Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2007 19:26 - Игра на секс
Автор: damnation Категория: Тя и той   
Прочетен: 2984 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 29.05.2009 22:42


Играта.Винаги има игра,всичко е игра.Всеки играе.Няма значение каква е крайната цел,няма значение каква  е наградата - пари, секс, власт ,отмъщение, свобода - вие я назовете, всеки играе. Независимо от това какво казват моралистите.От това какво казват религиите,философите и учените.Има игра.И можете да бъдете или играч, или играчка.Победител или победен.В природата и живота няма равен резултат.
Една от най-старите,най-подлите,най-смъртоносните игри е тази между половете.Тя не секва и няма да секне ,поне докато не и докато коренно не променим природата си и начина си на размножаване-"щото нали заветната цел на живота е създаването на ново,по добро и по силно поколение,на нов живот ?
Може и да дойде време,в което секса не е важен.Може.Аз съм фен на фантастиката по принцип,така че мога да си го представя.За моя радост няма да го доживея.
Играем я още от съвсем малки,докато се опитваме да привлечем вниманието на другарчетата си в детската градина.Още сме далеч от съвършенството,разбира се,затова методите ни далеч не са ефективни и изтънчени.Лично аз смятах за връх в ДонЖуанството да дърпам косите на
момиченцата и да се бия с тях.Привличах достатъчно внимание,а и получавах достатъчно за невръстно пишлеме физически контакти,под формата на шамари,та бях доволен.Дамите, явнo заинтригувани от русите къдри които имах,не ми оставаха длъжни и пороя от „Госпожо,ама Стефан това,Стефан онова“ не секваше.От някъде бях чул че е много интересно това което е под женските блузки,и си бях намерил начин да карам връстничките ми да ми показват-не че имаше нещо наистина интересно,но нещо вътре в мен ми казваше че съм на прав път.
Ами вие,как точно „сваляхте“ като деца ? Помните ли ?
В гимназията играта става по забързана,по емоционална,по опасна.Падат първите жертви, първите капки кръв се проливат.Идват и първите победи.Първа среща,първа целувка,първи път.Много първи неща.
Виж,там не бях особено вървежен-напълнях,къдриците изчезнаха заменени от права и твърда като тел грива.Освен това станах част от не особено котираната суб-култура на слушащите рок и метъл,та съвсем си отрязах квитанциите.Оказа се полезно обаче – научих доста за психологическата страна на нещата.Докато готините ми връстници ходеха по срещи,аз четях полулярна психология -книги за езика на тялото,за перфектната свалка.Четях дамки списания и много,ама много внимателно слушах разговорите на по-големите ми сестри и приятелките им.В последните години преди бала,килограмите ми малко по малко почнаха да намаляват,а дрехите в гардероба ми, които не бяха черни да се увеличават в права пропорционалност.И дойде момента да зарежа теорията и да се захвана с практиката.
Чел съм „Спомени“ на Джакомо Казанова.Нямам намерение да им правя освременен римейк а и не съм чак такъв търтей.Накратко-добър съм.Пък и съм достатъчно млад и има време да се донауча.

Кротката истина-контактите между мъж и жена винаги са свързани с секс.Да,разбира се,може да говорим на невинно приятелство.можем да говорим за професионални отношения,за общи интереси,за каквото си поискате.Съжалявам.Играта,която да ви отведе под завивките,винаги я има,дори и да не го осъзнавате.
Води се,че жените са крачка напред в тази игра.Най-малкото,те са по отворени към малките издайнически знаци които подаваме несъзнателно,към завоалираните послания,които не е рядкост и ние самите да не знаем че пращаме.Жените са по-хитри,по-добри психолози. Жените по често печелят в тази игра.
Така де,мъже,колко пъти сте започвали флирт просто заради флирта ? Колко пъти сте показвали симпатия към жена,която не харесвате,ей така,за да видите реакцията и,за да и повдигнете настроението.За да стане малко по-благосклонна към вас,може би ? ;)
Ах,а колко пъти сте правели перфектната свалка,сваляли сте лист по лист броните на дамата срещу вас,независимо невинна и хрисима девойка ли е била,или вълчица, и в последния момент, когато ви е чакала гола и тръпнеща в леглото сте си тръгвали ? Не,сте,нали? "Щото не е мъжко,лишено е от гордост и от чест. Особено пък последното. А колко пъти жена е постъпвала така с вас ? ;)

Та,така е.Ние сме по силни,по бързи,по едри,обикновенно изкарваме повече пари.По-добри сме в някой неща,въпреки че в момента май се сещам само за автомобилизма и футбола.И в повечето случай,щом се допре до тази специално Игра ни бият здраво.
Имам позната,която пише еротични разкази.Наскоро имах честа да се запозная с нейните творби.Четейки за кадифени бедра,полуотворени устни и котешки одрасквания,се възбудих.
И,да,осъзнах,че в този момент,колкото и да е нерационално,бих направил всичко за човека който ме е докарал до полуда-сякаш наистина е под мен.А това са само думи.Тя има много читатели.Точки в Играта ?Уха...

Направих си експеримент-запознах се с привлекателно момиче,като предварително си бях поставил условие да не мисля за секс,да не флиртувам и в общи линии по никакъв начин да не показвам интереса си към нея-нито с поглед,нито с интонация,абе никак.На втората ни среща се усетих че и паля цигарата и съм седнал така че „случайно“ да се издува гръдната ми мускулатура.Опс.Фалстарт.Разбира се,отдавам го на това че съм млад,енергичен и обвързан само с JetCredit.
Интересен експеримент е,и за мъжете и за жените.Разбира се,много променливи могат да ви повлиаят – настроение,обвързаност,самочувствие,възраст.И все пак-можете ли да седите на една маса,сами,с привлекателен за вас субект и да не ви повлияе поне малко?Ей тоничко ?

Съвсем в реда на нещата ще е,когато се провалите в това начинание.И не ви прави нито хора с по нисък морал,нито неверни съпрузи,нито хора които не могат да се контролират.Флирта е здравословен.Води до блясък в очите,добро настроение и повишено самочувствие- флиртувате по честичко.И дори да е крайно неуспешен,не е проблем.Помислете къде сте сгрешили.И давайте напред,все пак това е само игра,нали ?Една от многото в които минава живота ни.То това му е хубавото.

Благодаря на тези който са имали нерви да прочетат обърканите ми писания.Със здраве.И ви желая приятна игра ;)



Тагове:   sex,   отношения,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. akasha85 - играта става все по-интересна :)
01.10.2007 20:17
мога само да кажа-евала батйо! :) много интересна интерпретация на играта............ на мен все повече ми харесва тази игра,дори и да не е много честна,вече ценя повече мига и .............смело и яко напред :)
цитирай
2. nightsentinel - Браво.
22.10.2007 11:03
И на мен много ми хареса постинга ти. Забелязала съм, че пишеш със чувство. И на теб приятна игра =).
цитирай
3. rotazia - Нещото, което ясно виждам между ...
22.12.2007 09:02
Нещото, което ясно виждам между редовете ти е радостта от живота , чистотата на мисълта , желанието всички да са доволни и това много ми харесва !
цитирай
Търсене