Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2009 22:19 - Gotthard - Heal me
Автор: damnation Категория: Музика   
Прочетен: 1816 Коментари: 2 Гласове:
8



А някой бе казал, че хард-рока е умрял ? Не и докато има момчета като тези :
"Heal me, feel me,
i"m loosing control when you are near me
"








Тагове:   hard rock,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. demoniceye - Ти като че ли
18.08.2009 00:19
Ми прочете мислите. Точно за тях се мъчех да си спомня името им вчера. Спомних си една песен, която ми бяха линкнали от vbox и исках да я чуя, ама на изкуфях. :) Благодаря ти.
цитирай
2. esperance - Ъъъъ
18.08.2009 09:44
Мноо ми е метално това...то и аз слушам метал, ама асмо баладите май, кат се замисля

ето и моята любима...

Metallica - Nothing Else Matters [Original Video]

ай черпя, който го пожела...
http://www.youtube.com/watch?v=bAsA00-5KoI

Спорна и весела седмица:)))
цитирай
Търсене