Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2009 16:23 - Кой е най-най-лош ?
Автор: damnation Категория: Политика   
Прочетен: 1714 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 25.06.2009 16:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Писна ми - ама много ми писна, независимо къде отида, независимо какво правя, все да ми изкачат физиономиите на милите ни политици. Писна ми и от мишето личице на Серго, и от мазната мутра на Доган, и от лишената от чело и врат личност на Бат" Байко, и от голото теме на Царя.
Преди някой да реши че пропускането на Иван Костов ме прави седесар, от него пък най ми писна - защото го гледаме от най-много време.

Както и да е,  те са политици. Не им е работа да са симпатяги, пък и са орисани да красят ТВ екраните и страниците на ежедневниците.

Това от което повече ми писна е вечното очерняне, вечната игра на " Кой е по-по-лош ? " ама без бат" Енчо.
Хайде почнете да говорите с какво сте по-добри бе хора. А не с какво останалите са по-лоши. Най-малкото защото, това което правите ми звучи като завоалирано " бе за нищо не ставаме, ама сме по-малката злина".
Веднъж покажете уважение един към друг, покажете че - ето, вие направихте това, ама ние ще направим повече ! По добра реклама е, пък и ще вземе народа да си помисли че го управляват мъже. А не путки.
* моля да ме извинят политическите дами, които искат- не искат, не влизат в категорията мъже.


Заставането пред урната за мен, като гласоподавател, е като опипването на развален зъб. Знам че е гадно. Знам че ще боли. Ама и знам че ако не действам, ще става по-зле.
Искам обаче, да дойде времето в което да гласувам, защото някой - независимо партия или личност, се бори за това което желая, говори за идеали близки до моите. И е мой логичен избор.
А не просто най-малкото зло.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sparhawk - По принцип и аз
26.06.2009 10:37
не разбирам обсебеността на партиите от черната кампания. Години наред се вижда, че тя дава много ограничени дивиденти и при нея излизат само твърдите електорати, а после се чудим на ниската активност. Но с постоянство грешката се повтаря.
цитирай
Търсене