Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2010 16:05 - Една година по-късно
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2963 Коментари: 5 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Една година по-късно първата ми жертва в рубриката " Онлайн лунатици" твори ли, твори, бълва ли, бълва лайна.
Явно, разочарован че въпреки воплите му, по-голямата част от обществото не престана да си слага мартенички, той повтаря едно към едно публикацията си.
Аз пък, бидейки....ъх...ми май точния образ на често описвания от нашият хаховец антихрист, не мога да не ви го покажа отново, че да му се посмеете.

Мили съблогъри, предлагам да създадем нова блог-вълна : 
НЕКА СЪБЕРЕМ ПАРИ ЗА ИВАЙЛО ФРАНЦ„ ЧЕ ДА СИ ПИЕ ХАПЧЕТАТА !!!

А ако искате да прочетета първата ми публикация за сбърканяка, ето я :
ЦЪК



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mamkamu - :)
02.03.2010 19:04
Леле!!! Чак тръпки ме побиват :)
цитирай
2. damnation - и мен
02.03.2010 21:09
и мен
цитирай
3. 0rth0d0x - kак не те мързЯ да прочетеш всичко това?
04.03.2010 16:20
Тези вопли срещу уж езическите обичаи са толкова банални...:)))
Нека си пише човека-трябва да си внимателен с фанатиците, особено, когато видиш как от религиозния им екстаз в ъгълчетата на устните се появява пяна...:))))))
цитирай
4. damnation - Защо пък аз да съм внимателен братко ...
04.03.2010 16:26
Защо пък аз да съм внимателен братко ? :)
Напротив, отдавна ме сърбят юмруците....
цитирай
5. pnp5q - :) Damnation,
08.03.2010 14:34
никой не може да оцени по-добре от теб златния фрик-стандарт! : http://institutrobotov.ru/
Откъс: "Безинерционният зуум с разработения от мен компютър с регулируем брой паралелни канали за обработка на информацията ще позволи на андроида-войник Айзък да изчисли с голяма точност координатите по бойното поле на няколкостотин бягащи месни (да, от месо!) войници на противника за няколко секунди напред."
Дори този малък откъс е достатъчен да се притесни човек за биологичния персонал на института...
цитирай
Търсене