Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2007 21:56 - Дилемата на един барман
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12074 Коментари: 25 Гласове:
0

Последна промяна: 20.05.2009 18:07


*моля, не приемайте всичко изписано на тези редове за буквална истина :)

Моментът настъпи.След дългогодишна вярна служба зад бара *прекъсвана само за три месеца в които се занимавах с VOIP телефония* дойде часът да сипя последното си малко и да поема друга професия.
Всъщност харесва ми да съм зад бара.Обаче парите са малко.
Кратък разпит на приятелите ми с положение и добри  заплати.Не,нямам книжка не ставам за шофьор.Не,нямам си и на идея как се пише на ASP а и опита ми е подсказал че за програмист не ставам.Хъм,не,не искам да работя в публичен дом,колкото и да ме блазнят някой аспекти на предложението.
Тогава ?
Спасителното предложение стана от обичния ми и споменаван вече в блога ми ТАТКО.Да бачкам с инлгишмени в голяма фирма. Да им обяснявам по телефона защо ADSL-a им не бачка.Ок казах си,въпреки че английския ми е доста келяв,а ADSL го свързвам предимно със супер Любо и дебилната реклама.
За да съм готов за интервю,отворих прашасалите учебници Relaxa, дръпнах и първия семестър на CISCO -няма да се излагаме сега я.Учих,превеждах си, псувах и си блъсках главата в бюрото.Пратих CV. ТАТКО го върна : -"на инглизки бе лумпен"
Написах го на първокласен Шекспиров език,ползвайки изтеглени от нета темплейти.Така го приеха.И ми звъннаха за интервю.
На сутринта,изчипкан,изгладен,избръснат *като последното е малко образно казано при положение че се опитвам да си отгледам брада на викинг* цъфвам на интервюто.Преди това съм пил кафе с ТАТКО и той ме
е облял с живителна доза оптимизъм.
Хоп.Засечка.Почвам да фъфля и мрънкам под нос.Гипсирам се до степен
в която и за името да ме питат ще отговоря : mmm...well...wait ! i khow the answer just give me a second to remember !
Тръгвам си треперещ.Иначе хората на интервюто бяха готини,ама май се изложих.
Няколко часа по-късно,докато притеснено си подръпвам брадата и си гриза ноктите телефона ми извъня.Одобрен сте.Все още ли искате да работите при нас ? Ухилвам се щастливо,в главата ми зазвучават ангелски
хорове и празнични камбани.
Тъй.Обаче трябва да кажа на шефовете че напускам.Тегаво.Хем от доста време вярно им служа,а те вярно ми късат нервите,хем си харесвам до някъде работата.Почвам,както ме учи Дзен,психолозите,мистиците и ТАТКО да претеглям на везна двете работи.
Няма да се налага да бия хора които не са ми направили реално нищо.И няма да рискувам да ме набият.Няма после да пиша в дознанията че "съм помогнал на клиент в явно нетрезво състояние да излезе от заведението,
като преди това е паднал и се е ударил"..
"Да бе...колко пъти пада тоа?" - както иронично ме пита ченгето от 7-мо веднъж.
Няма да се оправям със снабдители. И с бракувани стоки.И с липсващи такива. Нито с истерично плачещи сервитьорки. Нито пък с пияни готвачи.
И ще работя през деня. С договор и пълен социален пакет.С висока заплата. В офис. По едва 8 часа на ден.
Няма да мога да пия колкото и каквото си искам,безплатно. Нито да пребърквам пияниците докато ги влача към изхода.
Едната купа на везната натежава. Bye-bye snack bar,hello help desk :)
А ако по време на месеца обучение нещо се обърка. Ако се окаже че не ставам за новата служба,че след толкова време без нощен сън и излагане
на алкохолни изпарения съм затъпял безвръзвратно, то някой друг бар винаги ще има нужда от мен. "Щото имам опит и съм готин.
Мислех че имам дилема,да остана или да поема към светлото бъдеще с гордо вдигната глава.Дилема обаче просто няма.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Виж пич, преди " з" ил...
21.10.2007 22:13
Виж пич,преди " з" или" с" пиши "със" да му еба майката!Иначе щом лизна гъза на тате веднъж-ще го лижеш цял живот!Ки-ки!
цитирай
2. damnation - Доволно благодаря за критиката ...
21.10.2007 22:22
Доволно благодаря за критиката анонимни ми другарю.А относно лизането на дупета,то ако ще го правя,то да са струващи си такива,нали ? :)
цитирай
3. анонимен - Да!?
21.10.2007 22:27
Да!?
цитирай
4. akasha85 - по-добре татьовото, отколкото на ...
21.10.2007 22:51
по-добре татьовото,отколкото на некой псевдо-гъзар...........
цитирай
5. akasha85 - а! забравих...........
21.10.2007 22:51
успех в новата работа :)
цитирай
6. damnation - мерси :) доста ми е притеснено, но ...
21.10.2007 22:53
мерси :)
доста ми е притеснено,но винаги ми е било така в началото.
боже,първата вечер в бара колко алкохол разлях по пода и колко чаши строших :D
цитирай
7. ahuta - Честита нова работа и от мен :)
21.10.2007 23:52
Макар че, сигурно наистина ти е тъжно, че се разделяш с бара :)
Миналото и това лято работих като барманка и напук на всички критики, които съм получила за тази работа (трудно ми е да го нарека професия) аз я харесвам. Ужасно много я харесвам :)

