Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2009 12:03 - Два дни приятна забрава
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2878 Коментари: 13 Гласове:
8

Последна промяна: 24.08.2009 12:05


Изминалите почивни дни изобщо не влизах в блога - тотален релакс. Имах си занимавки, нямах кой знае какво вдъхновение, пък и тролите се крият от жегата.
В съботата, с малко закъснение си отпразнувах рожденият ден - нищо грандиозно, двама-трима приятели, един колега и любимата.
В знак на краен мързел и тотално нежелание да готвя, купих готови кебапчета и кюфтета - в голям брой, а фритюрника ( нещо което се канех да си купя от доста време ) и няколко пакета бланширани картофи оправиха и мезето. Разбира се, заредих и с баналните глупости - фъстъци, чипсове, бонбони - и ето, кухнята бе готова.
( без торта. Всички са IT-та, та не им трябва допълнително сладко )

С пиенето и безалкохолното малко се изхвърлих, та ще имам бира, водка, кола и сокове за доста време напред. Особено бира, щото даже ми подариха едно бъчве с някаква непроизносима чешка бира.
Ще се запозная с нея отблизо другия уикенд....

Тъй и тъй ми е тръгнало да се фукам, от любимата получих таблет Genius ( та очаквайте скоро уеб-комиксчета ), от компанията - електрическа самобръсначка с три ножчета ( дали не намекват нещо за брадясването ми ? ) а сам си подарих удобен "директорски" стол за пред компютъра. Или ще си подаря, когато ми остане време да изприпкам до Практикер.

Неделя сутринта се събудих с отвратително главоболие. Защо ли?
Отне ми половин ден да реанимирам до толкова, че да стана комуникативен. Наградих се с чаша силно кафе и "еко-хамбургер" ( да се разбира - питка от черен хляб, с масло, домат, лист салата и тофу ). Пет минути по-късно сериозно се замислих дали да не си сипя едно малко. Устоях на тази съблазън, но трудно, защото :
Тъй де, официално са обявили 3-тото продължение на World of Warcraft.
С думи прости - след като докопам лицензираното копие, поне за един месец ще съм неоткриваем в реалноста. Освен за много близки хора, и такива които ми дължат пари ( първите се броят на пръстите на ръката на стругар с дългогодишна практика, вторите не съществуват, "щото пари на заем не давам ).
Вечерта отново прекарах с любимата - играхме си, предимно тя, да правим 3D модел на бъдещата ни къща на мечтите. За справка, отне ни два дена ( пак предимно на нея, аз от чертежи нищо не разбирам ) да направим двуизмерния план - за 3д-то ще е повече.
Да живеят новите технологии обаче !.
Мислех си го, гледайки филм за филма "Как направихме Кунг-фу Панда". Офиса на пичовете е суперготин. Наблъскани са с всякакви high-end джаджи на HP ( а като служител на тази компания, няма как да не се съглася че това е много добър избор ).
И правят магии, а отстрани труда им прилича почти на игра. Кеф !
Тихичко забравям да спомена, че с последните версии на 3D Max и Maya всеки ентусиаст може да си направи гледаемо анимационно филмче.

Е стига размисли - желая ви приятна седмица ! За мен ще е такава, защото е последната преди отпуската ....




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kass - damnation
24.08.2009 12:10
Приятна седмица и на теб...
цитирай
2. damnation - Благодаря касс :)
24.08.2009 12:16
Благодаря касс :)
цитирай
3. marty - Ако
24.08.2009 12:54
нещо се налага-
да помагаме за водката,
сокчете и онова буренце с биричката-
само кажи:))))))))))))

Хубаво е когато отпуската предстои,
моята отмина :(((

цитирай
4. damnation - Ами, много благодаря за предлож...
24.08.2009 12:57
Ами, много благодаря за предложението, но смятам че ще се справя и сам :))))
Жалко за отминалата отпуска :/
Поздрави !
цитирай
5. ckarlet - По разказа ти разбирам, че си пре...
24.08.2009 13:02
По разказа ти разбирам, че си прекарал почивните дни страхотно. Е, когато любимият човек е до теб не съм се и съмнявала. А какви подаръци само!
Хубава седмица и за теб!
цитирай
6. damnation - Да, страхотно беше. Предимно бл...
24.08.2009 13:06
Да, страхотно беше. Предимно благодарение на любимата :)
цитирай
7. tili - Хубава седмица
24.08.2009 13:56
и на теб, и умната с това пиене. ;-)))
цитирай
8. damnation - еее, да се напия веднъж на полугодие ...
24.08.2009 14:14
еее, да се напия веднъж на полугодие - не се смятам за прекаляващ :)
цитирай
9. malkiatprintz - Готин уийкенд :) И лека финална п...
24.08.2009 14:45
Готин уийкенд :) И лека финална предотпускарска седмица :)
цитирай
10. djgator - стеф
24.08.2009 15:54
Ако имаш нужда от помощ за бирата- насреща съм :)))
цитирай
11. damnation - ахаха, благодаря ти Веско, не за...
24.08.2009 15:56
ахаха, благодаря ти Веско, не забравяй че съм момче с големи възможности обаче, та сигурно ще се справя и сам ;)
Което ми напомня - имам дилема. Идната събота мога или да се удавя в бира гледайки мачове, или да мръдна до вилата на един приятел, и да се удавя в бира там ...
цитирай
12. анонимен - Хубави ли са
25.08.2009 13:33
тия таблети на Genius бе брат?
Аз се каня да взема на мойта,заради Фотошоп-а и се чудех...
цитирай
13. damnation - Ем струва ми се приличен, ама на тази ...
25.08.2009 13:35
Ем струва ми се приличен, ама на тази тема далеч не съм и капацитет :)
цитирай
Търсене