Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2009 13:01 - Коледата мина
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1553 Коментари: 2 Гласове:
4




За пръв път от доста години насам обаче, не съм изпадал в празнична меланхолия, ами даже на моменти бях в доста добро настроение ( за останалите моменти се погрижих да имам под ръка добро количество спиртни напитки ). Тази година кризата ми попречи да се изръся с огромни суми за подаръци, та даже и на себе си не взех - колкото да осъзная, че може би наистина смисъла на празника не е в парите и тяхното харчене или получаване. Сега да не реши някой че материалиста в мен е умрял, заплюл съм си готин подарък, с който ще се сдобия в момента в който ми преведат парите от болничните, че една голяма част от Ноември бях грипозен ( а кога ще ги преведат - божа работа. За начало HR-рките трябва да престанат да си стискат пъпките по цял ден и да предадат документите на НОИ ) .
По време на празниците ( не, не ми напомняйте че има още няколко !!! ) като че ли забравих че спирам цигарите. За кафето и алкохола - да не говорим. Но пък поне с яденето се опитвах да се сдържам, в резултат любимите ми панталони сега малко ми понависват и трябва да внимавам да не вземат да паднат от мен ( ми... казвал съм го и преди - бърз метаболизъм ). По време на празниците, поиграх доста сериозно на компютърни игри. Пак празнувайки, прочетох и "Портретът на Дориан Грей" - книга на която от много време се канех, че даже и останах много доволен.
По време на празниците обърнах нужния минимум внимание на роднините си. Те, особено част от тях, не заслужават, ама по Коледа ставали чудеса.
По време на празниците, се опитвах да отделям повече внимание и на любимата. Не знам дали съм успял да бъда толкова мил, отдаден и нежен, колкото тя заслужава, защото тя заслужава наистина много нежност, обич и внимание. Ако не съм се справил, ще гледам да се реванширам.

По време на празниците не четох новини, не гледах телевизия, не отварях вестници и почти не влизах в интернет. Не че нещо, но обикновенно по Коледа винаги стават ужасяващи катастрофи и катаклизми, а аз не исках да си развалям кефа.
Тази година взе, че пропусна. Йей, точка за доброто !

През празничните дни телефоните ми бяха изключени, а аз самият - инкогнито в чатовете и комуникаторите. Не ми са заниваше с никой външен, еле па с колеги - та затова благодаря за смс-ите по повод именния ми ден, на патерици.
Не знам точно какво е вършил Св. Стефан, ама са го пречукали с камъни за награда, та май не искам да имам много общо....

По време на празниците, въпреки всичките кризи, мризи и проблеми, осъзнах, че в общи линии съм щастлив. Това не значи, че ще спра да оплювам живота и политиката в България, даже напротив. Някак си живително действа едно такова прозрение.

Та, Коледа мина - идва новата година, годината на тигъра според китайския хороскоп. От сега ви пожелавам да е спорна, защото един господ знае кога пак ще седна да пиша.
Всичко най-най !
И умната със спиртните напитки ! :D



Тагове:   мина,


Гласувай:
4



1. malkiatprintz - Значи си изкарал чудесно :) Честит ...
28.12.2009 15:55
Значи си изкарал чудесно :) Честит имен ден на патерици, и весело празнуване на Новата година :)
цитирай
2. damnation - О,да :) Мерси :)
28.12.2009 16:00
О,да :) Мерси :)
цитирай
Търсене