Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2010 12:17 - Малка задачка-закачка.
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4035 Коментари: 11 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Казват, че размислите върху напълно отдалечени от ежедневието ни теми, действа успокояващо и стимулиращо мозъчната дейност. Може и така да е, кой знае...
Така... подготвил съм си няколко безвредни и все пак можещи ( при желание ) да доведат до интересни размишления въпросчета
Представете си, че ви направят 100 процентов клонинг. И че по стечение на обстоятелствата, вие правите секс с него. Като какво би се окачествил сексуалният акт ?
а/ Хомосексуализъм
б/ Инцест
в/ Маструбация
г/ Всичко изброено
д/ Нищо от изброеното


Ако решите да се "хванете на номера" моля, оставете коментар с мнението си и вашата обосновка защо сте избрали дадения отговор :)


* Този точно въпрос съм го задавал и в фейсбук страницата си и получих някой интересни и доста забавни отговори. За в бъдеще обещавам да не се повтарям с въпросите :)


Тагове:   малка,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mamkamu - !
31.03.2010 14:01
Ега ти и "стечението на обстоятелствата" :)
цитирай
2. damnation - Няма невъзможни неща :) Стават к...
31.03.2010 14:33
Няма невъзможни неща :) Стават какви ли не гафове :)
цитирай
3. pnp5q - Опитвам се да разбера задачката
31.03.2010 14:43
и не успявам да си дефинирам "99-процентен" клонинг. Или 50-процентен... ;)
цитирай
4. damnation - Процентите са за да няма въпроси - а ...
31.03.2010 15:03
Процентите са за да няма въпроси - а не може ли да е съвсем като мен ама от срещуположният пол например. Освен това при клонирането е възможно да има разлика между донора и клонинга...
цитирай
5. 0rth0d0x - дай да се уточниме ся
31.03.2010 17:31
"Ние" ли ще правиме секс с него или клонинга с нас?:)
Ако е второто- си е жива педеращина, демек хомосексуализъм.
Ако е първото- пак същото ама и на мастурбация, че и на инцест го мяза малко...
цитирай
6. damnation - Ахахаха. . . не съм го обмислил от ...
31.03.2010 17:39
Ахахаха... не съм го обмислил от тази гледна точка. Сменяте се, да речем :)
цитирай
7. 0rth0d0x - ммм, тогава не ме кефи офертата
31.03.2010 17:49
damnation написа:
Ахахаха... не съм го обмислил от тази гледна точка. Сменяте се, да речем :)

:)))
цитирай
8. kapricia - :о)))
31.03.2010 17:56
И тук се сещам за онази древногръцка легенда за Нарцис, който се влюбил в собственото си отражение. Май ситуацията би била нещо такова. Ама доколкото знам, Нарцис не се е опитвал да прави секс с отражението си - ограничил се е само до това да умре от мъка и любов. :о))) Така че не знам дали и сексът влиза в условието, за да бъде определен като нарцисизъм в случая с клонинга.
Мен ако питаш, цялата история би била просто секс и толкова по тоя въпрос. :о))) И тук идва другия въпрос - бих ли правил/а секс със себе си? И защо?... Подозирам, че отговорите на този въпрос ще са още по-интересни.
цитирай
9. damnation - Ахахаха, то отговор по първия въ...
31.03.2010 17:58
Ахахаха, то отговор по първия въпрос наистина би могъл да доведе до втория
цитирай
10. анонимен - Ти не беше ли един от рицарите
01.04.2010 05:09
с розови прашки? :D
цитирай
11. damnation - Ами. . . не, аз нося само такива с х...
01.04.2010 10:07
Ами... не, аз нося само такива с хоботче отпред, та си объркал/а
цитирай
Търсене