Но истината е, че цял живот барман - няма да го бъде. Колкото и да са парите, въпрос на време е да се оттеглиш.
Аз съм решила, че докато не ми дойде време да се залавям със сериозна работа, да си побачкам още някоя година зад бара :)

Успех на теб за напред! :)
цитирай
8. анонимен - :)
22.10.2007 00:19
хареса ми, дано успееш. а дали като се оплаквам от adsl - a си ще мога да се свържа с теб? Бъди щастлив...
цитирай
9. анонимен - само не разбрах, защо пребъркваш ...
22.10.2007 00:47
само не разбрах, защо пребъркваш "пияниците"... Иначе успех в новата работа и от мен!
цитирай
10. tribalero - поздрав от колега
22.10.2007 01:16
аз също с моят скромен опит зад бара мога да кажа, че ме обхвана магията на бутилките и чашите. лятото на 2008 мисля отново да застана зад онази привидна преграда до кръста, но всъщност си е огромна порта към света и хората в него. надявам се в новата работа да ти потръгне. успех ;)
цитирай
11. olive - Идва един момент в живота на всеки, в ...
22.10.2007 06:59
Идва един момент в живота на всеки, в който човек започва да се замисля за сериозните неща. Тогава се чувства горд, че е "дорасъл". После започва неусетно да пораства. До момента, в който се обърне за равносметка и осъзнае колко високо се е качил. И започне да милее по низините и несериозната си младост.:)
Успех с новата работа!:)
цитирай
12. demoniceye - Аман от барове...
22.10.2007 10:15
И аз съм била барманка като млада и знам. Човек поумнява, писва му да е момче за всичко и сяда на бюрото. Няма значение с тате или без. Че имаш тате е добре, някои хора нямат. Буквално. И нямат никакъв support. Кое е по-добре? Да имаш тате и да те бъзикат или да нямаш и д мреш от глад? Честита нова работа.
цитирай
13. bros - Нa тати героя!
22.10.2007 10:43

Многолетното барманче с джепчийски навици, явно открит за батални сцени и чопване от клиента, крив-ляв инглиш - леле, ти ли ше ги информираш горките ингилизи?!? Ех, на тати-и-и...

По-жалкото е, че дотук изказалите се ти адмирират!?!
цитирай
14. damnation - bros виждам че отръки ти идва да л...
22.10.2007 11:48
bros виждам че отръки ти идва да лепваш етикети и поставяш диагнози.Искрено се надявам,че покрай това си забелязал и сатирично-ироничната нотка която се опитвам да вмъкна в всичките си постове, независимо от точната им тема.Със здраве!
цитирай
15. анонимен - Леке!
22.10.2007 12:48
Татково!
цитирай
16. bros - Баце,
22.10.2007 13:32
не виждам, къде ти лепвам етикети, нежели се изразявам като медицинско лице. Просто обобщавам с думи прости цялата ти дотук изразена семпла същност - странните "добродетели", с които се хвалиш... Да, личице си на Новото време, виж, имаш си и поддръжници. Иначе, персонално, ти не си ми интересен, но за нещастие, познавам доста такива таткови на бая знакови постове. И въпреки че в някой друг живот ще стигнат моя стандарт, това са хора, които пречат на по-талантливите. Помисли над това!... Или го изтрий!
цитирай
17. damnation - Леле че бастун :D Нямам какво да ...
22.10.2007 14:50
Леле че бастун :D
Нямам какво да обмислям драги ми господине,а още по малко има нужда да трия- в моя стремеж да покажа гротескното състояние на нещата и живота ,описвайки литературно различни ситуации, аз мога само да бъда подпомогнат от консервативна и дебелокожа свинщина,като Вашата
Самият факт че говорите за ръководни постове и то след като ви споменах,че не трябва да четете и приемата написаното за чиста монета,говори точно
колко високо е нивото,пардон-стандарта Ви.Та стойте си на него,и не се опитвайте да разбирате другите.Язък за качествената музика която слушате
цитирай
18. bros - Ха!
22.10.2007 16:06
В най-най кубЪ да не са почнали да въртят ноефекс?
Ми, че що не беше там концерта или некъде, дето ТАТКО би могъл да уреди? Явно е всемощен!?!
цитирай
19. анонимен - от Феята
22.10.2007 16:07
Първом ми се ще да се обърна към анонимния от началото на коментарите...Анонимка, айде първо ти се научи да поставяш space между препинателните знаци и думите, и да поставяш прежниспоменатите на правилните им места, пък тогава критикувай, пич. И защо така с лошо и със селянията напред?

