Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2009 22:09 - Вредно и досадно
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6891 Коментари: 27 Гласове:
24

Последна промяна: 24.08.2009 22:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Въпреки заглавието, този път няма да пиша за троли. Тъй или иначе, те са бита карта - еволюцията не им прости, в момента в който се заядат с някой читав блогър, излитат от блога с висока скорост. Затова пък, когато се заядат с някой от нас ( да се разбира - M.I.B) никой не им казва нищо - лаем си се един друг, и тяхните, и нашите теми са на първа, не толкова заради качеството на написаното, напълно отсъщващо в нечии писания, колкото заради лавината от злобливи коментарчета, и никой не остава обиден в крайна сметка. Минаха годинки от последния ми час по биология, но това май се наричаше симбиоза.
Хем вълка сит, хем стадото - цяло.

Но, във почти всеки от нас има нещо Вредно и Досадно - а именно, дадени навици. Първо, да започнам със ефекта над околните - да кажем, приемете че околните, един вид - невинните жертви сте вие.
Не, ще каже някой, хората са добри и чисти, и разумни и нищо не ме дразни ( смях в залата, при все че, да , и аз смятам че хората са добри, поне от време на време ).
Но сега се замислете по-дълбочко.
За дядото който няма такива навици, та ви киха и кашля в лицето докато пътувате притиснати в градския транспорт.
Или за комшията, който храчи през прозореца, току върху дограмата ви.
А какво ще кажете за колегата, който си ровичка в носа, бавно, с чувство, дълбаейки сякаш в търсене на злато, а после прави малки топчета от изкопаното, мислейки че никой не го е видял ?
И да, това не пречи дядото с зъбобилната мокра кашлица да е добър и мъдър човек, комшията с храчките редовно да дарява кръв или пари за сираци, а колегата да ви предложи безкористно за повишение.
Само че, дразни ?

Някой от "вредните навици" дори са се превърнали в икона на времето ни. Като цигарата след секс. В нормалния случай, и двамата са пушачи, та проблем няма, ала ако единият не е ?
Или ще си затрае, тихо дразнейки се ( оф тоя па, к"во ми се е разпушил ? ) или ще си каже, дразнейки партньора-пушач ( к"во пък толкова, една цигара ? ). А едва ли точно след секс, на някой биха му минали мисли до толкова възвишени, че да се поинтересува може или не може.
Това е пример хем за вреден навик, от който според зависи, може да страдат и двете страни, хем в досадна привичка, превърнала се в символ - за свобода, за разкрепостеност ако щете.
Я вижте, по филмите - та колко са горещите сцени, които не завършват с доволното смукване на дим ?
А всъщност, нито ако не мога да пуша, няма да правя секс, нито пък ако не правя секс, няма да пуша.
* тук се сещам за едно от наистина малкото умни неща, казвани някога от баща ми : "Ако след секс имаш сили да пушиш, то това никакъв секс не е било".
Горното е пример, аз самият нямам нищо против този навик - пък и по обективни причини, не съм се задържал достатъчно дълго около непушачки, че да ги дразня и тях.

Сега нека сменим ролите - сега Вие сте човека който не може да спира газовете си, независимо от обастановката, чопли задълбочено семки дори пред бюрото в офиса или пък настървено ровичка в ушите, носа и прочие дебри на тялото си.
Първи въпрос - усещате ли се ? Не, нали ? И това не ви прави всъщност лоши или с ниска култура - тъй щото навик е, нещо вкоренено с години, та често изобщо не се осъзнавате че го правите.
Второ - как се чувствате когато някой ви направи забележка за това ? Или направо и директно си ви нахлеби, защото за разлика от вас, е осъзнат и пълноценен простак ?
Тъпо. Тъй де, вече споменахме че дори не се усещате в повечето случай.
* хъм, е ако го правите съзнателно, май си заслужихте порицанието*
Пък и откъде накъде ТОЙ/ТЯ ще ви критикува, като в същото време си подсвирква по цял ден една и съща дразнеща мелодийка, скърца със зъби, или си събира планини от сополиви салфетки на бюрото ?
Разумните хора си замълчават. Неразумните подхващат безмислени, ожесточени, и имащи потенциал да бъдат безкрайни спорове.
Честно да си кажа, човек който няма поне един навик, който би могъл да се окачестви като дразнещ, май не познавам. Това че в повечето случай изобщо не ми правят впечатление, е друга работа.

