Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2009 19:02 - Сайта който дава награди
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4271 Коментари: 15 Гласове:
9



Нека започна отдалече. Както може би знаете, aз съм невероятно любопитен. Добре че не съм котка, иначе щяхме да сме се сбогували доста отдавна. Освен това , имам и доста свободно време ( свободно е разтегливо понятие всъщност ) да си ровичкам из интернет.
И аз разбира се, го правя.

Така попаднах и на сайта
www.xes.bg - или по-скоро на бета версията му. Заинтригуван от свежия дизайн и от логото " Просто бъди себе си ! " взех та се регистрирах.

Идеята на сайта е проста - социална мрежа, изцяло на български, напълно безплатна и предлагаща всички екстри
за които може да се сетите.
Чат и напълно безплатен видео чат, възможност да използваш html в направата на личната си страница, игри, създаване на "Групи" и "Събития", търсачка свързана с facebook, google и twitter. Форуми и възможност за водене на блог. Доста добре, казах си.
Има възможност да създадеш и гласуваш в анкети, а поне менюто загатва че в бъдеще ще има и нюз страница, и страница с обяви за работа, и кой знае още какво друго !
Освен всичко останало, създателите на сайта предлагат и възможност да спечелиш награди - техника, пътувания, почивки - отново, без да пращаш смс-и или да купуваш дадена стока, просто за това че си там, в сайта.
"Да, да" казах си, като в известната реклама.
Въпреки че сайта е в демо версия,  всеки ден има промени, от време на време се срещат и бъгчета, се задържах. В началото, признавам си , предимно заради вградения чат - позволяваше ми да общувам с любимата от работното ми място (в компания вманиачена на тема сигурност и затова забраняваща използването на skype, icq и дори facebook ).

След като така и така бях вече там, пуснах няколко теми в блога, създадох група, тествах няколко игрички. И си привиках няколко другарчета, колкото да не ми е скучно.

Каква бе изненадата ми, когато седмица по-късно, хората отговорни за създаването на сайта се свързаха с мен, за да ми съобщят че заради приноса ми към сайта и активноста ми, печеля награда - романтична вечеря за двама в луксозен столичен ресторант !
Честно казано, не повярвах в началото.

Момчетата се понтересуваха от къде да дойдат да ни вземат с любимата - което бе първата, но не и последна, приятна изненада. С луксозен автомобил бяхме закарани до ресторант 
"Капитан Кук" в центъра на столицата. Момчетата от сайта ни оставиха насаме да се насладим на романтичната вечер, на хубавата храна, приятната атмосфера и любезния персонал който бдеше да изпълни всяко наше желание - почувствах се малко като в американска комедия, в която фермерско момче изведнъж попада в елита, особено докато се чудех за какво се използват всичките тези прибори и какво да поръчам.
Не мога да не похваля
и ресторанта - приятна атмосфера, невероятно богато меню и вкусна кухня ( от управата на заведението ни предложиха микс от специалитети за да можем да усетим пъстротата и богатството на менюто от морски деликатеси ) както и доста дългата листа с вина . И наистина страхотното суши, най-доброто което някога съм ял.

След вече
рята, бяхме изпратени с усмивки и закарани отново до вкъщи - няма как да не се изфукам, почувствах се важен, значим, VIP пък било то и за няколко часа.

Магията на подаръците не свърши тук - седмица след мен, момиче регистрирало се в сайта спечели огромен плазмен телевизор - отново, просто за
щото е там и има късмет.

Така че, нямаше как да не напиша ревю и да не препоръчам този сайт - макар и все още в бета версия, той е свеж, с много опции, удобен за използване и примамлив.
А и
късметлиите могат да спечелят страхотни награди.

Ето няколко снимки от романтичната вечер :
image
image
image



Тагове:   дава,   награди,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Има ли тролове в тоя сайт?
09.11.2009 19:12
Прилича ли на блог.бг?
цитирай
2. damnation - Не - блог функцията е слабо застъ...
09.11.2009 19:13
Не - блог функцията е слабо застъпена, по-скоро под формата на личен дневник. Поради това а и факта че е бета версия, не мисля че има други тролове освен мен.
цитирай
3. pegas08 - Дай боже,
09.11.2009 20:37
всекиму!
цитирай
4. damnation - Дай боже :) Една плазма би стояла ...
09.11.2009 20:38
Дай боже :)
Една плазма би стояла много добре в хола ми, за жалост надали ще съм чак такъв късметлия - два пъти да спечеля :D
цитирай
5. punkass - Регистрирах се, излежда ми инте...
09.11.2009 21:55
Регистрирах се, излежда ми интересно, дано вниманието ми се задържи ;))
цитирай
6. damnation - даже ти предложих приятелство :)
09.11.2009 22:18
даже ти предложих приятелство :)
цитирай
7. djuliasno - sushiiiiiiiiiiiiiiiiii o_O :PPP
09.11.2009 23:15
sushiiiiiiiiiiiiiiiiii o_O :PPP
цитирай
8. malkiatprintz - Хех. . . интересно звучи, дано да ...
10.11.2009 04:49
Хех... интересно звучи, дано да остане така :)
цитирай
9. damnation - Суши я :P С уасаби и териаки сос :P...
10.11.2009 09:59
Суши я :P С уасаби и териаки сос :P
Малки принце, дано :)
цитирай
10. mamkamu - Ха!
10.11.2009 18:32
Тия знаят, как да си правят реклама!

Радвам се за теб :))
цитирай
11. damnation - Да, евала за което на момчетата :) ...
10.11.2009 18:33
Да, евала за което на момчетата :) Дай боже всеки му някаква печалба от някъде - независимо малка или голяма, кара те да се чувстваш добре :)
цитирай
12. djgator - Стеф
10.11.2009 21:46
Крайно време беше , нещо свястно да се появи във БГ виртуала!! Поздрави! :)
цитирай
13. damnation - В БГ виртуала има възможност да се ...
10.11.2009 22:30
В БГ виртуала има възможност да се появят много свестни неща, не само едно - дано скоро станат факт :)
цитирай
14. prado - А стига, бе, имало и готини бизне...
13.11.2009 12:53
А стига, бе , имало и готини бизнесмени!
Поздрави!
цитирай
15. damnation - Ами, евала, да :) Нещо повече от ...
13.11.2009 21:21
Ами, евала, да :)
Нещо повече от новаторско в българските онлайн среди е да третираш юзърите като нещо повече от глупаците дето кликат и ти носят стотинки :)
цитирай
Търсене