После аз съм безкрайно съгласна с demoniceye: "Кое е по-добре? Да имаш тате и да те бъзикат или да нямаш и д мреш от глад?"

Тъй като въпросът очевидно е риторичен няма да се впускам в анализи, само учтиво ще отбележа, че очевидно именно нямането на "тате", и съпровождащото го в България гниене на дънто, така жестоко тежат на bros-ито и провокират свещения му гняв. Само мога да го успокой: Бро, и за дъното си трябва некой приятелю, а в интернет ще ти позволим да си играйкаш на big boss - споко! От нас да мине.
цитирай
20. bros - Хе, разсмя ме!
22.10.2007 16:38
По принцип, с анонимните действам все едно са отречено паранормално явление, но ти фейче си особено натрапливо! Затова отвори си ушетата или ги поотъркай с върха на вълшебническия си атрибут:

1. Никъде не говоря за гниене на дъното! Но, виж, ти се сещаш веднага за там някъде, което какво идва да каже?...

2. В по-предишни постинги, автора пояснява какво за него е "татко" да му е жив и здрав, щом го урежда... в БТК!?! Хелп деск не е кой знае, какво, но все пак?

3. Английски с релакса и пр. - ха-ха-ха!...

4. Научи се да правиш разлика между критика и гняв. Пак ми пействаш нещо лично, явно четеш с патлак в ръка! ;)

5. От Вас да мине?!?! - Ти нещо скизо ли си или от тайно инет братство, дето ме е взело на мушка? Ако е второто, дано т.4 не е особено вярна...

6. Като чета предишни постинги на дамнейшън, не е толкова проЗ, колкото се описа в този пост, дано е прав, че всичко в него не е чиста монета! Аре!






цитирай
21. анонимен - много добро решение :)
22.10.2007 18:29
По добре дневни проблеми, от колкото нощни ;) Успех в новата работа
цитирай
22. анонимен - много добро решение :)
22.10.2007 18:30
По добре дневни проблеми, от колкото нощни ;) Успех в новата работа пък ти по барове пак може да си ходиш, с единствената разлика - че когато си поискаш и до колкото си искаш :))
цитирай
23. анонимен - :)
23.10.2007 14:41
Неееееееееееееее.... ще ми липсвам мортал комбат пиянските ни вечери :(

Успех в новата работа! Знам колко силно я искаше :) Кога ще се напиеме по случая ? Петък? :)))


Гуни
цитирай
24. анонимен - пак съм Злата Фея
23.10.2007 17:58
Броси, приятелЮ, и мога ли учтиво да те запитам каква е разликата между това да съм рег-ната и анонимна? Нали се сещаш, че съм си все толкова анонимна за тебе, драги, независимо дали съм ти се представила с някакъв малоумен ник или не.
А вълшебния си атрибут го използвам да си търкам друго, не ушите, не беше особено оригинален в предложението си...Може би щеше да си, ако беше предложил да ме изтъркаш със своя...Муахаххаа...

А, така, моето момче, браво! Под номер – ред и дисциплина трябва да има, че да не вадя и други атрибути, като камшиците. Едно, две, три, дрън.......

Не говориш за гниене, скъпи, но то прозира под всяка твоя дума...Има нещо за които не говорим и дори такива, което не сме виждали, но това не означава, че те не съществуват, нали?

Точка 2 не я разбрах...Опитваш се да формулираш някакви свой влеки прозрения, но не ти се получава добре....

Така 3, 4, – досада, скукаа, опааа – патлак ли каза някой?

Точка 5 – Не позна. Нито едното от двете, но мога да те напляскам. Само дето ми се струва, че няма смисъл да си губя времето...

Я цели 6 имало... „Аре!” ли? „Аре” си викай на коня на село...Аман.

п.с. Котьо, извинявай, че се дракам в блог-а ти.
цитирай
25. damnation - Гуни, пак ще имаме мортал комбат ...
23.10.2007 18:07
Гуни,пак ще имаме мортал комбат вечери бе...само дето няма да ме прекъсват да разливам отрови по чашите,нито ще се налага да те укротявам -"не Гуни добър Гуни,не бий човека,само е подпийнал" :D
Феичке,ти нали си ми орисница,пазителка и би могла да бъдеш предполагам и дразнителка ако решиш *ама няма понеже си добра* ,та се радвам че четеш блог-а ми.И че се дракаш в него.Все така продължавай :)
цитирай
Търсене