Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2009 21:08 - Екранни усойници
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3394 Коментари: 14 Гласове:
6

Последна промяна: 25.09.2009 22:27


Преди да започна с плюенето, искам да се похваля - другарят червен малоумник , главен герой на предишният ми постинг се опита да ми го върне - ЦЪК
* това ще ви отведе към много грозен, червен и пълен с петолъчки сайт, внимавайте !
Трогнат съм. Запушвал съм устите и съм оставял без да могат какво да кажат и доста по интересни, умни и можещи хора, но последният Сталинист е наистина смел. Не че има какво да каже, ала това е подробност.

Стига реклами, сега към отровата. Или екранните усойници. Ще започна от най-малко отровната към най-голямата гад.

1. Нешка ( Грешка ) Робева - поклон пред това, което е направила за българският спорт. Освиркване и оплюване за всичките и медийни изяви. Не съм чул тази жена да каже каквото и да било, дори когато се опитва да е мила, без да вкара нещо язвително и саркастично. Бабо Нешке, недей така ! Минаха годините, в които можеше да късаш нервите на млади момичета с психически и физически тормоз, пък бил той и за тяхно добро. Устата си, арогантна, високомерна, и явно не осъзнаваш че песента ти отдавна е изпята. Запази малкото уважение и почит, които си заслужила навремето, и си затвори плювалника - защото ако не си усетила, все по-малко стават хората, които те помнят за доброто минало, а не те оплюват за жалкото настояще.

2. Диана ( Цацата ) Еди-коя-си.
ГолЕмата журналистка. Хипер нападателна и велика, ако трябва да взима интервю от човек с IQ около пълната нула - кака ни Сашка примерно, Мишо Шамара, или Боян Расате. Същевременно, тихичка като мишка и готова да лиже задници щом говори с бат" цар Ивайло-Бойко или Болен Сидеров. Колко точно си добра и колко са безпощадни челюстите ти се видя най-добре в интервюто ти точно със Сашка - осемгодишният и син ти затвори устата точно с две невинни детски изречения. Смях се през сълзи.
Най-лошото е че бедният, затъпяващ и скучаещ народ ти се кефи - "щото преливаш от долнопробна злъч като най-изпадналите от тях, та си им някак близка.
Мечтая си за диалог с теб. За да ти бъде натрит носа от разхайтен, необразован и "неерудиран" юноша.

3. Патрашкова ( известна като личноста дала на народа ни израза " да ти го напатрашкат " ).
Лезбо-пиявица, примабалерина на гнусотията в печата, императрица на клюката и лъжата.
Повърхностна, плоска и прозрачна Гъска. С главно Г. Интересното е, че наистина си вярва че е голяма работа. Преди малко, не по мое желание я гледах в ВипДенс където е номинирана за танц-партньор на Милен Цветков, заедно с мис плейбойката и зъбатата Зара от Биг Брадър. Та, докато се обстрелваха с умнотии ( тъй щото има разлика във визията и годинките, но не и в нивото им ) тя изтресе :
" Вие не правите нищо, аз давам толкова много"
Какво даваш бе бабче ? На 16 години си публикувах първата статия в жълт вестник, взех си и първия хонорар, че ми поискаха и втора, и трета. А далеч не съм вундеркинд. Какво си дала ? Злъч ? Омраза ? Лъжи ? Интриги ? Дърто дупе на лезбо-партньорката ти ?
Всички видяхме точно колко долно създание си, когато стана случката с "обърканата" картина. Плюеш срещу това, но всъщност и ти си от иконите на чалга епохата, във сбърканата мутрофонска приказка, играеш грозната стара вещица.

Интересно ми е, защо повечето зрители си умират от кеф, следейки изцепките на изброените, а и някой неспоменати ефирни усойници ? И какви хора трябва да сме, за да ни привлича долното, двуличното и грубото ?

