Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2009 10:57 - Главните новини
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8943 Коментари: 28 Гласове:
15

Последна промяна: 26.08.2009 15:59


От доста време не бях гледал сутрешния блок по Нова - пък съм писал колко ми е гот да си започвам деня с Лорчето и Милен. Кефят ме тези хора, обаятелни са, имат чар.
Но тази сутрин останах втрещен - имат си заместник. Май от женски пол.
Не си направих труда да и запомня името, но честно, кой им дава трибуна на такива като нея, че им и плаща ?
В рамките на 20 минути, заместничката ( която разбрах, че е от Дарик радио ) успя да  грабне първото място в личната ми класация за "най-неприятен човек по ТВ". Груба е, не си прави труда нито да изслушва гостите си, нито да им задава кой знае колко въпроси - кара си свои, доста глуповати монолози и до там. Говори с диалект, използва жаргонни изрази в политическа дискусия ( ъх.. забравих че е монолог )  пък е и грозновата.
Странното е, че до колкото разбрах, много хора я харесват ?

Както и да е, явно няма да гледам сутрешния блок докато титулярните водещи не приключат с ваканциите си. И няма да слушам "Дарик".

Та, преглъщайки кафето набързо, си спрях телевизора и се заех с ровичкането из новините чак тук, в офиса - от няколко дена не бях чел новини, защото не искам да си развалям предваканционното настрение.

Ще замразяваме заплати и пенсии - каза Бойко. И много бързо започна с оправданията - какво да направя, оставили са ме без пари. Ама разбира се Генерале, то и като бяхте "баш ченге" други ви пречеха да ловите престъпниците, и като бяхте кмет, други ви пречеха да си вършите работата - та защо сега нещо да се промени и да не ви е друг виновен ?
* да, ясно е че предишните управници се оядоха като за последно, преди да ви предадат власта - въпроса е,защо не ги погнете тях, с въпроси какво значат "500 000 други приходи" ?
Показвайки селяшкия си манталитет, бат" ни Бойко отсича - "който иска да ме харесва ". Ми гаранция, че никой няма да те харесва съвсем скоро. А финансИвия министър Хер Флик още по-малко ще го харесваме.
Още едно-две такива изказвания баце, и надали ще си завършиш мандата, камо ли да те изберат за втори.
Разбира се, от замразяването на заплати и пенсии, няма да пострадат богатите. Няма да пострадат властимащите, нито огромната цифра ненужни васали около тях. Няма да пострадат и мутрите, нито "добре облечените бизнесмени". А бедния човек, който тук в БГ, явно има граждански задхължения, но не и човешки права.

Какво писах преди 3 месеца за цар Ивайло - царят Свинар ?..

Другата голяма новина кънтяща из мрежата е протеста на църквата срещу концерта на Мадона. Тук се раздвоявам - далеч не съм и фен на мацката, сещам се само за една или две нейни песни, които са ми харесвали.
Още по-малко съм фен на Църквата обаче. Тя е не просто мафия, тя е най-древната мафия, тази която е донесла нещастие на най-много хора в световната история, най-подлата и грозна организация.
И докато, поне по филмите, в западния свят има усмихнати, добродушни отци, правещи добро и помагащи на хората, нашите злокобни гарвани не правят нищо освен да прибират парите на миряните.
Сещам се за попа обслужващ един район по черноморието - всяка вечер шмърка бело, кара мерцедес, ходи по курви. И краде подаянията от 5 или 6 села.
Сещам се за попа обслужващ един западен Софийски квартал - алкохолик, побойник, редовно висящ по кварталните казина и опитващ се да прикотка малки момиченца.
Сещам се и за мой приятел, завършил семинарията - беше свещеник в една от главните софийски църкви. За половин година. После погнусен напусна и се хвана да работи. Говорили сме си по темата, та чул примерите ми, той каза - " нищо не знаеш Стефане. Просто нищо не знаеш".

