ровичкане из devianart за някой по-интересен фотошоп урок, и търсене на добри оферти за построяване на сглобяема дървена къща.
Това второто е малко в зоната на мечтите, тъй щото засега нямам нито пари, нито земя, но пък далеч не смятам че мечтите са нещо лошо. Даже напротив.
Денят мина бързо, както и сравнително бързо прелетя и работния понеделник - тъй де, цял ден си ровичках из сайтове посветени на анимето и си скицирах разни странни зверчета.
Сега съм се пльоснал пред монитора, пия биричка, слушам вечните Iron Maiden и току мятам по едно око на шареното помагало по графичен дизайн което си купих. Не че ще науча нещо интересно, но ми действа успокояващо да си драскам. Пък и ми идват идеи за разкази.
Е, позволявам Ви да ме оставите на биричката и Мейдън, и ви пожелавам успешна седмица ! :)




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valsodar - Е, като сготвиш - ще разказваш! ...
17.08.2009 22:00
Е, като сготвиш - ще разказваш!
Таман ще пообменим опит, той и Готик е добър кулинар :)))
цитирай
2. damnation - е, на всяка цена :)
17.08.2009 22:12
е, на всяка цена :)
цитирай
3. vselena777 - ооооооо
17.08.2009 22:58
аз тамън се надявах на снимки....ако обичате сладко момчета мога да ви дам много лесна рецепта за торта - без печене, варене и т.н. само любов, фантазия и желание - даже и снимков материал имам , а ето ги и моите почивни дни
http://vselena777.blog.bg/turizam/2009/08/17/sred-prirodata-edno-lirichno-otklonenie-ot-sofiia.381625
цитирай
4. malkiatprintz - На това му се казва ползотворен и ...
18.08.2009 07:06
На това му се казва ползотворен и ефективен уийкенд :)
цитирай
5. esperance - :))))))
18.08.2009 09:41
Браво на дИтето :P

Само такива уикенди ти желая, ама другия път да има и пари и място за вила, а ако няма кой да ти я построи и искаш да не е дървена се обади...на кака си :P
цитирай
6. damnation - :) E за къща ( за целогодишно обит...
18.08.2009 10:02
:) E за къща ( за целогодишно обитаване, не вила ) и в най-оптимистичните ми планове ми трябват около 60 хиляди, които засега нямам :) Но пък имам 1-2 идеи как да се сдобия с тях, без да тегля кредити :)
Принце, живот и здраве другият уикенд ще е още по-ползотворен :)
цитирай
7. анонимен - Ех, как само се надявах да те видя в ...
18.08.2009 11:00
Ех, как само се надявах да те видя в тази светлина, но нищо не е загубено, ти обеща, че когато направиш баницата ще има и снимки. Нямаш си и представа как съм чакала понеделник...Но пък за твоята половинка е преживяла едно хубаво усещане. Малко се се натъжих..., но аз не съм важна. Мога да чакам и се надявам един ден да изпълниш обещанието си!!! Хубав и изпълнен с приятни емоции ден!
цитирай
8. damnation - Малко по-натам ще е :) Иначе пр...
18.08.2009 11:02
Малко по-натам ще е :)
Иначе предишни мои кулинарни изтъпления може да намериш в постинга за "пържения боб" :D
цитирай
9. анонимен - Така ли?! Веднага ще го направя! А ...
18.08.2009 11:06
Така ли?! Веднага ще го направя! А палачинки правиш ли? Започвам да разглеждам, за да те намеря с "пържения боб". Благодаря ти!
цитирай
10. анонимен - Намерих "Пържен боб" ...
18.08.2009 11:23
Намерих "Пържен боб" Damnation, дори си оставих коментара. Караш ме да се усмихвам, което в последно време не ми се случва!!! Благодаря ти!
цитирай
11. djuliasno - Хайде, черпя с Corona Extra, ако я ...
18.08.2009 19:30
Хайде, черпя с Corona Extra, ако я харесваш. :)
цитирай
12. damnation - ооо мерси, мерси :)
18.08.2009 20:07
ооо мерси, мерси :)
цитирай
Търсене