Блогрол
Постинг
15.02.2010 08:30 -
На какво ни учат рекламите ?
Реклами. Заливат ни от всякъде, няма спасение от тях. И понеже ( както всеки полу-умен човек и сам може да осъзнае ) българските светила в тази област са доста глуповатички, човек може да научи много удивителни факти, гледайки реклами.
Може да разберем, че вкусът на нашето детство е бил този на евтин и скапан соев колбас. И явно ни е харесвал, по неразбираема причина, защото на старите си детски снимки сме запечатали погледа и усмивката на току-що употребил тревоман, които придобиваме щом захапем салама.
Разбираме, че каквото и петно да има по дрехите и завивките ни - кръв, кетчуп, сперма, нефт, то от някъде ще изкочи Мария и ще ни го изчегърта.
Разбираме, че бирите са за всеки, на една ръка разтояние, хората сбират, и нашшшшето котенце ще ни ги носи цял живот, въпреки че, мъжете знаят защо. И че редовно ни цакат с топла бира и с нищо друго...
Учим нови факти за цикълът при дамите - ако те са хилави, русоляви и носят очила, то по една седмица всеки месец от гениталиите им тече синьо желе. Крилцата на дамските превръзки са майстори в лова на това желе.
Разбираме, че за да ни е сладка мастиката, трябва пред нас да се веят пластмасовите цици на Мара отварачката.
С гордост разбираме, че "Флирт"-а който сме гаврътнали снощи, ни е направил майстори, защото е част от игрите за напреднали. Аз самият съм олимпиец, а не просто напреднал, в играта - " Изпълзяване изпод масата и ориентиране в местноста". Играя след всяко прекомерно флиртуване с бутилката...
Рекламата на новия Бай Брадър ни учи, че жените ни трябват само и единствено за да спечелим кола, апартамент и многоцифрена сума. Иначе - да стоят по далече от нас. И тук е времето за малък спойлер - жени, вие можете да осъдите умните мозъци, стоящи зад тази реклама - това е чист и изклистализирал сексизъм. Спомнете си за нашата сънародничка, която одруса здраво Каменица в европейския съд за умнотията им със "Спасете мъжа ! ".
От рекламите разбираме също така, че дядовците със зъбни протези набиват само сурови моркови, а бабите - ябълки и ядки. Че от вафлите им скача до толкова кръвната захар, че почват да говорят на "пич". И че ако не използвате ADSL услугата на БТК, някоя особено бойна Шаолин бабка ще ви срути блока.
От огромна част от рекламите, независимо дали рекламирания продукт е храна, услуга, химически препарат или погребална агенция, струи секс. Не просто струи, а даже пулсира, облъчвайки ни, карайки ни да го правим все повече и повече, с жената, с комшийката, с колежката, с бабата от отсрещния блок, с козичката на село ( стоп, забравете козичката, че току-виж Бриджит Бардо каже, че сте нехуманни ). И същевременно, въпреки че доброволно приемаме и предаваме целият този секс ( който сам по себе си, не е нещо лошо ) се чудим защо децата ни се прое***** на 12, домовете за сираци се пукат по шевовете, боледуваме от болести предавани по полов път толкова често, колкото и от грип, а 20% от младите мъже с гордост и широка усмивка заявяват " Ама аз гуми не ползвам, то от веднъж нищо не може да стане ".
Понеже, независимо дали се моля на Бог, Аллах, Кришна, Луцифер, Тор или Аполон, рекламните гурута в БГ няма да поумнеят ( или грешка, те пари правят, така че са умни - морал им трябва ) и да се променят, мога само горещо да се надявам, че някой ще измисли уред който "яде" реклами, поглъща ги веднъж и завинаги и не им позволява да стигнат до мен.
Готов съм да платя наистина много за да притежавам такова чудо.
С вас беше, дразнещ се на рекламите Damnation
( моля, НЕ обръщайте внимание на рекламите които аз съм си сложил :) )
Може да разберем, че вкусът на нашето детство е бил този на евтин и скапан соев колбас. И явно ни е харесвал, по неразбираема причина, защото на старите си детски снимки сме запечатали погледа и усмивката на току-що употребил тревоман, които придобиваме щом захапем салама.
Разбираме, че каквото и петно да има по дрехите и завивките ни - кръв, кетчуп, сперма, нефт, то от някъде ще изкочи Мария и ще ни го изчегърта.
Разбираме, че бирите са за всеки, на една ръка разтояние, хората сбират, и нашшшшето котенце ще ни ги носи цял живот, въпреки че, мъжете знаят защо. И че редовно ни цакат с топла бира и с нищо друго...
Учим нови факти за цикълът при дамите - ако те са хилави, русоляви и носят очила, то по една седмица всеки месец от гениталиите им тече синьо желе. Крилцата на дамските превръзки са майстори в лова на това желе.
Разбираме, че за да ни е сладка мастиката, трябва пред нас да се веят пластмасовите цици на Мара отварачката.
С гордост разбираме, че "Флирт"-а който сме гаврътнали снощи, ни е направил майстори, защото е част от игрите за напреднали. Аз самият съм олимпиец, а не просто напреднал, в играта - " Изпълзяване изпод масата и ориентиране в местноста". Играя след всяко прекомерно флиртуване с бутилката...