Но, има малък проблем - Българската православна църква умира. Защото, докато западните са светли, успокояващи, всяващи радост и душевен покой, то нашите са мрачни, заплашителни, с изглеждащи нечистоплътни и злокобни в гарвановите си раса попове. Грачат, а не пеят. Заплашват, а не подкрепят.
Та нормално е, младите поколения да имат нужда от услугите им само за сватби, погребения и кръщенета - кой би търсил иначе утеха или вяра от тях ? А няма ли миряни, няма и помощи, които да се откраднат.
Та затова църквата ни става все по-пуританска, подскача при всичко което би могло да се разгледа като "богохулно" - правят си реклама. И сигурно има ефект.
За Мадона - църквата ми помогна, преди знаех че ще има концерт, сега благодарение на тях знам датата и мястото на събитието. Не бих отишъл, но знам.
А ето го въпрос, който не ми дава мира - има блек метъл и дет метъл концерти, на който се подпалват кръстове, разиграват се сцени с изнасилване на монахини, пикае се върху библии. Светата ни църква мълчи. Но грачи срещу Мадона.
Къде е разликата ? Първите групи се слушат от ограничен кръг от хора. Мадона е световна звезда, и лаейки против нея, няма как да не привлечеш внимание.

За финал - не смятам, че някой може да ми каже как, къде и на каква цена да търся Бог - а още по-малко смятам ,че трябва да плащам на някого за това.

Това са главните новини в ефира.