Оставям ви с тези въпроси, и ви желая хубава вечер - ваш критикар, Damnation :)



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mitternacht - ...
25.09.2009 21:18
тоя, комунягата, голям образ.Нищо чудно да е трол, толкова неграмотен реален човек надали има, освен ако действително (да де, ако е реален няма начин да не е с..) има психически проблеми, горкото момче.
цитирай
2. damnation - А кефи ме. Христовия войн ми е на п...
25.09.2009 21:20
А кефи ме. Христовия войн ми е на първо място в класацията за лунатик на годината, ала не мога да отрека че и комунягата е ... духовит.
цитирай
3. damnation - а, чак да ги мразя - не си хабя толкова ...
25.09.2009 21:35
а, чак да ги мразя - не си хабя толкова лесно емоциите, за разлика от времето, явно :) Но пък по-жълто нямаше как да го напиша, гледам котира се - дай и аз да се хвана на хорото :)
По принцип избягвам и телевизията, и печата - само новините гледам. Пък по радиото - музичка, да Патрашкова и Дидка наскоро ми се набиха в полезрението.
Не става ясно от коментара ти, съгласен ли си в крайна сметка, или не ? Приемам че си, все пак аз съм винаги прав :D
Веско / Гатора / е нужен и полезен за блога по един или друг начин. Въпреки че, се случва да имаме различия във възгледите - MiB също :) Поне докато модераторите не почнат да си гледат малко повече работата ( което май включва и изтриване на този ми пост ? )
Поздрави :)
цитирай
4. анонимен - Влизам само
25.09.2009 22:22
за да помоля следващия път, когато даваш подобни връзки, да предупреждаваш!С зелена точка ли, с оранжева ли - както искаш!Ония с часовата истина ми изгориха телевизора, сега за малко да остана без лоптоп /и той е старичък - немотия/!!!:)))
По повод усойниците, няма да призовавам към толерантност и великодушие - не заслужават.:)
Дано не те надушат еманципантки /може и без "н"/!Че то и без друго добрият тон в Блога нещо е пресипнал!
Спокойна нощ!
цитирай
5. damnation - Леле, извинявай, ще се поправя. . . ...
25.09.2009 22:24
Леле, извинявай, ще се поправя... :/
Спокойна нощ и на теб ! :)
цитирай
6. djgator - nalik
25.09.2009 23:17
Момче, не обяснявай на Стефан - аз какъв съм! Той ме познава много повече от теб! Спри да плюеш срещу мен.
цитирай
7. damnation - nalik, с риск да се разочаровам, ...
26.09.2009 11:34
nalik, с риск да се разочаровам, последния коментар не беше за този пост, нито за писещите тук. Ако си в настроение, прочети предишния ми постинг :)
цитирай
8. анонимен - абе ей,damnation
26.09.2009 16:03
зЕми да се подстрижЕш и престани с тая упадъчна музика!!!
Не отиваш на добро,момче,не...ааа
ха ха ха
цитирай
9. pnp5q - отлично! :)
28.09.2009 12:41
но за номер 3 има и други подходящи номинации - Люба Кулезич например ;)
цитирай
10. damnation - О, има. . . не претендирам за изче...
28.09.2009 12:42
О, има... не претендирам за изчерпателност :)
цитирай
11. анонимен - усмихни се
01.10.2009 17:00
Влизам тук за да се посмея, а ти се ядосваш и критикуваш. Такива хора ще има винаги. Вече е по-лесно да се ядоса човек, отколкото да се усмихне. Ако не намериш на какво или защо, поне на човека до себе си. Аз така правя. Усмихни се и напиши нещо весело, че да се усмихнем и ние.
цитирай
12. анонимен - Мога да добавя още една персона с ...
16.10.2009 13:21
Мога да добавя още една персона с характеристиките на горепосочените "хубавици" - Люба Кулезич. Би ми било интересно да чуя мнението ти за нея.
Поздрави. И успех.
цитирай
13. damnation - Абе слушал съм много за нея, но така и ...
16.10.2009 13:24
Абе слушал съм много за нея, но така и не съм я гледал, че да имам мнение.
Както се казва - времето е наше, и тя ще ми попадне в полезрението :) Поздрави
цитирай
14. анонимен - eiGdvNaNATXjoHYbC
03.06.2011 18:26
Now I know who the baniry one is, IВ’ll keep looking for your posts.
цитирай
Търсене