Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2007 01:00 - Искат ама на
Автор: damnation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3645 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 29.05.2009 22:39


Не разбирам жените.Ама хич,ни на йота.И нито работата в дамски колектив,нито писането в женски форуми,нито това че завирам носа където не му е работата ми помага.
Но стигнах до извода че мотото на женското съсловие е "не знам какво искам,но го искам веднага"
В смисъл.Искат разбиране,приятелство,искат да бъдат изслушвани ,уважавани и ценени.И същевременно искат до тях груб мъжкар,който
псува и плюе,пропит с миризма на тютюн и бензин.Търсят рицар на бял кон, мил,галантен,еманципиран,готян по нашему,само за да го изгонят когато се появи,щото им е скучен.
С часове говорят против моят идол Ал Бънди,само за да се сдобият с един такъв накрая.
Специално тази вечер ми гръмнаха бушоните.Влезнах в айсикю да споделя недоволството си от равенството на Литекс,и загубената покрай него сума за залагания,но докато намеря състрадателна душа с патка между краката която да разбере болката ми,бях налазен.От 4-ри моми търсещи самоходно кошче за душевни отпадъци.
Никой не ги искал.За нищо не ставали.Много били несигурни.Бла бла бла.
Убедих ги че не е така,видите ли,че ги иска някой.
Ама дали човека до тях бил правилния.Ама дали нямало да им изневери.Ама дали те нямало да му изневерят.Бла бла бла
Тихичко скърцащ със зъби и гледащ резила на Вердер в бундеслигата им заговорих за доверие,компромиси,самоконтрол и благото на демокрацията наречено развод
Аха.Ама дали е време да създадем семейство?Да се разведем ? Да му кажа че му изневерявам ?
Вече вбесен продължавам да изливам слънчева светлина и велемъдри съвети.
Аха...за нищо не ставаме,кой луд би бил с нас.Какво да правим ?
Стоя и мигам на парцали.Все още не съм успял да си излея моята мъка,а вече час и половина 4-ри девойки ме обсипват с лични драми.
Предложих да си купят,според случая -вибратор,куче,ловна пушка.За най безнадеждната - обясних и физическите последствия на скока от 7-мия етаж и как след това няма да и пука че никой не я иска.
*ама и 4-те ви искам,бе баници софийски,ама защо ми причинявате това?*
ъхъм...ред сълзи,ред сополи,тонове разплакани емотикони.
Попитах сестра си,какво трябва да значи всичко това и защо ми го причиняват,тя каза че си просят опрашването.Една близка френдка каза същото.Пробвах тая стратегия...
Единствената с която съм спал от 4-те каза че,не,няма шанс да се случи пак...
Тази която познавам най-малко и бегло ме покани утре вечерта да и гостувам на по чашка вино...
Не мога да ви разбера,честно.И много ме е яд че Литекс не можаха да бият


Тагове:   sex,   отношения,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. анонимен - :}}
15.09.2007 09:39
Kefish :}
цитирай
2. анонимен - best!
15.09.2007 09:55
Stefane bate, unikale izrod si. :D:D:D
цитирай
3. zari - Май футбола Ви е най-на сърце,
15.09.2007 11:16
пък после оплакванията на другия пол- добре сте го написали!Браво!
цитирай
4. pach - Ама ти си търсен мъж!
15.09.2007 15:10
Без майтапи - от де това търпение да ги слушаш ! Не че не си заслужават , ама толкова дълго - верно го казваш - "полазили"...Та щом си толкова търпелив и до края внимателен си и търсен да знаиш...
:-)))))))
Сега видях професията ти - ясно що си толкова търпелив!!!
цитирай
5. анонимен - Сипи по един коняк!
15.09.2007 15:13
Така е братле, животът съкс. Нека си търсим ние Дъ Сикрет, пък остави патките да плуват наволя :)
цитирай
6. glavnakoko6ka - хах
15.09.2007 15:20
ми пробвай и с 4те ако не с още 4ри и така докато намериш някоя която да вземе и теб да разбере
цитирай
7. sun4oslun4o - мхм, най-лесния вариант е бил на...
15.09.2007 15:33
мхм,най-лесния вариант е бил направо да им теглиш майната:P
цитирай
8. demoniceye - Няма нищо за разбиране:)))
11.10.2007 15:57
Не момите са криви просто мъжете са малко. Както четох тук в един постинг (не, че ми трябва постинг, за да го знам от първа ръка), свестните са женени или с приятелки, разведените са прекалено разочаровани, за да имат връзки по-дълги от за по една нощ, а като се замислиш и колко е модно да си гей напоследък не остава много за горките жени, които за бонус трак са и статистически повече от мъжете. Няма жена която да поиска секс за една нощ, няма и да се роди. Що се отнася до Литекс нищо ново под слънцето всички български отбори за са пълен резил. Пий една студена вода (водка) и успокой себе си. :)))
цитирай
9. damnation - :)
12.10.2007 09:24
Това е много стар лаф,че свестните мъже или са вече заети,или са обратни.С горе-долу същата сила може да се каже и за свестните жени де...
Това че няма жена която да иска секс за една нощ,го приемам за клише,тъй щото познавам не една такава...
Горе-долу колкото е вярно,че няма мъж който да не иска...
А за водката,мерси,то ми се включва в служебните задължения така или иначе *дегустация,дегустация
да не си помисли някой че го правя за удоволствие
:)
цитирай
10. rotazia - Заливаш ме със смях, направо си в...
22.12.2007 09:13
Заливаш ме със смях, направо си върха , неслучайно си Стефан , ако си, разбира се !
цитирай
11. damnation - Искрено се радвам че някой намира ...
22.12.2007 11:49
Искрено се радвам че някой намира писанията ми за свежи и забавни :) И да,поне по документи съм Стефан :)
цитирай
Търсене