Тагове:   Мадона,   новини,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - prav si 4ove4e. . prav. . no tova za ...
26.08.2009 11:13
prav si 4ove4e..prav..no tova za carkvata mi haresa mnogo..., 4e e nai golqmata mafiq... saglasna sam s teb.... a ina4e bog ..go tarsi v sebe si... badi dobar 4ovek, pomaga6t, razbira6t..i samiq ti 6te se 4uvstva6 po dobre
цитирай
2. damnation - Изобщо не съм очаквал някой да се ...
26.08.2009 11:18
Изобщо не съм очаквал някой да се съгласи с това за църквите. :)
цитирай
3. анонимен - oooooooooooooooo za6to be 4ove4e. ...
26.08.2009 11:34
oooooooooooooooo za6to be 4ove4e..ama tova koeto pi6e6 si e to4no taka... za6to e osnovana tazi carkva..ami nali za da darji naroda v strah i pod4inenie..da skovava mozakat mu .i da ne mu dava da se razviva... znae6 kak e deistvala v srednite vekove... s po razli4nite hora i tqhnoto nestandarno mislene...s otkritiqta koito pravqt u4enite....govorim za carkvata kato instituciq...ina4e ..ima li bog...kade e toi..si imam drugi razbiraniq... az vqrvam v dobroto i lubovta...pravi li ti vpe4atlenie..edna vlubena jena kolko po oduhotvorena e, kolko e po krasiva, kak izla4va polojitelna energiq, kak se smee..i kolko e 6tastliva...eeeeeeee az vqrvam v tova...i si jiveq spored tezi prirodni zakoni ...nooooooo naistina ..ne 4e ti pravq kompliment..no sam saglasna s tova koeto si napisal... bqh ti spomenala , 4e zaradi tazi snimka deto si q slojil izbqgvah da te 4eta...no mi haresva kak razsajdavat ..tova e
цитирай
4. damnation - Да, за жалост това с църквата е така. ...
26.08.2009 11:37
Да, за жалост това с църквата е така.
Създадена да управява чрез страх.
Обещавам да си махна скоро снимката, че да ме четеш по-спокойно :)
цитирай
5. анонимен - pomisli malko. . . strahat stoi v ...
26.08.2009 11:43
pomisli malko...strahat stoi v osnovata na mnogo ne6ta..to4no taka se i upravlqva...kato se nasajda strah i pod4inenie... a v dne6no vreme umi6leno uni6tojiha i kulturata i ineleginciqta ni...ovcete ... stadoto se uprvlqva lesno./..tova e....kato se zamisli6 ne6tata sa mnogo prosti4ki..neeeeeeee ne mahai snimkata...prosto mi napomnq6 za edin maj...
цитирай
6. damnation - Ами. . . . не мисля, че църквата е н...
26.08.2009 11:44
Ами.... не мисля, че църквата е най-голямото зло. Но е зло. Като цяло.
цитирай
7. анонимен - ne v dne6no vreme. . ne e nai golqmoto ...
26.08.2009 11:52
ne v dne6no vreme ..ne e nai golqmoto zlo..ustoite ve4e sa i razklateni..otivam da piq kafe...do po kasni sre6ti...4ao ..pi6i..obe6tavam 4e 6te te 4eta..
цитирай
8. damnation - Приятно кафе :)
26.08.2009 11:56
Приятно кафе :)
цитирай
9. анонимен - :):)
26.08.2009 15:18
Има хора - харесват и грозни жени.Мадона да не е красива?Що се чудиш?
Проблема на първата дама даже не е диалекта, а нежеланието да зададе точния въпрос - щото някой случайно може да и отговори и ще стане конфуз.
Втората дама няма проблеми. Или поне не са от твоята компетенция.
Църквата ни е проблем от значение, далеч надхвърлящо рамките на Блог.бг.
А с финала се ми развали следобедното кафе, поръди което бях така многословна!:)
/сутрешните блокове са тема за много сериозен пост - би могъл да се захванеш по-издълбоко, без значение - колко красиви са водещите!Аз не ги гледам - понеже съм с "разклатени нерви" и ми вреди:):):)/
Приятен следобед и хубава вечер!
цитирай
10. merkator - Братле, за да харесваш Лора пред ...
26.08.2009 15:22
Братле, за да харесваш Лора пред Диана Найденова значи гледаш редовно турски сапунки! Барбито и миленка са като амеби в сравнение с Акулата :)))
цитирай
11. damnation - Тит :) Не съм убеден че те разбрах, ...
26.08.2009 15:25
Тит :)
Не съм убеден че те разбрах, ала...
Ако Първата дама е водещата - външният и вид слабо ме вълнува. Но при липсата на каквито и да е професионални качества, до някъде би било разбираемо какво прави в национален ефир, ако беше някаква страшна красавица. А тя не е.
Под втората дама .... това Бойко ли е ? Да, той няма проблеми. Надявам се, ние да нямаме за това че го избрахме.
Относно църквата и компетенцията ми - това е лично мнение, което изказвам. Компетенцията ми се простира до там, да ти оправя компютъра ако имаш нужда и си платиш. От там нататък - всичко е фантазия и свобода.
Ако всеки пишеше само неща, които са изцяло в компетенцията му, то блога би бил нещо крайно различно.
Съжалявам, че съм ти развалил кафето. Поздрави !
цитирай
12. damnation - меркатор, Лора ми е просто перфе...
26.08.2009 15:26
меркатор, Лора ми е просто перфектна за да ми започне добре деня.
Фен съм на шоковата журналистка, но тая акула ли е, цаца ли е, е толкова журналист, колкото и Албена Вулева :)
цитирай
13. анонимен - "Ако всеки пишеше само неща, ...
26.08.2009 15:47
"Ако всеки пишеше само неща, които са изцяло в компетенцията му, то блога би бил нещо крайно различно." - съгласна съм , но би могло да се спазва добрия тон и обективноста.Ако пишеш за това, което те вълнува искренно и с фантазия, дори да не си въпиющо компетентен, но си добронамерен - би променило доста атмосферата.Не визирам никого.
Говоря по принцип!
Поздрав!
цитирай
14. damnation - Никога не съм спазвал добрият тон и ...
26.08.2009 15:49
Никога не съм спазвал добрият тон и обективноста :) Късно ми е, да започвам :)
цитирай
15. анонимен - пробвай с обективността - никога не ...
26.08.2009 15:57
пробвай с обективността - никога не е късно:)
цитирай
16. damnation - Трудно е да си обективен, а и исти...
26.08.2009 15:59
Трудно е да си обективен, а и истинската обективност е мираж - защото ще бъде пречупена през личното мнение на всеки който се сблъска с нея - от тази гледна точка да не търся обективност.
цитирай
17. gothic - Ето това,
26.08.2009 16:21
за църквата и блек бандите кито свириха за две години в Бг го написах на две места, все в постинги за църквата и мадона. И се радвам, че не мисля само аз така. Пиар нема в Cradle of Filth и Dimmu Borgir, немаааа :))))
цитирай
18. damnation - Ама на Cradle по-бих отишъл, от к...
26.08.2009 16:25
Ама на Cradle по-бих отишъл, от колкото на Мадона. Което е аут ъф топик.
За толкова други неща сме на едно мнение gothic, що да не сме и за това :)
цитирай
19. анонимен - брат
26.08.2009 16:46
ти чак сега ли видя скучното създание,наречено водещ,на мястото на Милен и Лора?:)
от един месец не гледам телевизия сутрин заради нея...Сутрешното ми кафе е станало скучно :(
Иначе е симпатяга де,ама...
цитирай
20. damnation - напоследък не гледам много ТВ :)
26.08.2009 16:55
напоследък не гледам много ТВ :)
цитирай
21. cindy - Не си падам по сутрешни блокове,
26.08.2009 18:07
по Милен, по Лора и пр. Но тази Диана и на мен не ми хареса. Гледах й интервюто с Татяна Дончева и двете се раздумваха като някакви махленки. Диана започваше всяко изречение обаче с обръщението "Дончева,..." а не с "Ама..."

