Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2009 10:46 - Време за промени
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2532 Коментари: 15 Гласове:
12

Последна промяна: 01.12.2009 22:53


Това не е статия. Това е пост, личен, дневничен. Не е задължително да го четете, още по-малко пък - да го коментирате.
Реших да направя някой промени в живота си, и вдъхновен от опита на nepusha да си водя онлайн дневник.
Прости неща.
Да спра цигарите
Да намаля драстично кафето
Да сваля някое кило

В момента пуша между половин и една кутия на ден.
Пия три или четири кафета.
Тежа доста нескромните дори за моята структура и ръст 105 килограма.

Ще е тежко...


Равносметката за днес :
6 цигари, запалени по-скоро от нерви и изгасени след 3-4 дръпки. Все пак - 6 цигари
Едно кафе

Препечена филийка с шунка за закуска
Кисело мляко Активия с мюсли за обед.
След кратък размисъл и питка с кебапче към обяда.
Черен чай с лимон
Малка порция мусака ( около 150 грама ) с филийка хляб за вечеря.
Мандарина и шоколадов бонбон за десерт.

Физически усилия - около абсолютната нула.




Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. doriana - Няма да коментирам! ;)
01.12.2009 10:49
Няма да коментирам!
;)
цитирай
2. punkass - Леле, че много пушиш. . . Спри ги, че ...
01.12.2009 11:10
Леле, че много пушиш... Спри ги, че после ще има да даваш по 5-6 кинта за кутия..
По 2 кафета на ден ако намалиш ще си 6 точки.
Килограмите и мен ме тормозят, но нямам волята да ги сваля... а са само 2-3 отгоре :/

Направи го, за да нахъсаш и мен! ;))
Успех!
цитирай
3. tili - Подранил си
01.12.2009 11:13
малко, но не много. Тези решения пбикновено ги взимам около Нова година ;-)))
Пожелавам ти успех !!!
цитирай
4. noncho - Ехааа :)
01.12.2009 11:20
Не е лека и твоята( не че знам де, не пуша и никога не съм тежал повече от 60), но с повече воля и усилия се получава. Успех!
цитирай
5. sisithebest - ох,
01.12.2009 16:11
и аз се извинявам, че коментирам, но...
моля те не спазвай и начина на nepusha :)
от време на време го следя, интересно ми е, не питай, и ми се струва, че всъщност пуши повече... всъщност от време на време е ок, ама по някога си пуши даже и повече :)))
Давай и по-добре да се справиш с промените, които искаш :)))
цитирай
6. mamkamu - Ох!!!
01.12.2009 19:01
Не знаеш с какво си се захванал, човече :)

Спорт или диети? А?
цитирай
7. анонимен - Предпразнично не е за промени. :)))
01.12.2009 19:25
Кафетата и цигарите не са чак толкова много. Ако ти пречат на машинката, намали ги, но не се лишавай от дребните удоволствия. :)
Като забранят да пушим по заведенията и увеличат цигарите още малко, всички ще ги намалим. А за килограмите - с колкото се чувстваш добре, без да ти вредят на здравето, толкова трябва да тежиш. :)
цитирай
8. damnation - mamkamu, с диети, че за спорт време ...
01.12.2009 20:40
mamkamu, с диети, че за спорт време никакво...
цитирай
9. galatceq - :) uspeh v na4inanieto, struva si
01.12.2009 22:02
:) uspeh v na4inanieto , struva si
цитирай
10. анонимен - ми ти си цар тогава с тая половин кутия,брат
02.12.2009 09:50
т'ва за мен си е живо въздържание.Добре,че поне с килограмите нямам проблеми...
Успех!
Стискам палци и ще следя развоя на събитията.
Бай дъ уей,имам една електронна цигара,която не ползвам вече - мога да ти дам да поекспериментираш с нея:)Аз се тормозих три месеца,хахаха
цитирай
11. damnation - хехе, мерси
02.12.2009 10:08
хехе, мерси
цитирай
12. min11hetep - Да споделя опит? ;)
02.12.2009 19:47
Отслабването
без усилия ми стана,
щом махнах хляба,
бисквитките
и шоколада -
с плодове
и зеленчук
ги замених,
пържоли,
сиренА, филета...
Киселото мляко
също ме засища,
щом му сложа
трици от пшеница.
С вода студена
се разрежда
и кафето,
и цигарата поредна... :):):)

Успех! :)
цитирай
13. damnation - Хехе, мерси :)
02.12.2009 20:46
Хехе, мерси :)
цитирай
14. анонимен - Здрасти!
04.12.2009 19:59
Диетата, която си почнал :))) едва ли ще даде резултат. Действай яко със спорта и физическото натоварване! Все ще намираш по половин-един час два-три пъти седмично за фитнес или тичане в парка с любимата. Успех!
цитирай
15. damnation - Мерси :) Ами. . . преди време и аз не ...
04.12.2009 20:38
Мерси :) Ами... преди време и аз не знам защо инвестирах в ски-тренажор и велоергометър, които събират прах и заемат място... може би ще пробвам да издухаме прахта от тях за начало :)
цитирай
Търсене