Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2009 11:38 - За малко....
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5380 Коментари: 23 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Снощи за малко да се лишите от най-обичания критикар, демек мен.  Не, не съм смятам да зарежа писането. Бях на крачка ( буквално ) да влезна в черните статистики за жертвите на пътя.

На кратко, отивах на пазар, ходейки спокойно и невинно ( до колкото мога да съм спокоен и невинен ) по тротоара край Ломско Шосе, Надежда. Та, както си ходех бях ударен от въздушна вълна, а миг по-късно и от звукова такава ( напук на физиката). Обърнах се, за да стана свидетел на доста неприятна верижна катастрофа.
Понеже всичко стана зад гърба ми, не съм напълно убеден как точно е станало - предполагам ( гледайки обстановката ) че единият водач е карал много бързо и се е натресъл в кола движеща се в насрещното. Вместо автомобилът да спре мирно на място, продължава и се забива в спряна до тротоара кола ( в която имаше майка с малко дете ) с такава сила че я качва на тротоара. Това на около крачка зад мен.

Отидох да помагам, заедно с друг минувач извадихме водача на колата започнала катрастрофата - макар че возилото бе смачкано като пресована бирена кутийка, на човека май му нямаше нищо, освен че бе доста дезориентиран ( или от удара, или от доста пийване ). Пътниците в останалите две коли също изглеждаха добре, ядосани, уплашени, но невредими, та си бих камшика - не смятам че да прекарам вечерта в районното, обяснявайки как е станало зад мен и нищо не съм видял е готино преживяване.
Пък и тогава се сетих че е добре да се паникьосам ( нещо което погасих по-късно с доста водка ).
Направи ми впечатление, че за наносекунда се събра тълпа зяпачи, псуващи виновния, подвикващи съвети и заплахи, и не правещи НИЩО за да помогнат.

Питам се, до кога ще има малоумници по пътищата ? Защото, съдейки по състоянието на трите коли, е цяло чудо че нямаше сериозно ранени...



Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. doriana - И да се питаш - кой ще ти отговори?...
21.10.2009 11:42
И да се питаш - кой ще ти отговори?
Това трябва да се приема от всеки като лично зло, а не като обществено, едва тогава ще има някакъв резултат в положителна насока.
Докато не спрем да приемаме правилата за важащи за съседа, никога няма да спре касапницата по улиците!
цитирай
2. sisithebest - олеееееее
21.10.2009 11:45
Ей това е, да не решиш и по тротоара да си вървиш вече...
а за тълпата зяпачи... това е редовен номер на всички. Миналата зима една баба, горката, не можеше да запази равновесие на 'почистените' тротоари и се изсипа зловещо. Съответно всичко живо седи и гледа... и НИЩО не прави. Само гледа. Едно момче се усети и реши да помага... вярно и той се изръси, защото имаше лед там. Зяпачите много се смяха. После успя да се вдигне, че и бабата и всички се разотидоха разочаровани от щастливия край. Група глупаци!

Имаше един дето беше казал нещо като "Аз защо да помагам, не го/ги/я познавам." ама като допре до роднина - олеее, защо никой не помага... ми щото са с твойто глупаво мислене!!!!

Айде, че се ядосах....

Добре, че поне ти си се отървал!
цитирай
3. kapricia - ...
21.10.2009 11:45
Ще ги има, докато има малоумници, които да им дават книжки. И докато парите определят размера на наказанието или пълната липса на такова.
Колкото до зяпльовците... какво да ти кажа! Типично българска черта. Нищо ново под слънцето. 95% от сънародниците ни се сещат да помагат, само ако в колата видят да гори собственото им дете. При останалите случаи просто ще си седят отстрани, ще цъкат с език и дори ще снимат с телефоните си, за да могат после да продадат кадрите на някой новинарски канал. Може дори да се обзаложат с комшията-сеирджия дали колата ще гръмне или не.
Гадно, но факт.
цитирай
4. damnation - мда. . . . почвам да събирам пари за ...
21.10.2009 11:50
мда....почвам да събирам пари за Танк....
ще съм малко по-сигурен на улицата...
цитирай
5. анонимен - Радвам се , че си невредим!
21.10.2009 11:52
Съгласна съм с doriana - като казваме "правилата са за всички" , във "всички" трябва да включваме и себе си!:))
А не на ум да допълваме "останали"!
цитирай
6. rpatel - Леле! Никога не съм била твърде р...
21.10.2009 11:53
Леле! Никога не съм била твърде религиозна, за ужас на баба ми, която беше истински вярваща, но в такъв момент щях, ако не да ида на църква и да паля свещ, то поне вътрешно да благодаря на Господ, че не съм пострадала! Страшен късмет си имал! А това, че на българина му дай да гледа сейр... това оттадван е известно! Преди години дядо ми беше паднал на улицата и то на много оживено място. Хорта си го подминавали и когато най-накрая се намерил човек, който му помогнал се оказало, че не е българин! Ей това сме ние! Жалко е, но е вярно! На нас ни дай сейр да гледаме, ама да се сетим да помогнем... ами...
А за малоумниците по пътя не ми се говори. Нали знаеш, всички много бързат, ама като ги гледам май повечето от тях бързат към централни гробища. :-(
цитирай
7. damnation - rpatel, за другаде бързат - на це...
21.10.2009 11:55
rpatel, за другаде бързат - на централните няма места вече.
Да, такива сме. Не давам гаранции и аз дали бих отишъл да помагам, ако не беше станало до мен.
А за свеща - ако ме е спасил някой горе, вярвам че ще усети благодарноста ми и без да замърсявам атмосферата :)
цитирай
8. анонимен - ще ги има дълго още - за съжаление,
21.10.2009 12:21
малоумието по пътищата е диагноза на нелечимо заболяване.
цитирай
9. gothic - малоумието по пътищата е диагноза ...
21.10.2009 12:30
animo написа:
малоумието по пътищата е диагноза на нелечимо заболяване.



