Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2009 17:10 - Блестяща идея за риалити !
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3715 Коментари: 18 Гласове:
16

Последна промяна: 13.10.2009 17:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
След като имаме какви ли не други риалити формати, крайно време е да се пусне и "Кой иска да стане политик". Или "Стани Депутат ! " - не съм убеден кое заглавие е по-вървежно, може да се гласува за това.

При набиране на достатъчно желаещи, а такива ще има, се организира първоначална отсявка - хора под 30 години вън, хора с прекалено чисто или напротив досие - вън, прекалено привлекателните или грозните - вън. Следва вторичен кастинг - изриват се честните, трудолюбивите, идеалистите, вярващите, прекалено волевите, индивидуалистите.
На третия и финален кастинг се тестват способностите им да плямпат измислици-премислици, да обещават и да измислят неубедителни извинения.
Би могло да се помисли и за блиц-словесни двубои, в които кандидатите се плюят и си изкарват един на друг мръсните ризи.

Самото шоу ще се състои от забавни игри - " Продай предприятието"; " Как да се нагуша повече" или " Най-тъп законодател", игри в които ще се гони личен резултат, защото играта в отбор не е важно за бъдещите политици качество.
Интересна особенност на шоуто ще е че отпадналите няма да се гонят, а ще се запазват в резерв за следващите сезони - рано или късно, все ще ги изберат.

Може дори да има регионални суб-съзтезанийца, все пак за да се изберат всичките му там депутати, министри, посланници и друга паплач, трябва да им се отдели 24/7 ефирно време, без рекламни паузи.

Така ще си спестим ненужните нерви, погубените надежди и жалките постъпки по време на сегашните изборни кампании.
А крайния резултат надали ще се промени !

Ваш шоу продуцент : Damnation



Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kapricia - :о)))
13.10.2009 17:18
Аз може ли да се кандидатирам за "зъл език" - коментатор, понеже за участник май ми липсват качества? :о)))
цитирай
2. damnation - Прочети изискванията за работа ( ...
13.10.2009 17:19
Прочети изискванията за работа ( постинга ми за екраните усойници ) - ако смяташ, че отговаряш, прати ми CV :)
цитирай
3. gothic - Втората
13.10.2009 17:28
идея за риалити днес. Подкрепям я, както и първата :)))
цитирай
4. damnation - Пламене, крайно време е да дадем на ...
13.10.2009 17:28
Пламене, крайно време е да дадем на света нови риалити формати, стига сме крали чуждите :)
цитирай
5. gothic - Ijebfq
13.10.2009 17:32
Я погледни и при vagro. И неговото предложение кърти миФки :))))
цитирай
6. damnation - Е, че как, аз бях първия който го п...
13.10.2009 17:35
Е, че как,аз бях първия който го подкрепи, няма да си правим калташки номера продуцентите я :)
цитирай
7. kapricia - :о)))
13.10.2009 17:40
Видях аз поста за посестримите-усойници, ама и там май не се класирам. Нито съм лесбийка, нито отровна... Жалко! А така ми се искаше да се видя в ролята на Лошата!... :о)))
цитирай
8. damnation - Хубу де, то хората целите си роди и ...
13.10.2009 17:42
Хубу де, то хората целите си роди и бивши класове прекараха през ТВ екрана, аз за една съблогърка ли да не намеря място ? :)
цитирай
9. gothic - Да бе, верно...
13.10.2009 17:47
не става дума за каляне, по-точно за...съвместяване нна усилията мей би :))))
цитирай
10. damnation - Че то едното шоу не може без другото ! ...
13.10.2009 17:50
Че то едното шоу не може без другото ! Какво мислиш ще подтиква хората да ходят в RIP Brother ако не моето шоу ? :)
цитирай
11. gothic - Има,
13.10.2009 17:53
има логика...абе направо си си прав :))))
цитирай
12. damnation - А това ще е само началото на глобална ...
13.10.2009 17:55
А това ще е само началото на глобална медийна империя ! :)
( звукови ефекти - зловещ смях и драматично звучаща гръмотевица )
цитирай
13. cefulesteven - Ами време му е и на това. То така и така ...
13.10.2009 17:58
Ами време му е и на това. То така и така се разиграва, но поне да е лицензирано, да е поне според правилата на радиото и телевизията..."Правила ли казах?" в един от кръговете, за да е по-риалити, ще спечели много точки този който смени правилата, тъй както му е на него угодно, а и убеди повече от зрителите следяли до този момент предаването, че това са правилата на играта от самото начало.
цитирай
14. damnation - Няма как да съм по-съгласен с теб, ...
13.10.2009 18:00
Няма как да съм по-съгласен с теб, адаш. Светът е узрял за нов риалити формат !
( та чак презрява вече този наш свят )
цитирай
15. cefulesteven - Няма как да съм по-съгласен с теб, ...
13.10.2009 18:19
damnation написа:
Няма как да съм по-съгласен с теб, адаш. Светът е узрял за нов риалити формат !
( та чак презрява вече този наш свят )


Сещам се и за други риалити - формати, в които също има хляб:

"Как се прецаква клиент"

Първи сезон: Магазинерката която в ефир предаде как е прецакала най-много клиенти, печели.

Втори сезон: Собственика на автосалона.

Трети, четвърти, пети...десети: адвокат

единадесети...и т.н...докато се завърти кръга

и останат само най-големите майстори за решителния двубой:

"Всеки прецаква всеки!":)))

Това ще е обаче в по-далечно бъдеще, защото има слабости, първо да мине твоето с политиците:)))
цитирай
16. damnation - Да, пък и нека не пренасищаме пазара ...
13.10.2009 18:21
Да, пък и нека не пренасищаме пазара - трябва да се запази интереса на жертвите, пардон - зрителите.
цитирай
17. zaw12929 - Боже и защо е всичко това. Момичето ...
16.10.2009 16:11
Боже и защо е всичко това. Момичето ли Ви остави, а сте грамотен ( щом пишете постинг) имате приятна външност, млад сте! Не ставайте политик! Оставете ги или дайте конкртни факти, защото заводите отдавна са продадени или съсипани. Забравете го! И по лошо ще става, ако така продължаваме да си мразим държавата и да я даваме на чужденците в ръцете!
цитирай
18. damnation - Но аз не искам да ставам политик, ни ...
16.10.2009 16:13
Но аз не искам да ставам политик, ни най-малко :) А просто да режисирам шоуто :)
цитирай
Търсене