Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2009 11:41 - Почина Британи Мърфи
Автор: damnation Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2454 Коментари: 6 Гласове:
3



Холивуд е в шок след като няколко електронни издания съобщиха за смъртта на актрисата Британи Мърфи на 32-годишна възраст, пише в-к „Сидни морнинг хералд", цитиран от агенция Фокус.
 

Екипите за спешна медицинска помощ са се отзовали на обаждане от съпруга на Мърфи Саймън Монджак.

Смъртта на актрисата е била установена при пристигането на тялото й в медицинския център „Седърс-Синай". Като причина за смъртта се посочва сърдечен удар.

Колегата и бивш приятел на звездата Аштън Къчър изказа чувствата си "Днес светът загуби едно малко слънце. Най-дълбоките си съчувствия отправям към фамилията на Британи, съпруга й, и невероятната й майка Шарън".

Британи влиза в сърцата на тинейджърите по цял свят с участието си чрез профила си в Twitter: "Баровки". Там тя влиза в ролята на смотаната нова ученичка Тай, която за кратко бива преобразена във вълнуваща хубавица от Шер (Алиша Силвърстоун) и Дион (Стейси Даш). През 2001 година Мърфи играе рамо до рамо с легендата Майкъл Дъглас в трилъра "Нито дума". Еминем прави първите си стъпки в киното, доверявайки се на подкрепата на Британи в "Осмата миля" (2002), а през 2003 г. актрисата си партнира с Аштън Къчър в "Бракувани".


hotnews.bg



Тагове:   Мърфи,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rpatel - Ох! Не само Холивуд е в шок! И аз също! ...
21.12.2009 11:45
Ох! Не само Холивуд е в шок! И аз също! Горката жена! Толкова млада, толкова талантлива! :-(( И то точно преди Коледа! Да почива в мир! Май е вярно това което казваше дядо ми. Когото Господ обича, го прибира рано!
цитирай
2. damnation - Тя май и се омъжи наскоро :/
21.12.2009 12:01
Тя май и се омъжи наскоро :/
цитирай
3. kosara2008 - много ми е тъпо, тя ...беше/Бог да я прости /
21.12.2009 13:53
с потенциял да стигне върховете на киното, а и толкова мило същество с излъчване на ангел, ех, живот...тъжно
цитирай
4. marianami - Един от любимите ми нейни филми е ...
21.12.2009 14:03
Един от любимите ми нейни филми е Falling Sky (1998) - Паднали небеса. RIP
цитирай
5. malkiatprintz - наистина много млада. . . Жалко. ...
22.12.2009 01:57
наистина много млада... Жалко. RIP...
цитирай
6. анонимен - бах тоя "Викодин"
22.12.2009 09:06
И М.Джексън,сега и тва младо момиче...
Това ли е новата тенденция-умрял от предозиране с този препарат?
Мацката беше яка,ама май нямам спомен да съм я гледал в "Sin City",където казват,че е играла.
цитирай
Търсене