А сега нека си представим свят без такива привички. Без хора джвакащи дъвки, и усилено забиващи клечки за зъби де що има пролука в устите си, без попръцкващи и похърващи люде, без такива който говорят малко по-силно, по-бързо и по-ентусиазирано от нормата, или пък мрънкащи си тихинко под носовете. 
Не е ли някак си прекалено стерилно ?
Та, ето - вече всички знаем за кофти дребните навици. И да си признаем - и ние ги имаме. Спокойно можем да продължим напред, и да не скачаме с викове следващият път, когато някой вземе, че ги прояви край нас.
И да сме едно малко стъпало напред към спокойствието и щастието ?
* да ме извинява колегата който от месеци тананика една и съща мелодия по цял ден до главата ми. От време на време не се сдържам и му се развиквам. Ама и аз човек :)





Тагове:   навици,


Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cloudoflove - Мен ме дразнят комшиите, че ходят да ...
24.08.2009 22:28
Мен ме дразнят комшиите, че ходят да се оплакват на домакинката, че пея фалшиво - ПРИЗНАВАМ. Също се дразня сутрин като ме будят с Камелия - Ти си, или там някоя от другите й "култови".. И това са най-дребните неща, които ме дразнят :))))
И все пак трябва да има и подобни, за да разнообразяват :)))
цитирай
2. анонимен - М О Л Б А
24.08.2009 22:29
Блога ми е нападнат от троли. Моля да го изчистите като представител на M.I.B. Като отплата аз ще Ви включа в блогрола си

Мартин Груев
цитирай
3. damnation - Ахахаха :D Абе то и аз редовно вия ...
24.08.2009 22:29
Ахахаха :D
Абе то и аз редовно вия под душа, ама засега не е имало оплаквания :D
цитирай
4. cloudoflove - Е и да има, едва ли ще спреш да го пр...
24.08.2009 22:30
Е и да има, едва ли ще спреш да го правиш :)))) Както и аз!
Поздрави :)
цитирай
5. damnation - Анонимен 2 - обърнете се към моде...
24.08.2009 22:31
Анонимен 2 - обърнете се към модерацията на блог.бг - като запазете коментарите/личните съобщения в който ви обиждат.
Не е нужно да ме слагате където и да било :)

Стефан Червенков
цитирай
6. damnation - cloudoflove - да, едва ли ще спра. Но ...
24.08.2009 22:32
cloudoflove - да, едва ли ще спра. Но гледам да ми е разнообразен репертоара, та току добавям по нещо - БТР, Сигнал, ФСБ, няколко песни на Bon Jovi и KISS :D :D :D
цитирай
7. анонимен - Това е един
24.08.2009 22:37
доста досаден и безсмислен постинг.
Няма ясна идея и позиция.
Мисля обаче, че например Гейтъра е един достоен блогър, който умело успява да задържа газовете си.
цитирай
8. cloudoflove - Те затова ти се радват:Р Аз пък им ...
24.08.2009 22:38
Те затова ти се радват:Р Аз пък им "натрапвам" моя музикален вкус, естествено като ме ядосат използвам по-агресивен стил :))
Та, то всеки си има навиците. Моите колеги си се оригват, обсъждат си пред мен спокойно своите "неволи" сред момичетата и т.н. Но на мен това ми е забавно и не ме дразни, има чар. Някои отстрани биха веднага негодували и какво ще получат - нова оригня, този път в лицето си (ROFL)
цитирай
9. damnation - trol4 боя се че съм дълбоко повлият ...
24.08.2009 22:38
trol4 боя се че съм дълбоко повлият от досадното Ви и безмислено съществувание.
цитирай
10. damnation - cloudoflove абе. . . то затова Ал ...
24.08.2009 22:40
cloudoflove абе... то затова Ал Бънди стана толкова популярен :)
цитирай
11. tili - Ами цигарата след sex
24.08.2009 22:49
си е продължение на удоволствието. Виновен за това е Хъмфри Богарт, но той си плати като умря на 56г. от рак. досадните навици за едни са очарователни за други ;-)))
цитирай
12. damnation - tili, да, понякога са очаровате...
24.08.2009 22:51
tili, да, понякога са очарователни...
ама само понякога :)
цитирай
13. lagrima - Сякаш ни е вродено да виждаме чуж...
24.08.2009 23:47
Сякаш ни е вродено да виждаме чуждите,вредни навици.И своите виждаме,ама си трайкаме..,нали уж се мислим за почти перфектни..
цитирай
14. kass - damnation
25.08.2009 00:00
и все пак пушенето след секс си е голям кеф...
Поздрави, естествено, че всички сме пълни с дразнещи навици...
цитирай
15. анонимен - Важно е да си клиширан.
25.08.2009 10:06
Истинските ТРОЛИ са комплексираните блогърчета. (Не мисля че има и не-комплексирани блогърчета, просто да си блогър, значи имаш комплекси и някаква трайна травма от първите 7 години).