Лекува се, лекува се....защо са тия малоумщини? Щото тия мутанти знаят, че и да ги гепат, ще се разминат тънко. Я измисли едни качествени обезщетения при пострадал човек, ама такива че и правнуците на виновника да ги плащат и да видим тогава дали ще е нелечимо. Българина се сепва само като го ударят по джоба, за жалост.....
цитирай
10. muhatawc - хахаха
21.10.2009 12:53
M.I.B.???
цитирай
11. damnation - Да :)
21.10.2009 12:56
Да :)
цитирай
12. muhatawc - поне ми пусна коментара (намиг)
21.10.2009 13:10
шевчето ви ме трие хахахаха
борцииии
цитирай
13. анонимен - gothic, за това си прав:
21.10.2009 13:11
само в джоба ни боли, като бръкне някой.

gothic написа:
animo написа:
малоумието по пътищата е диагноза на нелечимо заболяване.



Лекува се, лекува се....защо са тия малоумщини? Щото тия мутанти знаят, че и да ги гепат, ще се разминат тънко. Я измисли едни качествени обезщетения при пострадал човек, ама такива че и правнуците на виновника да ги плащат и да видим тогава дали ще е нелечимо. Българина се сепва само като го ударят по джоба, за жалост.....

цитирай
14. punkass - Слава богу, че си невредим! Да пр...
21.10.2009 13:13
Слава богу, че си невредим! Да преживееш нещо подобно със сигурност е доста неприятно, а и някак си те жегва кофти отвътре, че си бил на крачка от най-лошото.
А иначе относно правенето на НИЩО - ми то си ни е в кръвта. Лесно е да говориш, ама като опре до помощ веднага си бият камшика и после ни лук ял, ни лук мирисал. Винаги трябва да се поставяш на мястото на този, на който му се случва, за да разбереш, че не трябва да си толкова резервиран към такива случаи...
цитирай
15. damnation - абе. . . без да разчитам на това, с...
21.10.2009 13:26
абе... без да разчитам на това, смятам че съм си късметлия по принцип :)
цитирай
16. tili - Ангелът ти е бдял над теб!
21.10.2009 14:00
Снощи ми се наложи да мина през пика от Лозенец до
Люлин. Майко мила, проклех си живота и главата проста!!! Това място вече не става за живеене ;-(((
Бъди жив и здрав, damnation !!! ;-)))
цитирай
17. damnation - Благодаря ти, tili. Подобно :))
21.10.2009 14:08
Благодаря ти, tili. Подобно :))
цитирай
18. malkiatprintz - Май голяма част от хората дотолкова ...
22.10.2009 04:44
Май голяма част от хората дотолкова са изтрещяли, че вече им е все едно ще се утрепят, или ще утрепят и други със себе си...
цитирай
19. djgator - стеф
22.10.2009 11:34
Добре ,че си жив и здрав, добре че няма и жертви...
цитирай
20. damnation - Да Веско. Изкарах късмет и аз, и о...
22.10.2009 11:47
Да Веско. Изкарах късмет и аз, и останалите.
цитирай
21. анонимен - офффф
22.10.2009 16:33
Аз пък много се дразня на глупави коментари. Имам предвид коментарите за зяпачите. Да сте чували за психология на масата и феномена разпределение на отговорността. Като не знаете, поне си трайте.
цитирай
22. punkass - Аз пък много се дразня на глупави ...
23.10.2009 12:07
анонимен написа:
Аз пък много се дразня на глупави коментари. Имам предвид коментарите за зяпачите. Да сте чували за психология на масата и феномена разпределение на отговорността. Като не знаете, поне си трайте.



Светни ни тогава...
цитирай
23. damnation - btw потърсих из гугъл, това разп...
23.10.2009 15:23
btw потърсих из гугъл, това разпределение на отговорността е интересно... явление.
Може би обяснява много.
Но не променя факта че българите са гадняри в голямата си част
цитирай
Търсене