Беше поканила и някакви мъже, не помня кои и единият непредпазливо каза "Може ли да задам въпрос..." и тя го сряза "Вие сте тук за да отговаряте, въпросите задавам аз!". Направо като гестаповка на разпит! :)
Но няма да се съглася, че е грозновата. Не е красавица, но не е и грозна. Но освен заяждането и многословното дърдорене друго у нея не видях. После определено гледах да не попадам на нея, не ме кефи.
цитирай
22. malkiatprintz - Ето затова не гледам телевизия, а за ...
27.08.2009 02:29
Ето затова не гледам телевизия, а за Църквата – под всякаква критика. И едните, и другите са го подкарали през просото и не им пука.
цитирай
23. stefanni - -)
27.08.2009 20:55
За премиера не съм съгласна изобщо , но за църквата - напълно одобрявам мнението Ви . Тя в България не е морална и духовна опора , а просто поредната институция със съответните бройки за чантаджии , които нищо друго не умеят освен да пеят що годе добре и да пият / доста добре / .

За Лора и Милен - фенка съм на Здравей България още от времето на Коритаров , бях доста ядосана като го махнаха , но пък с Милен нещата си дойдоха по местата. Единстевния недостатък на Милен Цветков / а дали е негов - не знам / е това че дава трибуна на типове като МонДьо и Кулезич да ни "образоват" относно културата и добрия тон.
цитирай
24. damnation - Е, за премиера не очаквам някой да е ...
27.08.2009 21:00
Е, за премиера не очаквам някой да е съгласен, имам малко по-така политически възгледи :)
А за църквата... мани мани... :)
цитирай
25. stefanni - -)
27.08.2009 21:11
Напротив , доста хора биха се писали опозиция във форум като този ... по принцип е типична национална черта... да плюем по управляващите и в същото време да им се мазним докато имаме лична изгода от това ... тук не говоря нито за Вас , който не му симпатизирате от преди да дойде на власт , нито за мен , която пък му е почитателка още преди да стане кмет...
цитирай
26. damnation - Разбирам Ви. Е, нямате представа ...
27.08.2009 21:13
Разбирам Ви. Е, нямате представа колко се надявам да греша в преценката си :)
цитирай
27. stefanni - -)
27.08.2009 21:43
Убедена съм че е така ....- ))))))
А аз се надявам да имаме време и сили да оцелеем , докато се елиминират обективните причини за сегашното икономическо положение ... За да можем да оценяваме политиците само заради техните субективин качества и да ти съдим само за техните собствени грешки...
цитирай
28. damnation - Дано, наистина
27.08.2009 21:44
Дано, наистина
цитирай
Търсене