Те изпитват нужда да споделят клиширани мисли с баналните си читатели.

цитирай
16. demoniceye - Приятелче
25.08.2009 10:07
Ако не бяхме такова безумно съчатание от дразнещи привичи и възвишени душевности нямаше да сме хора. :) А роботи.
цитирай
17. damnation - lagrima, това си е точно така :)
25.08.2009 10:08
lagrima, това си е точно така :)
цитирай
18. damnation - Касс, кеф е, не отричам :) Но пък е и ...
25.08.2009 10:10
Касс, кеф е, не отричам :) Но пък е и достоен пример за темата :)
цитирай
19. damnation - Анонимен - не знам. Все си мисля, че ...
25.08.2009 10:12
Анонимен - не знам. Все си мисля, че са комплексирани точно мазните самодоволни анонимници като теб, които дори не смеят да застанат зад думите си ?
цитирай
20. damnation - Демоник, това казвам и аз - би било ...
25.08.2009 10:13
Демоник, това казвам и аз - би било неистинско :)
цитирай
21. djgator - стеф
25.08.2009 11:20
Вредните навици, ако не се натрапват на околните са практически безвредни :)))
цитирай
22. damnation - ахаха, мдам :) Но има ако, а както ...
25.08.2009 11:24
ахаха, мдам :) Но има ако, а както знаем, има ли "ако" почва да мирише :)
цитирай
23. kalinkamarinova - Всичко с мярка!
25.08.2009 11:34
Е, никой не обича сутрин да го събудят с чалга или пък с друг отвратителен шум (дрелка,канго...) :)
Но винаги можем да сме по-толерантни, защото част от това че се дразним от нещо си е наш проблем и трябва да се справяме сами с него. А ако наистина харесваме човека с досадните навици, те спират да ни правят впечатление, макар и да ни дразнят у други хора. На някои дори им отиват (като псуването например):) Така че рецептата е: поемате дълбоко въздух и издишате бавно...няколко пъти. Ако не помогне, има и по-сериозни медитационни техники.:)
цитирай
24. malkiatprintz - Имаше един вид дългоиглести тар...
25.08.2009 15:45
Имаше един вид дългоиглести таралежи, които живеят на стада и единственият им начин да се топлят при зимна буря е цялата група да се сбие един в друг. Е, бодат се, но иначе няма да просъществуват...
цитирай
25. blagovestie - Ако искаме да се мотивираме да премахнем някои от
25.08.2009 19:05
вредните си навици, по-лесно би било, ако се поставим на мястото на другите ;)
Ама де ти такъв жест...
Докато не станем потърпевши от собствените си недостатъци - страшно се харесваме :)))
цитирай
26. inel379 - Да балансираш по ръба
25.08.2009 22:39
осъзнавайки, че човекът , дето те дразни с нещо дребно (!), е стойностен във важните неща, е въпрос на характер и на лична преценка.
Съвършените са другаде, не при нас, което не означава, че не трябва да се опитваме да работим по подобрението на собствения си материал.:)Чувството за хумор помага. То е готовност да погледнем към недостатъците /свои и чужди/с усмивка и да продължим напред, следвайки същественото. Понякога може и да не устоим на "изкушението", но това не е смъртен грях, защото /ако сме съвсем откровени/някои от посочените в поста неща са доста изнервящи.
Лека вечер и добро настроение желая!:)
цитирай
27. pnp5q - :)
26.08.2009 09:31
"Английский юмор - это когда дедушка храпит, а бабушка его не слышит. Потому что любит его." (С) Александр Пушной
http://www.youtube.com/watch?v=8H1cM1R3qHQ
цитирай
Търсене