Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2009 12:55 - Възможност за имащите дар слово
Автор: damnation Категория: Технологии   
Прочетен: 4623 Коментари: 13 Гласове:
11



Както винаги, душа за начин по който да припечеля малко парички. Не че съм краен материалист, но като религия съм  бесен мечопухианец ( или както е казал пророка "колкото повече, толкова повече " ).
Ровейки се насам-натам из безкрайната вълна на глуповати предложения, стигнах до тук :
www.associatedcontent.com/

Кратко и ясно - ти пишеш, правиш снимки, презентаци и клипчета по дадени теми, те ти плащат. При това- не малко. Единственото условие ( разбираемо ) е да имаш добър английски.
За разлика от другите големи в този бранш, не е задължително да живееш в САЩ, да ползваш определен софтуер или да плащаш начална такса.
Та аз ще се пробвам - и желая успех на всеки, който също се реши.



Гласувай:
11



1. dorichela - това е интересно. . . в момента се ...
29.07.2009 13:05
това е интересно... в момента се занимавам с нещо такова.. :)
цитирай
2. damnation - Би могло да бъде интересно, да. И...
29.07.2009 13:05
Би могло да бъде интересно, да. Иначе - успех, с каквото и да се занимаваш :)
цитирай
3. blueskies - аз друго видях, ама айде
29.07.2009 13:20
плащания през Paypal на citizens of the USA
а за тия, които не са американци?
цитирай
4. damnation - чек
29.07.2009 13:21
чек
* глупости, и аз чета през редовете - отново през пей пал. Просто за хамериканците има доста повече начини да спечелят.
http://www.associatedcontent.com/faq.html#B1
цитирай
5. kass - за жалост ми е беден английския за да ...
29.07.2009 13:35
за жалост ми е беден английския за да се развихря с дар слово...Жалко, преди все си мислех, че ако за говорене се плащаше, то аз отдавна да съм милионерка, какво стана? Ето ти възможност, а аз не съм на ниво...Ужас...
Успех на теб, хубаво е човек да познава поне един милионер, макар и виртуално...
цитирай
6. damnation - Хм
29.07.2009 13:37
То и моят английски е далеч от нужното ниво за да се вихря чак, ала - кой знае, може нещо по просто да изпадне :)
цитирай
7. blueskies - хващайте апаратите и снимайте природата
29.07.2009 13:54
снимайте щъркове и лястовички! :) и си напишете няколко думички на ингилизки с описание и насоки!
ключови думи - environment and biodiversity! wellness and recreation
дайте да направим една виртулна редакция - ако може аз да съм editor in chief!
цитирай
8. анонимен - Знам го този сайт
29.07.2009 15:44
Регистрирах се в този сайт преди няколко седмици. От време на време качвам по нещичко, но повече ми харесва да чета статиите там - има изключително добри автори.
Успех в писането! :)
цитирай
9. damnation - Благодаря :) Не съм имал време да ...
29.07.2009 15:46
Благодаря :) Не съм имал време да прегледам обстойно "конкуренцията" но забелязах хубави неща - за разлика от www.eHow.com където бъкат глупости :)
цитирай
10. анонимен - хмм
29.07.2009 16:10
звучи интригуващо...
успех ти желая и ще разправяш после:)))
цитирай
11. damnation - снощи на майтап се включих в изсл...
29.07.2009 16:12
снощи на майтап се включих в изследване - кой е най-забавния тв сериал и защо
писах за Приятели
днес, гледам гледам - няма нищо публикувано
ама пък имам аднати 1,50$ в акаунта - още не ми е ясно точно каква е системата
цитирай
12. demoniceye - Успех
29.07.2009 16:20
Ще го поразцъкам и аз. :)
цитирай
13. damnation - Успех demoniceye :)
29.07.2009 16:21
Успех demoniceye :)
цитирай
Търсене