Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2008 12:40 - Изневяра - The Unforgiven 1,2 & 3 накуп
Автор: damnation Категория: Тя и той   
Прочетен: 6430 Коментари: 16 Гласове:
1



Изневяра.
Преди да напиша каквото и да било повече, искам да подчертая че това е личното ми мнение, не го налагам на никого и не осъждам никого който мисли иначе. Тъй щото ще съм малко краен, та да сложа еквивалента на червената точка предварително.


Първо, нека видим какво е изневярата. След размисъл, съобразен с българския манталитет и култура, с навлизащите моди за суингърство , тройки, четворки и али баба и 40-те разбойника ( или как да начешем крастата, без да ме чакат с голямата тесла в къщи ) и факта че повечето мъже не можем да си контролираме нагона, което важи с пълна сила и за повечето жени, бих дефинирал изневярата като :
"Сексуален акт извършен в пълно съзнание от обвързан човек с трето лице, без знанието на законната/ официалната половинка".

Ъ.... тромаво го формулирах, но май се разбира за какво иде реч.

Това за пълното съзнание е важно да се отбележи, тъй щото факторите като алкохол, стрес и разположение на планетите са редовни извинения.
Наскоро срещнах случай в който девойка спомена че се натаралянкала и се изчукала няколко пъти с определен човек. Това голямо натаралянкване ще да е било... трябва да питам какво точно е пила.

Та. Да обобщим. Това с подхлъзнах се и паднах върху него/нея нека го оставим за градските легенди и народния фоклор.Човек изневерява съзнавайки какво прави и искайки го.
Тези които са правили секс без тяхното желание съветвам да се обърнат към МВР и другите съответни органи...


От тук нататък всички субективни и свързани с конкретния случай подробности като пози, брой, време са без значение.
Както и максимата "ама то беше само секс, аз си та обичам". Емии, и това беше само ритник, а това багажа ти , излитащ през прозореца, ама и аз си те обичам, твойта м*** .

От тук насетне, т.е - начесали сте си крастата, има няколко варианта :

1. Вие не си казвате, половинката не разбира. Редовния случай.
1.1 - На вас не ви и пука - к"во толкова, верно си беше само секс. Ами супер, значи всичко е ок.
1.2 - На вас ви пука - обаче половинката не се усеща. Как може да е такова дърво/ овца ? Как така аз ще имам угризения и няма да мога да спя заради него/нея а той/ тя не ебава да забележи ?
В резултат, тъй щото сте разумен еволюирал човек, почвате да охладнявате до човека към себе си.
Инстинкт за самосъхранение, братче.
Или пък, на вас ви пука, човека до вас усеща че има нещо.
Това е гадно - тогава почват разпитите, съмненията, следенето, скандалите. Честито, вие успяхте да преебете нещата ! :)
Ако, в този етап, за да ви олекне решите да споделите " ама аз не исках да те боли, но не мога повече" печелите наградата за вселенски егоизъм.
Предлагам в такива случай да се узакони убийството с камъни.

2. Вие си трайкате , половинката разбира. Известно и като Кошмар на Елм Стрийт.
Хайде, това трябваше да ви е ясно. Нали не очаквахте реплика от рода на " аз знам какво направи миналото лято, ама не ми пука " ?
Каквото и точно да ви се случи от тук нататък е напълно заслужено.

3. Вие си казвате.
Само не очаквайте прошка и разбиране - тях може и да ги има, но нямате право да ги очаквате. Още по-малко може да очаквате пък човека до вас да забрави.
Положителното в случая е, че все пак, ако искате и си струва, може да запазите моментната си връзка. За справка, огледайте се за около половината домакинства около вас където живеят в такъв "въоръжен неутралитет" .

Смешни са ми изказванията, нали, предварително  "абе аз бих простил/а ако е само секс". Тъй щото опита ми подсказва че когато "само секс-а" дойде има едно голямо "хлъц!" и много рев, сополи и прочие доказателства че е лесно да си великодушен само когато ножа не е опрял до кокъла.

Толкова като не можете да си държите подробностите в гащите, имате ръчички по дяволите.


