Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2007 17:09 - Секса за една и повече нощи
Автор: damnation Категория: Тя и той   
Прочетен: 2279 Коментари: 4 Гласове:
2

Последна промяна: 29.05.2009 22:41


Всъщност,бях се зарекъл да не пиша блог-ове за секс,обаче твърде скоро си нарушавам думата.
Като начало,в неотдавна отминалото ми тийнейджърство бях непоправим романтик - представата ми за първия път включваше свещ,музика,камина, жената с главно Ж и други главни неща.Горчивата истина е че се случи на купон, с кака която доста съмнително бих погледнал на трезво и ми изграчи " сваляй гащите сладък".
След това бях убеден че секс ще правя само с половинките си,никога на първа среща,когато успея да се убедя че сме един за друг...къде ти ? Живота бързо отми и тези рицарски идеи.Секс за една вечер? Дайте го насам !!!
Само че,такова нещо като "секс за една вечер" се среща наистина рядко.Нека погледнем какво и как става.
Първо,за да е секс наистина за една вечер,трябва да го направите и после да избягате.Ама наистина бързо.Понеже иначе може да ви хареса,и дори да няма грам възвишени чувства,да решите да го обогатите и развиете,т.е - да го превърнете в "секс за повече от една вечер".Да ви кажа право,само веднъж ми се е случвало горното - и не за друго,но партньорката ми хич не струваше.
След това.За да е един истински,породист секс за една вечер,трябва да не сте познавали преди това човека с когото си лягате.Познанства над няколко часа,или ако е втора среща не се броят! Идеалния вариант в случая е запознанство в чужд град,на бал с маски,след като светлините са загасени,на бързо в тоалетната *или градината**или на балкона, проявете въображене. Рисковете които крие това е под маската да има скир крокодил,брахиозавър или друго подобно люспесто създание,с което Вие по принцип не искате да го правите.Освен това баловете с маски нещо са кът напоследък.Най-общо,веднъж попаднах неканен на парти и докато се усетя си легнах с домакинята.Не изпълнявям обаче другите условия, защото след време няколко пъти сме се срещали и повтаряли упражнението.
Тъй...явно секс "за една нощ" не съм правил...
Морално или неморално? Да ви кажа,не съм се замислял,въпроса го повдигна снощи една мома : какво ме кара да го искам ? нима е толкова хубаво колкото секса с познат партньор? с чувства ?
Ни виждам нищо неморално,не и докато човека с който си лягате е пълнолетен и няма нищо против :)
Има разлика между секса,този който го правим с "милото" или "котенцето"
и този който го правим за удоволствието,за освобождаване на напрежението.За да си начешем крастата и да запишем *поне мъжете* бройка,за бога.
И да,предпочитам да го правя с жена в която съм лудо влюбен,с която имаме съвместна история и общо бъдеще.Това не значи че докато я намеря ще хващам прах.
Винаги го има риска човека с който си лягате,да си е направил сметката без кръчмар,и докато вие се отдавата на удоволствието,той да си мисли как да ви въведе под венчило,да ви запознае с родителите си,или поне да се изфука веднъж-дваж с новата забивка.Хубаво е тия неща да се казват предварително,иначе води до неочаквани и неприятни последици.
И в крайна сметка,ако имате скрупули и не ви харесва,решението е просто-не го правете


Тагове:   sex,   отношения,


Гласувай:
2



1. akasha85 - странна логика. . . . типично мъж...
22.09.2007 17:29
странна логика....типично мъжка!но ако една жена реши да го практикува това,т.е. да не хваща прах,докато чака Човека,с много главно Ч,за отрицателно време ще е обявена за К...а..............
един въпрос? един мъж какво предпочита-кучката или доброто момиче? ако става въпрос за сериозна връзка...ти предполагам не би избрал момиче,което се клати на всяко парти :)
няма лошо в секца за една нощ или по-точно случайният секс,но нека не става практика............все пак и аз искам мъж,който да не е обикновен бройкаджия и да не е клатил половината ми приятелки :)

поздрави!
цитирай
2. анонимен - :)
24.09.2007 08:29
Хареса ми написаното, Гарф. :)

Смайли! :-*
цитирай
3. анонимен - е та мъжка ще е
24.09.2007 12:20
Каква да е? :D
Братле, няма да слушаш моралисти... Akasha, аз за бройкаджия се омъжих и в огромната част от времето ми е много добре :PP
цитирай
4. анонимен - :)
24.09.2007 18:15
taka taka! :)


*guni
цитирай
Търсене