Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2009 10:44 - Две вести от вестника
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2387 Коментари: 9 Гласове:
8



Отдавна не бях правил това - да коментирам новини от пресата. Пък ми доставяше удоволствие, ала смазващото количество работа ме възпираше. Днес обаче ми е нещо крайно не-работно, та вълната от малоумници прецакали нещо по компютрите си, защото са пипали където не им е работата, ще почака.

Първото което искам да коментирам, е градоустройственото решение за Студентски Град. На кратко, той ще бъде обграден с ограда, достъпа до него за не-студенти ще бъде ограничен, дискотеките и клубовете - прогонени.
Това означава, че вечерите ми на алкохолен погром в "Маската" и "Строежа" ще останат само като спомен от миналото. Че похапването на "кучешки" дюнери на "Манджа Стрийт", докато чакам първите градски автобуси няма да се случва повече. Че събуждането с махмурлук в незнайна студентска квартира, и измъкването по терлици да не ме гепи домакина на общежитието, ще бъда забравено като вариант.
За мен и за всички други, и докато аз не практикувам горните спортове от доста време, то за много хора това ще е загуба.
Защото в момента Студентски Град е място за купон. За танци. За прекаляване с алкохол и дрога. За бърз секс.

Тази промяна значи и че мутрите от София и околия, ще трябва да си намерят друго място за разтуха. Че много пласьорчета ще имат сериозни проблеми, чудещи се дали да се борят с новите затегнати правила и контрол, или да си рискуват дупетата, местейки се на нова, чужда територия. Че безкрайно надутите наеми на частните квартири в района ще спаднат, поради липса на интерес.

Иначе звучи добре - спокойствие, чистота, безопасност, млади интелигентни хора заместващи сегашните банди тролове и орки. Библиотеки, вместо чалгатеки. Студентски столове, вместо заведения за бързо хранене. Спортни зали, вместо мутренски фитнес салони. Както са студентските градчета по целия цивилизован свят.
Харесва ми ! Само се чудя, познавайки доста студенти, няма ли да се наложи да си импортираме от някъде и нови учащи, можещи да виреят в тези условия ?

Втората новина е малко или много банална. Кримка, с фатален край, и главни участници - няколко от лилавите на цвят примати, наричащи се роми, които по една или друга причина трябва да търпим,и да се правим че приемаме като хора ( и усещам как при тези редове гантрий почва да позеленява от бяс - да знаеш пич, специално за твое удоволствие гледам да съм чак толкова краен, че да имаш и ти теми за писане ).
Група от братята роми, тръгнала да обезкостява останките от старата захарна фабрика в София - за тухли, арматурно желязо, и каквото там друго може да се чопне. За тяхна жалост, взели та срутили една от носещите стени. Резултата - срутил се покрив и двама лилави по-малко ( добре де, прекалявам ).
Както е обичайно, за всеки случай в които някой от тях е пострадал по една или друга причина, веднага се е събрала тълпа от около 200 протестиращи, която се разпръснала чак когато осъзнали, че събратята им са загинали предимно поради собствената си глупост ( а те няма как да повдигнат обвинение срещу покрива за нетолерантност, и да изкрънкат някой лев ).
През сълзи родата на единия загинал обяснява пред журналистите как имал седем деца, та затова крадял.
Ами. Аз нямам седем деца - нямам финансови проблеми. Лесно е ?

Тук се чудя, до кога криминалната страница на повечето вестници ще е покрита само и единствено с ромски изцепки ? Дори и това да е нечия манипулация, нарочно да не се пише за българи или турци, или да речем - албанци нарушили законите, все пак тези престъпления са се случили и са били извършени. От мангали. До кога ще ги търпим, когато никой по света не го прави ?

Ваш радващ се че е петък, Damnation




Тагове:   две,


Гласувай:
8



1. chara - Проблемът с ромите,
20.11.2009 10:49
не само с престъпността, а и със сегрегирането, сепарирането, неграмотността им, тепърва ще ни се стовари с огромна сила върху главите ... ама ще е късно, струва ми се!
Защото това не са неща, които се решават с показни акции или екшън планове ...
цитирай
2. damnation - Още по-малко с показно срутване на ...
20.11.2009 10:50
Още по-малко с показно срутване на две бараки и вкарване на две циганета в университет. Да, за жалост най-лошото предстои.
цитирай
3. punkass - И ще затворят Маската и Строежа?! ...
20.11.2009 12:12
И ще затворят Маската и Строежа?! Покрусена съм...
цитирай
4. damnation - туй е за ваше добро бре, студенти :)
20.11.2009 12:15
туй е за ваше добро бре, студенти :)
цитирай
5. punkass - туй е за ваше добро бре, студенти ...
20.11.2009 13:21
damnation написа:
туй е за ваше добро бре, студенти :)


Аз съм задочно и живея ДО Студентски град ;) и това са единствените заведения, в които стъпвам уикенда, а ако ги затворят не знам...


Колега, не вярвам да е добро и за теб това ;)))
цитирай
6. mamkamu - :)
20.11.2009 13:23
Всъщност, що не вземат да оградят цяла София? Не бе -България :)

Каква ще е оградата? Телена ли :)

Не знам дали изпълнението на целия тоя проект няма да е незаконно. Щото я си представи, че имам земя там. Как държавата ще ограничава свободния достъп до имота ми чрез някакви огради?

За циганите верно попрекали. Мнението ми е такова, не защото съм голям привърженик на политическата коректност, а щото си мисля, че ако ти бе отрасъл във Факултето щеше да си същия като тях. И аз, де :)
ЛИлавия цвят тук няма никакво значение.
цитирай
7. damnation - А, аз съм стар и семеен вече, не ходя ...
20.11.2009 13:29
А, аз съм стар и семеен вече, не ходя по кръчми :)
цитирай
8. damnation - mamkamu, и аз се чудя как ще го изп...
20.11.2009 13:31
mamkamu, и аз се чудя как ще го изпълнят точно това със Студ.Град така че да е законно. Но на власт е Батман, той може всичко...
За циганите прекалих с ясната цел че току-виж по бруталния език предизвика повече реакция, от колкото сухото споменаване.
цитирай
9. noncho - Хм
27.11.2009 09:54
Силно се съмнявам студентски град да успее да се преустрои така, според мен отдавна са изпуснали питомното там... Само едно не знам - като тръгна на концерт в Христо Ботев или Зимния ще минавам ни през КПП :)
А за циганите няма какво... т.е. или добро или нищо.
цитирай
Търсене