Тагове:   накуп,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - интересни теми ви вълнуват тук
01.10.2008 13:04
в блог беге
от известно време ви наблюдавам
явно всеки втори тук пише за секс и изневери деца и жени и мъже
а друго в главите ви има ли..
ъъъъ искам да кажа освен секс и блог ...
или вселената все около това се върти
то хубаво ама...
ако ви пукаше има лесно избийте си ги от главите и най вече не си ги търсете насила пък после чуждите жени и мъже да са ви да са виновни ... че после кой се подхлъзнал пък аз не бях тя ма приласка .... мноого съм съгласен с последното изречение
цитирай
2. анонимен - sisi
01.10.2008 13:16
mnogo zabavno si go napisal, no i mnogo vqrno....haresa mi..
цитирай
3. анонимен - sisi
01.10.2008 13:18
4akai da te pitam .. tova ti li si na snimkata...6toto mi izkara angelite .. tazi fotografiq deto si q slojil..
цитирай
4. damnation - За съжаление съм аз, да :)
01.10.2008 13:19
За съжаление съм аз, да :)
цитирай
5. анонимен - Ами какво друго да ни вълнува, колега?
01.10.2008 13:20
Всеки, който е тук се мъчи да привлече колкото се може повече внимание. А ти какво - сеир гледаш. Не ти се представям, защото не заслужаваш. Иначе както казва един познат - най-важото е "бой, ебане, сръбска музика". Пък аз мисля, че е "любов, романтика, Андреа Бочели". :)
А ти кво мислиш?
цитирай
6. анонимен - sisi
01.10.2008 13:24
neeeeeee ne me razbirai pogre6no... prosto mi zaprili4a mnogo na edin drug maj...i napravo zalepnah za stola 6toto mnogo se upla6ih.... nqmam ni6to protiv viziqta ti.. izvinqvai otnovo...
цитирай
7. damnation - Няма за какво да се извиняваш. Тъ...
01.10.2008 13:26
Няма за какво да се извиняваш. Търсил съм определен ефект с снимката, по същия начин по който с словата си. :)
цитирай
8. анонимен - sisi
01.10.2008 13:28
ok.. az sam saglasna s teb , nqma problem... ama pri men takav efekt se polu4i, 4e sega sam sas sarcebiene...
цитирай
9. damnation - Тогава може би, аз би трябвало да се ...
01.10.2008 13:31
Тогава може би, аз би трябвало да се извиня. Прощавай.
Стана ми интересно, какъв е този толкова зъл човек на който съм ти заприличал ? :)
цитирай
10. анонимен - ми блога е за сеир
01.10.2008 13:57
що да не гледам колега ;)
не ти разбрах много неучтивия отговор но ми позволи да изразя възмущението си - уж си за андреа бочели пък за српска музика говориш ... оставам с впечатлението че си и фен..ще ме извиняваш.. объркани постинги пишеш май само ти си знаеш какво значат .. иии.. ай да не се обиждаме като се виждаме :))
цитирай
11. анонимен - sisi
01.10.2008 15:11
ne tozi 4ovek ne e zal ... a mnogo aroganten... i poneje sam vlubena v nego .. ta zatova mi izkara akala .. sega razbra li..
цитирай
12. damnation - :) съжалявам наистина за кофти т...
01.10.2008 15:13
:) съжалявам наистина за кофти тръпката тогава.

Редно е да спомена, че и мен редовно ме наричат арогантен и високомерен :D
цитирай
13. анонимен - sisi
01.10.2008 15:18
ami da i v tvoqta fizionomiq ima ne6to takova..ama toi onq maj .. e stra6na rabota .. , samo kato me pogledne i az zamrazvam na mqstoto si... absurd e da go izlaje6 dakajem... 6toto az obi4am taka malko da preuveli4avam ne6tata
цитирай
14. анонимен - Тук се получи голям майтап :)
01.10.2008 16:36
"Шофьорът" на блога се сваля със sisi, ние с колегата си дробим глупости. Нещо като тенис по двойки. :)
Не четеш внимателно колега - писах
quote
Иначе както казва един познат - най-важото е "бой, ебане, сръбска музика".
unquote
Аз съм за Бочели, капиш?
Нищо объркано няма, просто трябва да четеш внимателно :)
цитирай
15. анонимен - sisi
01.10.2008 19:43
cql den se smeq s vas... nakoi se svalql s men... glupodsti .. az izpitvam ujas ot tozi maj..golqm maitap..
цитирай
16. анонимен - Хубав пост и верен, а и визията на ...
01.11.2011 21:22
Хубав пост и верен,а и визията на снимката не е лоша.Изглежда малко отбраняваща се,ама човека си знае най-добре какво да сложи за да ни ,,светне" за това как да го възприемем,нали?
Не съм и против флирта,в разумна доза ,ей така като стимулант:),така че какво толкова лошо станало ?
цитирай
Търсене