Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2009 21:05 - До Солун и обратно : Трета част
Автор: damnation Категория: Туризъм   
Прочетен: 2605 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
4-ти, последен ден :

Пазар ! Всъщност, обичам да пазарувам, стига да има с какво.

Солун е място, на което с лекота можеш да прахосаш огромни суми, за нула време, особено ако така и така си тръгнал с списък с поръчки, пък и имаш големичко семейство. Подскачайки по бутиците и дебнейки за намаления на миналогодишни колекции, успях да снабдя всички в къщи с готини маркови дрехи. Само избора на френско бельо за любимата бе малко затруднен от слабия английски на персонала, още по-келявия ми гръцки и факта че не съм спец по избирането му. Все пак с много ръкомахане и жестикулиране, успях да намеря, както се оказа в последствие, почти точния размер.
Освен дрехи, напълних дисагите и с нормалните за такива пътувания поръчки - узо за този, зехтин за онзи, един определен препарат за миене на съдове за трети, докато не дойде момента в който се замислих как точно ще се оправя с багажа. Отново се опитах да си намеря каубойска шапка, пак без успех.
Оправих се някак си, ама не беше лесно...

image


Следобеда, прекарах блаженно разпльокан на шезлонга, гушнал книжка и чаша мохито.

Да прекараш няколко дни до морето, а да не стигнеш до него ? - срам" казах си и последната вечер отделих за посещение на поредната симпатична таверна, разположена, съвсем буквално, на 2 метра от вълните. Няколко дена бях наблюдавал залезите, мислейки си колко са красиви, но последната успях и да ги снимам.

image
image
image

Поверието казва, че ако искаш да се върнеш, трябва да намокриш краката си в водата на бяло море, та въпреки че още е студено, послушно топнах бели кълки за да се върна - защото, наистина ми хареса.

image


05:20 сутринта, събота, 06.06.09

Събуди ме музиката на System of a Down. С сестра ми и зет ми седнахме да изпием по чаша кафе, след което ме закараха до гарата. Успях да се кача на влака безпроблемно, и този път нямаше цигани за мое огромно щастие. Вместо тях, пътувах с група ирландци, прекъсващи почивката си за да гледат мача в София. Щедро им предложих да ги напътствам и да им помогна, та и гордо им заобяснявах за красотите на София и Витоша - все пак, единствената европейска столица е,с такава планина на буквално няколко километра. За жалост, на връщане влакът мина през Факултето и гледката на тотална мизерия, нищета и мръсотия, както и на тайфа циганета опикаващи минаващия влак от едно хълмче боклуци някак си развали ефекта от думите ми.
Прибрах се. И изобщо не съжалявам, колкото и да ми хареса в Гърция. Надявам се, малкото виртуално пътешествие да ви е харесало !

* за пореден път се убеждавам, че по тъпи и досадни от нашите гранични полицаи просто няма. И в двете посоки спираха влака за по 40-50 минути, правеха задълбочени проверки и се заяждаха. Това го правят САМО те в целия европейски съюз.




Тагове:   Greece,   солун,   туризъм,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lado - знеш ли що не коментираме? щото се ...
11.06.2009 21:25
знеш ли що не коментираме? щото се пръскаме от завист (аз)
цитирай
2. damnation - не вярвам, нищо чак толкова за за...
11.06.2009 21:38
не вярвам, нищо чак толкова за завиждане няма :)
цитирай
3. starotomagare - Поздравления! Страшно обичам да ...
01.02.2015 18:51
Поздравления! Страшно обичам да пътувам с влак докато автобусите направо ме изнервят и изморяват с теснотията си та и за това всяка информация за такива екскурзии ми е интересна а и знае ли се кога и аз ще имам късмета да тръгна на някъде.Понеже ,,леко "съм попрехвърлил,,на попрището жизнено средата "все ми се иска жп ескурзията да я съчетая с разходки с колело, там където пристигам, което да пътува с мен като багаж.Ако може да разпъвам палатка и да полагам вечер морно тяло без да ме изръсват твърде много законно и незаконно бих бил близо да истинското щастие.С радост бих чел описания от подобен род а и сам бих споделил собствен опит ако успея да натрупам.
цитирай
4. damnation - starotomagare, дерзай - ще ми е и...
01.02.2015 19:06
starotomagare, дерзай - ще ми е интересно да чета споделения ти опит, след като го натрупаш :)
цитирай
Търсене