Рекламата на новия Бай Брадър ни учи, че жените ни трябват само и единствено за да спечелим кола, апартамент и многоцифрена сума. Иначе - да стоят по далече от нас. И тук е времето за малък спойлер - жени, вие можете да осъдите умните мозъци, стоящи зад тази реклама - това е чист и изклистализирал сексизъм. Спомнете си за нашата сънародничка, която одруса здраво Каменица в европейския съд за умнотията им със "Спасете мъжа ! ".
От рекламите разбираме също така, че дядовците със зъбни протези набиват само сурови моркови, а бабите - ябълки и ядки. Че от вафлите им скача до толкова кръвната захар, че почват да говорят на "пич". И че ако не използвате ADSL услугата на БТК, някоя особено бойна Шаолин бабка ще ви срути блока.
От огромна част от рекламите, независимо дали рекламирания продукт е храна, услуга, химически препарат или погребална агенция, струи секс. Не просто струи, а даже пулсира, облъчвайки ни, карайки ни да го правим все повече и повече, с жената, с комшийката, с колежката, с бабата от отсрещния блок, с козичката на село ( стоп, забравете козичката, че току-виж Бриджит Бардо каже, че сте нехуманни ). И същевременно, въпреки че доброволно приемаме и предаваме целият този секс ( който сам по себе си, не е нещо лошо ) се чудим защо децата ни се прое***** на 12, домовете за сираци се пукат по шевовете, боледуваме от болести предавани по полов път толкова често, колкото и от грип, а 20% от младите мъже с гордост и широка усмивка заявяват " Ама аз гуми не ползвам, то от веднъж нищо не може да стане ".
Понеже, независимо дали се моля на Бог, Аллах, Кришна, Луцифер, Тор или Аполон, рекламните гурута в БГ няма да поумнеят ( или грешка, те пари правят, така че са умни - морал им трябва ) и да се променят, мога само горещо да се надявам, че някой ще измисли уред който "яде" реклами, поглъща ги веднъж и завинаги и не им позволява да стигнат до мен.
Готов съм да платя наистина много за да притежавам такова чудо.
С вас беше, дразнещ се на рекламите Damnation
( моля, НЕ обръщайте внимание на рекламите които аз съм си сложил :) )
Че мъжът е за спасяване, а спасението е в бирата.
Че е пълен олигофрен, а ако не е пълен олигофрен не е мъж.
Че е признак на стил тийнейджърът да се орига силно.
цитирайЧе е пълен олигофрен, а ако не е пълен олигофрен не е мъж.
Че е признак на стил тийнейджърът да се орига силно.
О,да !
цитирайкоето гали егото ми на вечен бунтар и несъгласник с пресата на Масовата култура, в частност с рекламата...в началото бяха писателите...
Ще си позволя да цитирам Елисавета Багрияна :
"...За красотата на света Бог жената дал,
на красотата на жената - пудра ИДЕАЛ!..."
С това лого, тя печели наградата на химическите заводите Никола Чилов за рекламен слоган на пудри и кремове с марка "Идеал" през 40-те години.
Ако можех, ей тук щех да закача и образа на червенобузестия дядо, който някои наричат Санта Клаус, други - Коледа, а трети - Кока-Кола...
За жалост рекламата до такава степен е просмукана във вените ни, че не осъзнаваме кое ни е внушено, промиване на мозъци...и кое стойностно, непреходно, заслужаващо аплодисментите и вниманието на Клиента ( дума, изместваща Човек ).
Мисля, че трудно бих се поддала на внушението на рекламите, но мен нрава ми е такъв - отричам всичко...:))))
цитирайЩе си позволя да цитирам Елисавета Багрияна :
"...За красотата на света Бог жената дал,
на красотата на жената - пудра ИДЕАЛ!..."
С това лого, тя печели наградата на химическите заводите Никола Чилов за рекламен слоган на пудри и кремове с марка "Идеал" през 40-те години.
Ако можех, ей тук щех да закача и образа на червенобузестия дядо, който някои наричат Санта Клаус, други - Коледа, а трети - Кока-Кола...
За жалост рекламата до такава степен е просмукана във вените ни, че не осъзнаваме кое ни е внушено, промиване на мозъци...и кое стойностно, непреходно, заслужаващо аплодисментите и вниманието на Клиента ( дума, изместваща Човек ).
Мисля, че трудно бих се поддала на внушението на рекламите, но мен нрава ми е такъв - отричам всичко...:))))
Добре, че когато изключа телевизора, не се включва сам за рекламите...
цитирайБлагодаря!
цитирай
6.
анонимен -
На какво ни учат рекламите ?
18.02.2010 09:38
18.02.2010 09:38
Не са виновни Гурутата...Рекламите са направени така, че да привличат вниманието на определена таргет група! Друг е въпроса, че манталитета на народа стига до силиконови цици Примерно. Иначе ако реално помислите има и наистина приятни реклами и изградени рекламни образи, например Рибока на 2be, kойто за жалост вече го няма.
цитирайфакт :) Но има и реклами, които са определено отблъскващи
цитирай
8.
bassplayer -
Рекламите до такава степен
19.02.2010 13:44
19.02.2010 13:44
са навлезли , че всички рекламираме нещо съзнателни или несъзнателно. Аз като продавач на разни неща също правя постоянно реклама...
цитирайКаменица беше осъдена не за Спаси мъжа, а за Какво му трябва на мъжа - добра жена, добра бира, бла бла бла...Макар че, ако се замислим, поне половината реклами са сексистки с обратен знак. Примерно мъжлето, което почти достига до оргазъм пред качествата на някакъв си там омекотител. Но както и да е. На малкия категорично съм забранил да гледа реклами...
цитирайТърсене